Een stukje rijden voor deze garage/dealer meer dan de moeite waard

Vorige week een Peugeot gekocht en gisteren kon ik 'm ophalen. Er waren een aantal aandachtspunten die verholpen moesten worden en het dak was voorzien van lakschade. Dak is opnieuw gespoten met een schitterend resultaat. Bij het wegrijden stukje verderop sloeg de motor plotseling af tot een paar keer toe dus ben weer teruggereden. Direct werd er naar gekeken en een half uur later waren de bougies vervangen en doet het Peugeotje het perfect. Al met al een spannend maar vooral een zeer gezellig middagje gehad met de heren van Euromast Auto's. Petje af voor de gastvrijheid, service, klant-is-koning-ervaring en vooral petje af voor de ruime aanbod aan zeer kwalitatieve occassions en export-auto's!!! Deze klant komt 100% zeker vaker naar Lekkerkerk, al is het alleen om even een bakkie te doen met een gezellig praatje. Houd deze lijn aan, heren!!!

Vandaag een auto gekocht en ik ben zeer tevreden. Er zijn probleempjes met de schokbrekers maar voordat ik daar verder over kon uitweiden kreeg ik het aanbod om dit gratis te verhelpen als ik daar tijd voor heb. Dit is mijn eerste auto die ik hier koop maar het zal zeker niet de laatste zijn. Vriendelijke jongens, leuk gesprek en lekkere koffie. Meer moet dat niet zijn. Echte aanrader.

Voor het eerst een auto gekocht bij Euromast en zeker niet de laatste . Er was een probleem, en opgelost . Van ons een 10 en zeker geen knollen voor citroenen .

Heel goed !

heel gast vrij en heel vriendelijk je krijgt de ruime vrij heid voor het rondkijken en dat vind ik persoonlijk heel fijn en een ruime occasion voor goede prijs

Goede service en klant vriendelijk

Mij ervaring goede service en klant gericht/ klant vriendelijk heid top bedrijf

Erg tevreden met mijn nieuwe auto!

Gisteren een auto aangeschaft bij euromastautos. Erg tevreden met mijn nieuwe Golf. De service was uitstekend en alles was netjes en snel afgerond. Euromastautos erg bedankt voor jullie klante verdiendelijkheid!

Uitstekende Service !

Vandaag onderhoud gehad aan mijn auto. Ik ben erg tevreden over hun uitstekende service en vriendelijkheid. Vanaf vandaag zal ik altijd bij Euromast autos mijn auto laten onderhouden. Bedankt mannen voor jullie top service en tot volgende onderhoudsbeurt :-)

Goede service!

Recent een auto gekocht bij Euromast auto's. Vriendelijk personeel en een goede service. Ik had wat kleine mankementen aan de auto bij thuiskomst, dit kon de volgende dag meteen verholpen worden en ik kon de auto dezelfde dag nog meenemen! Ik kom niet uit de buurt ( uurtje rijden ) maar ik beveel Euromast auto's zeker aan. PS goede koffie!

Helemaal top

Vriendelijke jongens Ik heb al eerder auto bij ze gekocht naar volle tevredenheid. Vandaag ik zelf en mijn dochter een auto gekocht. Lekker bakje koffie gehad werd verzorgd door de oudere man. We moesten even wachten want was echt druk met kopers. Volgende keer kom ik direct om 9 uur.

Top bedrijf.

Bod gedaan op een auto. Netjes antwoord gekregen en dag later ernaar toe zonder dat ze dit wisten. Auto stond er keurig verzorgd bij, was zeker zoals hij beschreven was en proefrit beviel uitstekend. Papieren in orde gemaakt bij een kop koffie en na het weekend ophalen.

Prima geregeld

Netjes geregeld allemaal

Fijn bedrijf

Prima auto gekocht voor een redelijke prijs. Afspraken worden nagekomen en je gaat de deur uit met een leuke auto en een goed gevoel. Geen gladde praatjes, maar vriendelijke kerels die graag tevreden klanten hebben.

topbedrijf

Vandaag mijn auto bij hun gekocht. -Top service -Snel geregeld -Goed advies

Uitstekend en zeer vriendelijk

Je merkt dat de klant koning is, erg flexibel en mee denkend personeel. Goede koffie en uitstekende snelle service. Erg blij met de aankoop !

Topbedrijf

Super vriendelijk, voor alles een oplossing. Koffie staat altijd klaar. Je bent echt een klant en geen nummertje. Maken zelfs tijd als je onverwachts langskom.

Top komen afspraken na

Service van de bovenste plank!

Na een zoektocht om mijn auto in te ruilen kwam ik bij Euromast Auto's. Door mijn drukke schema was het plannen van een afspraak voor een proefrit niet eenvoudig. Ik kon alleen op zaterdagavond rond 19 uur....tijd voor weekend. Maar niet voor deze mannen, de klant staat voorop! Speciaal voor mij zijn ze open gebleven, TOP! Na de proefrit verbaasden ze me weer. De zaken werden meteen afgerond, mijn oude auto ingeruild en ik kon in mijn nieuwe aanwinst huiswaarts. Deze service is, voor mij, ongekend bij een autohandelaar. Vaak wordt je afgescheept, of rij je weg met het gevoel dat er iets niet klopt. Bij Euromast auto's heb ik dat niet. Dikke pluim!

To-the-point en correct. Zaken doen zoals het hoort!

Ik ben hier geweest voor de aanschaf van een kleine en zuinige auto tbv mijn werk. En kwam terecht bij Euromast auto's: to-the-point, geen onzin verkoop verhalen. Je weet meteen waar je aan toe bent. Is prettig. Aanrader!

Goed service

Zeer tevreden ze zijn super vriendelijk,

Zeer betrouwbaar, De mannen doen hun werk fantastisch ze zijn bereid om je te helpen. Er is genoeg keuze en euromastauto’s levert zeer schone en nette auto’s. De moeite waard om er te gaan kijken. 🙏

Top zaak waar je ook weer terug komt

Na het bellen voor een afspraak voor een proefrit werd ik dezelfde avond nog gebeld en zijn de volgende dag gekomen. Het ontvangst was super goed en gelijk vertrouwd. Alle personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam, je merkt ook de interesse in jou als klant en je wensen. Na de proefrit duidelijke afspraken gemaakt die ook na gekomen worden. Kan alleen maar zeggen: SUPER!!!.Een tevreden klant.

prima bedrijf , goede nazorg

Op 9 November onze auto gekocht. Prima en eerlijk advies en prima service. Prettige sfeer. Bij aflevering ontvingen wij een uitgebreide uitleg over de werking van alle knoppen en lampjes. Kortom prettig zaken doen. Wij komen graag nog eens terug.

Snelle en vakkundige afhandeling

Ik zag via internet een goede auto voor een goede prijs staan en heb toen meteen actie ondernomen om de auto in m'n bezit te krijgen. Na een bezoekje voor een proefrit werd al meteen duidelijk dat ik de auto MOEST hebben. De heren van Euromast auto's hadden begrip dat eerst wat tijd nodig had om een en ander voor elkaar te krijgen. Ik zou deze auto handelaar zeker aanbevelen.

Vorige week een golf 7 gekocht bij Euromast Autos met inruil van mijn oude auto. Alles verliep soepel, en wat zijn de mannen super klantvriendelijk. Ondertussen rij ik nu een week met de golf en alles werkt naar behoren, kortom een prima zaak ! en daarom de 5 sterren die ze verdienen.

prettige benadering en goede aflevering

Eind augustus kocht ik mijn Fiat Panda bij Euromast Occasions. Er zat een roestplekje boven de achterklep. Ik vroeg of dat een beetje weggewerkt kon worden. Een week later kon ik de auto ophalen. ik moest even wachten want de auto was nog bij de spuiterij. Bleek dat ze het bewuste plekje vakkundig hadden laten wegwerken. Het is niet meer terug te vinden! Ik heb er geen cent extra voor betaald. Er zat geen intructieboekje bij de auto. Ik heb gevraagd of ze daarvoor wilden zorgen. Werd mij toegezegd. Ik heb er een paar keer voor moeten bellen maar vandaag werd mij het boekje bezorgd, aangetekend nog wel! Ik dank de medewerkers van deze zaak voor de prettige service. Top!

Randweg 10

2941 CG Lekkerkerk