Top service!

We hadden een auto nodig en gelukkig konden we de zelfde dag nog een mooie eerlijke auto kopen met een erlijke prijs. En! We werden ook goed geholpen!

Net een nette goedkope auto gekocht

Ik heb hier net een mooie auto gekocht voor een schappelijke prijs.

Een uitstekende ervaring

Ik ben goed geholpen bij het kopen van mijn nieuwe auto.Behulpzame medewerkers en goede service. Ik ben zeer tevreden.

Heel goede ervaring

Goede behandeling service vriendelijk en goede nette auto Nissan QASHQAI gekocht super tevreden

Trustworthy

I had the best experience buying our first car, as an expat. I enjoyed their fast and reliable services. My vehicle was delivered to my doorstep after making payment. I recommended EuromastAuto to anyone who wants to purchase a car in the Netherlands. Their vehicles are very affordable on top of it all. Best services ever!!!

• Would you recommend us? Yes

Fantastische service gehad van Fawad

Een prachtige auto bij hun gekocht. Hun communicatie is ook geweldig, je krijgt meteen reactie terug. Goed geholpen en naar huis gegaan met zeker geen spijt!

Veel leuke occasions voor een leuke prijs

Er waren veel verschillende occasions in alle prijsklassen..ik kocht een leuke toyota en had hem direct nodig..geen probleem..helaas was er een mankement aan maar door de goede service heel snel opgelost.

Slechte kwaliteit auto's veel elende

Ik heb per juni een mitsubishi lancer dag mooie gezins auto met apk maar vul pijp tank was kapot mulitieriem uit gedroogd twee draagarm rubbers versleten en koppeling versleten teweinig olie in versnellingbak veel ellende ik paar maanden tijd dach redelijke auto te hebben

Perfecte service

Super goed geholpen en super service. Nemen de tijd voor je en zoeken naar oplossingen. Zou deze mannen zeker aanbevelen. Auto is zelfs voor mijn deur afgeleverd! In 1 woord SUPER! Mannen zijn zeer klantvriendelijk.

Mercedes-Benz gekocht, tevreden, goede service, lekkere koffie

Super service blij met mijn auto

Kwaliteit en vriendelijkheid

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Goede kwaliteit Mooie goede auto s voor elke portomonai Goede sevice Komen afspraken netjes na Zeer tevreden

Positief!

Na enige problemen met mijn auto (occasion) heeft de verkoper dit netjes afgehandeld en opgelost.

Uitstekend vakmannen

Nette auto overgenomen. Vakkundig te woord gestaan. Uistekende service alom .

zeer klantvriendelijk en veel keus in auto's.

ik ben heel goed geholpen en geadviseerd. ook na de aankoop van de auto nog goede service gehad. ze laten je niet in de kou staan en blijven je helpen. ZEER ZEKER EEN AANRADER!!!!

Mooie actie, snelle afspraak, prima service

Online 2 voorbanden besteld. Mooie actie: gratis montage incl. balanceren t.w.v. EUR 26 per band. Tevens online afspraak gemaakt bij nabijgelegen vestiging (Oldenzaal), en navraag gedaan naar de productiedatum van de banden. Gloednieuw (DOT 2720), dus helemaal prima! Te vroeg gearriveerd, maar toch al snel aan de beurt. Net genoeg wachttijd voor 'n bekertje prima koffie en wat bladeren in een automagazine. Vriendelijk personeel. Zeer tevreden dus over Euromaster c.q. vestiging Oldenzaal.

Vriendelijk netjes en beleefd

Ze zijn vriendelijk en beleefd goede uitleg hebben ze ons gegeven.

Goede service en neemt tijd voor de klant

Goede prijs voor auto terug gehad en goede afspraken gemaakt over reparatie.

Goede service en schappelijke prijzen voor kwalitatiefvolle auto’s . Je wordt goed geholpen en oprecht vriendelijk ontvangen .

Mooie occasion gekocht Suzuki alti

Prima en aardig personeel met een mooi assortiment aan auto’s

Volmaakte service!!!

Nu drie keer geweest en supervriendelijk geholpen en hebben mij ook nog gematst... Deze jongens snappen het wel..... Nogmaals heel Hartelijk dank..... Aanrader voor iedereen Bernard vander spek

Goede en snelle behandeling.

Ik werd snel en goed geholpen bij aankomst & aan de telefoon. Vriendelijke en eerlijke mensen.

Bij aankoop zeer vriendelijk maar na levering geen reactie op mails geven.

Nu zeer slecht. Heb een Porsche Boxster S gekocht, auto werd afgeleverd met zeer slechte remmen (onkunde van hun monteur). Na 1300 kilometer koppakking eruit doordat koelvloeistof reservoir zit helemaal vol. Ook het cabrio dak werkt helemaal niet. En aan garantie doen ze niet al is dat verplicht te geven vanaf €4.500. Na contact heb ik €250 vergoeding gekregen omdat de auto het bedrijf al veel geld had gekost door versnellingsbak te reviseren (ze kunnen mooi praten) maar dat is niet mijn probleem, ik verwacht een goede auto en het kost mij €3.000 om de mankementen te verhelpen. Ben er maar mee akkoord gegaan (beter iets dan niets) maar dit autobedrijf verkoopt mij geen auto weer en hoef ook geen contact meer ben er klaar mee, ik zit nu met een hoop ellende.

Top kwaliteit en goede service

Super bedrijf klant vriendelijk en helpen je graag op gaan om je weer op weg te helpen naar een goede auto Ben er super tevreden mee

Goed geholpen.

Beleefd geholpen en alles verloop erg soepel.