Mijn ervaring met Wiema Rijschool is goud waard.

In de auto bij Wiema Rijschool was de sfeer altijd goed. Ik voelde me op mijn gemak. Daardoor vond ik het onder andere niet naar om nog eens om uitleg te vragen, omdat ik het voor de zekerheid nog eens wilde horen. De lessen werden heel gestructureerd, rustig en deskundig gegeven. Een mooi rijbewijs en een fijne herinnering zijn het resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top ervaring, een fijne rijschool!

Ik heb het afgelopen jaar met plezier rijlessen gevolgd. Wiebe geeft duidelijk en rustig les waardoor het vertrouwen in de handeling elke keer weer vergroot. Ook let hij op details en zorgt ervoor dat je elk regeltje kunt dromen na een tijdje. Dit vertrouwen bij mij heeft er dan ook voor gezorgd dat ik dit wist uit te voeren op mijn examen en in 1x geslaagd ben! Ik raad rijschool Wiema aan wanneer je opzoek bent naar een gezellige rijschool/rijinstructeur waar je elke les iets nieuws leert!

Super rijschool!

Hele fijne lessen gehad bij Wiebe, goed voorbereid op het examen en met plezier gereden! Tijdens de lessen zijn we zelfs een beetje gaan sightseeën in Den Haag en hebben we geprobeerd bijna alle mogelijke situaties op de weg een keer te zien (bijvoorbeeld in het donker rijden). Ik heb vertrouwen gekregen in het rijden en ben super blij met mijn rijbewijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool met veel ervaring!

goede rijschool die de tijd ervoor neemt om alles duidelijk uit te leggen. Wiebe geeft goede tips voor het examen en bereid je zo goed mogelijk voor zodat je met veel vertrouwen het examen ingaat. zeker een aanrader! Bedankt Wiebe!

Top! Goede begeleiding en lessen

December 2018 ben ik begonnen met lessen bij de rijschool Wiema. Het begon met een proefles en ik kreeg gelijk al duidelijke aanwijzingen. Het behalen van mijn rijbewijs ging niet helemaal zonder slag of stoot maar aan de begeleiding van Wiebe lag het in ieder geval niet. Nu januari 2020 heb ik dan eindelijk mijn rijbewijs gehaald met dank aan Wiebe!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fantastische ervaring met een geweldige resultaat.

Wiema Rijschool heeft me laten zien dat geduld en doorzetten heel belangrijk is. In het begin vond ik het maar saai en het duurde te lang. Ik ging steeds meer rijlessen afzeggen omdat ik geen zin meer had. Maar op een gegeven moment kreeg ik het gevoel dat het steeds beter ging. Toen dat gevoel opkwam werd ik door Wiema Rijschool heel goed begeleidt naar de eindstreep en die heb ik gehaald! Mijn roze pasje is binnen en het is allemaal te danken aan Wiema. Ik ben daar heel erg dankbaar voor en raad iedereen aan om bij Wiema Rijschool te lessen.

Leerzame, duidelijke lessen

Ik raad Wiema Rijschool aan iedereen aan. Wiebe is een gezellige, rustige docent die alles duidelijk aan je uitlegt. Hij is erg geduldig. Hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt bij het rijden. Wat ik fijn vond was de evaluatie aan het eind van elke les. Zo weet je wat al goed gaat en waar je nog aan kan werken. Ik heb veel geleerd en in één x mijn rijbewijs gehaald. Bedankt Wiebe!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mr. Wiersma is streng, maar met een gevoel voor humor en een passie voor mentos en John Denver. Hij is een goede instructeur die alles goed uitlegt, ingrijpt wanneer nodig is en de hemel verschuift om je het zo goed mogelijk naar je zin te laten hebben. 100% would recommend!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goede, vertrouwelijke en behulpzame ervaring

Ik heb bij Wiema Rijschool een hele goeie lestijd gehad. Wiebe is eerlijk, vriendelijk en super flexibel. Niet alleen tijdens de rijlessen heeft hij mij super goed opgeleid, ook is hij bereidt om je na de lessen te helpen. Hij denkt graag met je mee en is niet uit op zo veel mogelijk geld te verdienen aan een cursist. Wiebe doet het echt om een cursist te laten slagen. En om je vervolgens je veilig en zelfverzekerd te laten voelen achter het stuur!

Van A naar B- Wiema Rijschool!

Wiebe is een instructeur met een rustige houding, humor en geduld. Deze drie vormen de basis van de lessen. Hij heeft oog voor de leerling, en denkt out-of-the box mee om je dingen aan te leren. Naast de inhoudelijke waardevolle lessen ook zeker op praktisch gebied aan te raden; ruime keuze aan lestijden en flexibel. Dankzij Wiebe nu met veel plezier op de weg!

Geweldige leraar, in één keer mijn rijbewijs!

Na een aantal maanden bij Wiema rijschool te hebben gelest heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald. Tijdens de lessen werd mij alles duidelijk uitgelegd en werd er de tijd genomen om mij zo goed mogelijk voor te bereiden op de examens. Dank je Wiema rijschool!

Super rijschool!

De rij instructeur is erg aardig en zorgt dat je altijd op je gemak voelt. Lessen afspreken is erg gemakkelijk en je kan altijd makkelijk je afspraak annuleren. Heb nooit problemen gehad met de rijschool dus zeker een aanrader hier je rijbewijs te halen!

Hele goede rijschool en super aardige man

Wiebe is echt een hele goede rij-instructeur. Nooit gezeur mee gehad en altijd leuke en leerzame lessen. Ik zou geen ander gekozen hebben :)

Geduldig en gezellig

Ik heb een erg goede ervaring gehad bij rijschool Wiema. Wiebe was altijd erg geduldig en zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde achter het stuur. Het was altijd gezellig in de auto en ik raad deze rijschool zeker aan. Ook vond ik het erg fijn dat ik zelf online mijn lessen in kon plannen. Ik ga rijles bijna een beetje missen.

Een zeer goede rijschool!

Vol vertrouwen ging ik naar mijn rijexamen, die ik ook in één keer haalde. Dit kwam door de leerzame, maar ook hele gezellige rijlessen. Wiebe legt alles helder uit en net zo lang totdat je het begrijpt. Je krijgt ook steeds meer zelfvertrouwen tijdens de lessen. Ik vond het ook fijn dat Wiebe flexibel was met tijden en de locatie waar ik opgehaald wilde worden. Kortom, ik heb een hele goede ervaring gehad bij deze rijschool en ik beveel het iedereen aan die met succes zijn rijbewijs wil halen!!

Fijne rijlessen gehad en goed geslaagd.

Ik heb fijne rijlessen gehad die goed aansloten op wat ik al wel kon en waar nog verbeterpunten waren. Ik ben dan ook in minder rijlessen geslaagd dan dat ik dacht nodig te hebben.

Leuke en goede rijlessen!

Goede rijschool met leuke en leerzame lessen. Het was altijd wel gezellig en je herhaalt in de lessen erg veel waardoor je er veel van leert. Echt een aanrader!

Zeer goede rijlessen!

Erg prettige rijlessen! Opbouwende feedback, goede tips en een kundige instructeur die verstand heeft van wat hij doet. Kortom, een aanrader!

Goede rijlessen en begeleiding

Wiersma legt dingen duidelijk en goed uit. Ook legt hij het graag meerdere keren uit als je het nog niet helemaal snapt. Ook geeft hij goede rijlessen en is de sfeer erg prettig.

Erg tevreden

Beschrijving:  Een super fijne rijschool ik heb er veel geleerd en kreeg duidelijk en fijn uitleg, wiebe doet ze werk met plezier en neemt vooral de tijd voor zijn klanten ( daar kunnen veel rijscholen nog een voorbeeld aan nemen) Gister geslaagd voor mijn praktijk examen en zal het stiekem wel gaan missen om u niet meer naast me te hebben in de auto. Wiebe bedankt voor alles!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zo blij dat ik voor deze rijschool ben gegaan. Van mensen uit mijn omgeving goeie verhalen gehoord en niets is daarvan gelogen. Heb er veel van geleerd en ook zelfvertrouwen erdoor bijgekregen. Het maakt niet uit hoevaak iets fout gaat of je iets niet snapt, hij legt het uit en blijft altijd rustig. Een rijles zonder snoeprol is overigens ook geen complete rijles😺 ! Bedankt voor de fijne lessen, het zijn er een boel geweest maar ik had het niet beter kunnen wensen!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wiema rijschool is een hele vriendelijke en gezellige rijschool waar je ook nog eens heel goed word klaargemaakt voor het examen. Dus zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rij school! Wiema blijft tijdens de lessen altijd kalm en vriendelijk waardoor je zelf ook kalm kan blijven. Tijdens de rijlessen wordt alle tijd aan jou besteed onder ander omdat je niemand anders hoeft op te halen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ( Wiebe )Hele goeie rijinstructeur, geeft je veel vertrouwen en is super relaxed. De lessen waren altijd gezellig en heel duidelijk. Een rijschool die voldoet aan alles wat je verwacht en eigenlijk nog meer dan dat. Kortom een hele goeie rijschool en instructeur met een goed staaltje humor en een liefde voor mentos. Precies wat je zoekt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen en het leren gaat op een fijne manier! Zeker een aanrader.

De Leeuwerik 5 2761 SB Zevenhuizen

651967241