Bijzonder prettige ervaring!

Vanuit Hoofddorp komen kijken naar Volvo c30 2.4. Eerst even gebeld of het mogelijk was om, als we de auto mooi vonden, gelijk mee te nemen. Hierover vooraf afspraken gemaakt. De Volvo c30 bleek een plaatje te zijn in hele mooie staat. Prachtig verzorgd, glom je tegemoet. Bijzonder prettig ontvangen, uitstekende info over de auto, ook de minpunten. Gehele historie bekend en beschikbaar. Prettig onderhandeld. De Volvo ter plekke gekocht, en mee kunnen nemen 2.5 uur terug naar Hoofddorp. De Volvo c30 rijd als een zonnetje!! We zijn er heel erg blij mee! Dank voor de prettige ervaring bij uw bedrijf! Chapeau!

Transparant, behulpzaam en klantvriendelijk

Eerlijk over de kwaliteit van de auto's, denkt mee in het vinden van (tijdelijke) oplossingen en is altijd telefonisch bereikbaar en anders wordt je wel teruggebeld.

Persoonlijke aandacht is fijn!

Na aankoop wat problemen ervaren. In contact met Guus denkt hij mee en is een oplossing altijd mogelijk. Door de drukte helaas wat langer moeten wachten tot de reparatie mogelijk was, maar alles ging in goed overleg.

Goede informatie en service bij Guus

Auto gekocht bij Guus. Kan niks anders zeggen dat de uitleg bij de koop en service nadien prima is verlopen. Ik zou hier zeker weer een auto kopen.

Goede service en duidelijkheid

Zeer tevreden over de aankoop van onze Honda, duidelijk en helder verhaal. Komt afspraken goed na.

Een heel fijn bedrijf!

Inmiddels tot volle tevredenheid onze derde auto bij Guus Kolk gekocht! Waarom komen we hier terug? Omdat we inmiddels erg goede ervaringen hebben, het een betrouwbaar adres is, een hele goede service heeft en goede adviezen geeft! Kortom voor onze 4e auto komen we hier zeker weer terug! Kortom, een dikke pluim voor dit bedreigd en de medewerkers!

Een zeer fijn autobedrijf

Bij dit autobedrijf wordt de klant nog ouderwets op de eerste plaats gezet. Eerlijk informatie, ook als de door jou gekozen auto minder bij je past. Ook eerlijk over de specificaties over de betreffende auto. Zeer benaderbaar en direct in de communicatie. De heren willen geen gedoe achteraf en dat is merkbaar. Zeer tevreden over de aankoop en afwikkeling van mijn Toyota Auris!

Fijn bedrijf

Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering van de auto zeer fijn geholpen door Guus en Robert. Wij hebben de auto nu een maand in bezit en zijn nog steeds zeer tevreden met onze 'nieuwe' auto.

Snel en duidelijk

Meteen duidelijke taal Binnen paar minuten weet je waar je aan toe bent

Heel prettig!

Goede service en prettige mensen.

Helemaal geweldig!!

Wij zijn super geholpen door het hele team van Guus Kolk Automobielen B.V. Vorig jaar een top occasion aangeschaft waar we heel blij mee waren. Helaas hebben we met die auto dit jaar een flinke aanrijding gehad. Meteen weer contact met Guus (eerst Robert) gehad. Ze dachten direct met ons mee. Ook in tijdelijk vervangend vervoer. Ze hebben alles op alles gezet (daarbij verdiend ook de werkplaats een dikke pluim!!) om de nieuw aangeschafte occasion zo snel mogelijk af te leveren!! Service en klantgerichtheid staan hier nog altijd hoog in het vaandel. De volgende keer direct weer naar Guus!! Al hoop ik dat dat nog wel een aantal jaren gaat duren :-)

Transparant, goede service, fijne garage

Al jaren onze auto's en die van de kids nu ook in onderhoud bij deze garage( we zijn maikel gevolgd) ze zijn transparant, duidelijk en leveren gewoon goed werk af,auto's bij guus zijn misschien soms iets duurder maar je weet dat je dan ook iets goeds koopt en altijd mocht het nodig zijn terug kan vallen op garantie, gewoon top en zeker een aanrader

Open, transparant en eerlijk

Fijne ervaring met dit autobedrijf. Guus is een topper die oprecht met je meedenkt en eerlijk adviseert. Een aanrader voor iedereen.

Uitmuntende service, professioneel bedrijf

Wat een superfijne garage is dit! Zeer fijne begeleiding naar de aankoop en uitstekende service. Reageren snel en werken accuraat. Hebben kennis van zaken. Deze kwaliteit kom je niet vaak tegen. Ook de persoonlijke aandacht maakt het erg fijn en plezierig. Ook het papierwerk was netjes en zorgvuldig gedaan. Denken echt met je mee en doen een stapje extra als dat nodig is. Een dikke 10+ voor dit bedrijf!

Goede ervaring, super oplevering

Guus neemt uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden en mee te denken en is eerlijk en transparant over wat je mag verwachten. Auto gekocht en zeer nette oplevering volgens afspraak. Aanrader.

Guus doet wat hij belooft.

Guus geeft veel informatie, praat veel, vraagt veel maar luistert ook goed. Hij heeft verstand van zaken, je merkt aan alles dat hij al jaren in het vak zit. Hij neemt je hierin mee op een prettige manier, schept vertrouwen.

Prima geholpen, goede aankoop gedaan

Wij zijn prima geholpen en hebben er een mooie en goed rijdende auto aan over gehouden.

No nonsense, realistisch en klantvriendelijk

Zowel bij het bezichtigen, de onderhandeling als de aflevering. Prettig contact. Zeer tevreden over de manier waarop de auto rijklaar is gemaakt en is afgeleverd. (Gelukkig) nog geen ervaringen met gebreken binnen de garantieperiode

Verstand van zaken

Fijn gesproken met de verkopers, goede afspraken gemaakt en deze kwamen zij ook keurig na.

zeer teleurstellend

Auto gekocht bij Guus Kolk. Omdat ik ver weg woon had ik de afspraak dat ik na bezichtiging gelijk zou kopen en de auto mee zou nemen. Bij aankomst was de auto nog niet klaar (apk). Na enig e tijd wachten en veel koffie drinken konden we een proefrit maken. De auto reed goed en voelde goed aan dus de auto gekocht. Intussen zijn we er achter gekomen dat de auto behoorlijk roestig is. Ik rij al meer dan twintig jaar volvo en ik heb nog nooit een spoortje roest gezien en dus controleer ik niet op roest want volvo's roesten niet. De beide voorspatborden zijn eraf geweest en hebben een roestbehandeling gehad bij een gespecialiseerd bedrijf wat me € 1100,= heeft gekost. Verder mis ik nog een sleepoog en de bagagerol. Er moet nu nog een roest behandeling worden gedaan boven de voorruit maar dat komt later als de financiën het weer toelaten.

Geachte H. We ontvingen van de week uw, helaas, ontevreden reactie en willen daar, als serieus bedrijf, uiteraard op reageren. We hebben terstond na uw telefoontje dat u geinteresseerd was in deze Volvo, de auto de werkplaats in gereden om, tussen alle andere werkzaamheden door, de auto te voorzien van APK. Er waren een paar dingen (o.a. draagarmrubbers achter) die helaas wat meer tijd/aandacht vroegen. Daarom was de auto idd de volgende dag nog niet helemaal gereed toen u bij ons arriveerde...... Ook onze monteur kan, hoe jammer ook, geen ijzer met handen breken..... Voor wat betreft de roestigheid die u noemt zijn dat idd plekken aan wielkuipranden voor en wat steenslagplekken op de dakrand boven de voorruit die duidelijk waarneembaar waren ten tijde van de verkoop. Dat ze u bij het beoordelen van de auto en proefrit, helaas, niet zijn opgevallen is jammer en vervelend. We betreuren de gang van zaken ten zeerste, maar omdat hier geen sprake is van een onverwachtse gebeurtenis of verborgen gebrek kunnen we niets voor u betekenen in dit geval. We wensen u evengoed nog veel en veilige kilometers in de V70.

Te mooi om waar tezijn

Ik dacht een mooie auto gekocht te hebben. Ik woon niet in de buurt dus heb er geen garantie bij gekocht waar ik nu zeer veel spijt van heb. Toen ik vanaf de garage naar huis reed olie lampje. Oke dat kan gebeuren heb hem zo mee genomen dus kon niet gecheckt zijn bij gevuld. 2 dagen later kathelisator kapot, heb contact gehad met Guus en ze tegemoet gekomen dat vond ik erg fijn was daar ook erg dankbaar voor. Auto was Gerepareerd ik dacht dat het nu goed zou zijn maar helaas. Lekt olie gebruikt 2 liter per week ben al meerdere malen bij de garage geweest met motor storing. Ik voel me echt belazerd. Ik heb meer dan 5 duizend euro betaald had er meer van verwacht. Ik werk in de zorg en heb m'n auto elke dag nodig. Ik ga iederedag met buikpijn naar m'n werk of ik m'n route zonder pech kan rond komen. Dus mensen neem altijd de garantie erbij ook al woon je verweg.

Hallo mevrouw H., dank voor je reactie richting ons, hoe vervelend ook....het geeft ons in ieder geval de kans te reageren en mee te denken om deze onverwachtse ellende op te lossen. Dit soort gedoe kent eigenlijk alleen maar verliezers...behalve de 'aardige' meneer waar we de auto van hebben ingeruild....:-( We hebben gelijk na je melding kontakt gehad en hebben de auto onderzocht in onze werkplaats, daar bleek een aanzienlijke schade aan de derde cilinder van de motor....we hebben, in goed onderling overleg, besloten om je van een andere auto te voorzien, die gaan we, zo de planning nu is, eerste week Januari aan je leveren en uiteraard in de verwachting dat je daar nog lange tijd je "rondes" mee kunt rijden......we hebben denk ik, samen met jou en je broer, met respect voor ieders belang, deze kwestie fatsoenlijk tot een oplossing weten te brengen.

Professioneel en klant gericht

Vriendelijk snel geholpen. Uitgebreide kennis en keurige afhandeling. Zeer tevreden!

Absolute toppers.

Je voelt je gelijk thuis. Er heerst een ontspannen en comfortabele sfeer. Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. En er is eerlijk en open advies. Goed assortiment van ruime middenklassers van auto fabrikanten waar nagenoeg nooit iets mee is. Absolute aanrader.

Prima garage

Wij hadden met spoed een auto nodig. Eerste contact over een auto met Guus Kolk per app beriep erg goed. Ontvangst prima en goede zaken kunnen doen. Vriendelijk, goede communicatie, betrouwbaar. Prima dus!

TOP!

Fijne mensen, open en heldere communicatie, oplossingsgericht. Aanrader!

Smaragdstraat 8 7554 TD Hengelo