Ontzettend fijne rijschool

Ik heb de afgelopen maanden lessen gehad bij Wiebe, van Wiema Rijschool. Het blijft altijd spannend, maar Wiebe straalt alle rust uit om stap voor stap het einddoel te bereiken. En dat is gelukt! Geen andere leerlingen ophalen of thuisbrengen, genoeg ruimte om lessen in te plannen, een erg prettige lesauto en Wiebe is altijd in voor een praatje. Absoluut een aanrader! Bedankt Wiebe!

Super leuk

Het was altijd super leuk en erg gezellig. De rij-instructeur was rustig en werd nooit boos als je iets vergat of fout deed. Ook heeft hij veel uitgelegd met wat je moet doen na je examen. In mijn ogen maakt dat het een hele goede rijschool.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke en leuke lessen!

Bij elke rijles werd alles rustig en duidelijk uitgelegd. De instructeur is heel aardig en je wordt altijd op je gemak gesteld. Ook vond ik het fijn dat je niemand thuis hoefde te brengen. Als ik fouten maakte dan zat ik er soms heel erg mee, maar ik werd altijd gerustgesteld. Je kan er tenslotte alleen maar van leren! Het systeem van lessen inplannen is ook heel fijn. Ik ben blij dat ik door Wiema Rijschool mijn rijbewijs heb gehaald! Ik raad het iedereen aan om hier je rijbewijs te halen!

Betrokken en vakkundig

Wiebe heeft duidelijk plezier in zijn vak. Hij is een erg betrokken instructeur en heeft veel voor je over. Mijn lessen werden bijvoorbeeld vaak ingpeland op een tijdstip naar mijn wens. Daarnaast word je vanaf les één goed voorbereid op het examen en heb ik vooral de begeleiding naar het examen toe als erg prettig ervaren. De laatste dagen ervoor heb ik nog alle uren kunnen maken die ik nodig had om goed voorbereid het examen in te gaan. Op de dag van het examen zelf was hij ook heel supportive. Het enige wat ik persoonlijk af en toe miste was bevestiging in de vorm van complimenten, maar dat doet niet af aan de totaalervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne, rustige begeleiding bij het leren rijden

Afgelopen december heb ik na 14 maanden lessen bij Wiema Rijschool in 1 keer mijn rijbewijs gehaald (met een tussentijdse toets). Ik heb ongeveer 46 uur nodig gehad om te kunnen beginnen aan het rij-examen (ik heb dus niet elke week les gehad, maar in mijn geval was daar wel de mogelijkheid toe als ik dat had gewild). De begeleiding tijdens de lessen heb ik als heel fijn ervaren. Tijdens (voor jou als cursist) stressvolle situaties is Wiebe de rust zelve en loodst hij je overal doorheen. Dit zorgde er bij mij voor dat ik met een heel veilig gevoel in de auto zat. De rijschool is zeker aan te raden, ook voor mensen die autorijden spannend vinden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blij met zo'n fijne ervaring, bij het leren rijden, bij Wiema!

Ik heb mijn 'driving skills' drastisch mogen ontwikkelen. En alle dank daarvoor gaat naar Wiema's rijschool. Ik wil u bedanken voor alle bloed, zweet en tranen maar vooral voor het lachen en het mij leren rijden. Ik had het niet anders gewild!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op een fijne manier geleerd om te rijden!

Tijdens mijn allereerste rijles wist ik nog niks en nu heb ik mijn rijbewijs! Ik heb iedere rijles nieuwe dingen geleerd door middel van rustige en duidelijke uitleg. Het was niet erg om fouten te maken, want daar kan je alleen maar van leren. Ik heb mijn lessen bij Wiema rijschool zeer positief ervaren en zou het iedereen aanraden!

super rijlessen :)

Begin februari ben ik begonnen met lessen bij Wiebe en begin december heb ik mijn rijbewijs gehaald. Wiebe is altijd duidelijk en legt dingen rustig uit, waarbij hij tekeningetjes gebruikt om het te verduidelijken. Dat was erg fijn, want zo kreeg je een beter beeld van de situaties die zich voordeden. Fouten maken kon en als je bepaalde verrichtingen of verkeerssituaties lastig vond, werd dat extra geoefend en daardoor kreeg ik zelfvertrouwen achter het stuur. De sfeer was altijd veilig en gezellig, wat de rijlessen erg prettig maakten. Ik beveel dan ook iedereen WIEMA rijschool aan.

Ik heb een zeer fijne en leerzame ervaring gehad bij deze rijschool.

Ik heb een zeer leuke en leerzame ervaring gehad bij deze rijschool. Vanaf de eerste les wist de instructeur mijn niveau al, waardoor ik een goede en sterke start kon maken. Verder was de instructeur een zeer ervaren en sociale man met wie je een leuk praatje kom maken. De service was ook zeer fijn, omdat ik nooit iemand op hoefde te halen of af te zetten. Ik ben in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb een zeer fijne en leerzame tijd gehad bij deze rijschool.

Top rijlessen :)

Top rijlessen :)

Perfect en snel geholpen

Ik belde last minute of er nog een plekje voor mij was en koste wat het kost werd en tijd voor mij gemaakt, de lessen waren altijd gezellig en zeer leerzaam, ik ben blij dat ik mijn reibewijs heb gehaald dankzij wiema rijschool

Super rijlessen :)