Weer uitstekend.

Kom al jarenlang hier voor onderhoud aan auto ben nog steeds zeer tevreden.

Netjes en snel geholpen.

Stil komen te staan met defecte multiriem & waterpomp. Ondanks drukte toch snel en netjes geholpen.

correct en eerlijk

duidelijk beeld van de te verrichten werkzaamheden en calculatie

Kom hier al jaren naar volle tevredenheid

Super service

Grote beurt en 2 nieuwe banden, prijs viel me ontzettend mee. Ze houden rekening met persoonlijke omstandigheden waardoor ik mijn auto weer op tijd kon ophalen. Prima service, fijne mensen.

Eerlijke klantbehandeling en prijsaankondiging.

Zoals elke keer geen verrassingen, vakkennis en klantvriendelijkheid.

Een dikke voldoende

Meer dan prettig geholpen en was mijn probleem verhoipen

goed geholpen

Ik ben naar tevredenheid geholpen.

goed en snel geholpen na een niet ingeplande werkplaatsafspraak

na een autostoring garage gebeld.Kon direct langs komen en een paar uur later auto al nagekeken goede uitleg en een vriendelijke benadering.Blijdat ik zo snel ben geholpen.

Ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid!

Goede service, en gastvrijheid bij Limo Versluis!

Fijne en betrouwbare garage

Ik ben heel tevreden over de service van de garage en zijn medewerkers

Goed doeltreffend service,

Prettige medewerkers… super service, geweldig

Top bedrijf met uitgebreide service

Een goed bedrijf, heldere communicatie met probleem oplossend vermogen.

Ontzettend fijn geholpen .goed gevoel aan over gehouden

Netjes en vriendelijk

Goede service, prettig geholpen!

Prettig autobedrijf, vriendelijke medewerkers!

Vriendelijke ontvangst. Ik voelde me meteen thuis!

Helder in wat er ging gebeuren nadat er gevraagd was wat ik wilde. Ik had ieder moment helder wat de kosten zouden zijn. Dat was dus geen verrassing meer bij het ophalen van de auto. Klantvriendelijkheid wekt vertrouwen. Een mooie leenfiets werkt daar aan mee!

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf!

Zowel bij problemen met onze vorige auto als bij de aanschaf van de huidige auto zijn we snel, eerlijk, deskundig en klantvriendelijk geholpen. Echt jammer dat we niet eerder door hadden met onze auto ook bij deze garage ‘om de hoek’ terecht te kunnen, nadat de Citroën-dealer uit Zoetermeer vertrok. Deze mensen zijn alleskunners.

Goede afspraak,heel goed contact tijdens de keuring van de auto

Hele goede service, de keuring wordt goed uitgevoerd, de factuur wordt uitgebreid uit gelegd wat de onkosten zijn wat wel belangrijk is om de auto weer veilig in orde te maken.

Vriendelijke goede service

Afspraak nagekomen. Er was niet naar de apk gevraagd.

prima bedrijf

Vriendelijk en uitleggen wat en hoe er gedaan moet worden. Fijn dat ik een leenauto mag gebruiken. Betrouwbaar.

Altijd top service en kwaliteit

Kundig bedrijf. Zeer klantvriendelijk en oplossing gericht.

Vriendelijke ontvangst goede garage

Hebben begin December een nette jonge gebruikte auto gekocht. Bij aflevering op Zaterdag bleek na het weg rijden dat er iets mis was met de auto, wat met de proefrit niet was. Terug gereden en hebben alles in het werk gesteld om het probleem te vinden maar helaas. Was geen probleem bij deze garage kregen een andere auto mee, aantal dagen later werd de auto bij ons voor de deur omgeruild. ( was toch ander halfuur rijden )

volgens afspraak, prijsafspraak vooraf.

prima!

Muzieklaan 50