Snel en vrolijk

Hele leuke en eerlijke mensen. Mooie bus gekocht!

Bedankt, Bertus! Veel plezier met de Sprinter!

Service tot in de puntjes

Vandaag mijn VW Crafter op mogen halen bij Dutch Vans. Per abuis een verkeerd KvK uitreksel doorgestuurd waardoor het er even op leek dat ik de bus niet mee kon nemen. Balen want was toch een uurtje rijden. Maar de fijne medewerkers bij Dutch Vans dachten meteen mee in oplossingen om de teleurstelling wat dragelijker te maken. Gelukkig toch nog met het RDW kunnen regelen dat ik de bus toch mee kon nemen vandaag. Naast de aankoop ook bij de oplevering een zeer prettig en klantvriendelijk bedrijf om zaken mee te doen. Zeker en aanrader!!!

Bedankt voor het delen van je ervaring, Yarno! Mooie reclame voor ons bedrijf ;) Veel plezier en succes met de Crafter!

goede services en klant gericht

goede services en klant gericht

Veel rijplezier in de Vivaro, Ricardo!

heel goed

geweldige mensen . goed gevoel bij zaken doen bij Dutch vans.

Bedankt Behrouz! We hebben je graag geholpen en uiteraard kan je een volgende keer weer op ons bouwen ;)

Zeer snelle, vriendelijke en klantgericht bedrijf met fijne medewerkers

Na een aanrijding contact gezocht en er werd snel gehandeld en alles wat nodig was om een nieuwe auto te regelen werd gedaan. fijne medewerkers, betrokken en nemen de tijd. gelukkig snel weer de weg op. bedankt

Graag gedaan! Veel succes en plezier met de Caddy!

perfect

goede collega aardige medewerkers goede auto's top kwaliteit

Bedankt! Succes met de Boxer, Mahsun!

Helemaal top!!

Vriendelijk personeel, goed geholpen en snel afgehandeld. Top bedrijf!!

Top, Daan! Succes met de Crafter!

zeer goed

goed geholpen en een snelle service

Mooi dat onze dienstverlening goed is bevallen. Veel rijplezier in je nieuwe bus, Danny!

een heel goed bedrijf

ik ben zeer tevreden alles snel geregeld was wel een stukje rijden voor mij [170 km ] maar zeker de moeite waard

Zo'n mooie review is voor ons de kroon op het werk, Martin! Veel succes en plezier met de Transporter!

top service zeker meer dan 5 sterren waard

Peter je bent de best ik hou van je ouwe topper

Bedankt, topper!

Goede Service en Fijne medewerkers

Hier een bedrijfsbus aangekocht, binnen no time stond de bus klaar en zijn we goed geholpen!

Goed om te horen dat de service is bevallen! We hebben je met veel plezier geholpen, Rick. Veel plezier met je nieuwe bus!

goeie hulp

goede hulp in de eerste aankoop van een werk bus vriendelijk personeel

We hebben je met veel plezier geholpen, Wesley. Een eerste bus is altijd speciaal. Zet hem op met de Transporter!

klantvriendelijk, scherpe prijzen en ook nog eens een goede service

Afgelopen donderdag komen kijken naar een werkbus, direct wat moois gevonden in het ruime assortiment van Dutchvans. Vandaag 04-09 de bus al meteen kunnen ophalen.

Mooi verwoord! Precies waarom we een ruime voorraad hebben: dan staat er altijd wel een bus die bij je past. Succes met de Transporter!

top bedrijf

altijd alles snel geregeld vriendelijk personeel ik heb in een maand 2 bestelbusjes gekocht top busjes ben heel blij met Dutch vans ga zo door jongens

Top, Fadi! We helpen je graag. Veel succes met de busjes en tot de volgende keer!

Geweldig bedrijf

Alles was super snel geregeld. Maandag langs geweest voor een bezichtiging en vrijdag kon ik mijn bus al meenemen. Ik kreeg er ook nog een gratis APK met 4 nieuwe banden bij. Helemaal top.

Ook bij Dutch Vans kan het feest niet op, Collin ;) Veel succes en plezier met de Sprinter

top goeie en snelle service

ik kwam hier voor mijn bedrijfs bus snel en goed geholpen en gelijk een deal kunnen maken

Top, Don! Veel rijplezier in je nieuwe bus!

super!

Mooie bussen! Snelle service. Zaterdag wezen kijken, dinsdag opgehaald!

Goed om te horen dat onze dienstverlening is bevallen, Harm!

super bedrijf top geholpen!

voor herhaling vatbaar zeker een aanrader

Goed om te horen, Daan! De volgende keer helpen we je natuurlijk met net zo veel plezier. Veel succes met je nieuwe bus.

Top bedrijf met leuke mensen

Mooie bus gekocht, veel gelachen en goeie handel

Bedankt, Mustafa! Veel rijplezier in de Trafic!

geweldig

Goed bedrijf, word snel geholpen, uitstekende service. Uitermate tevreden met wagen.

Mooie samenvatting, Eric. Bedankt! Veel succes met de Boxer.

supper

super

Super! Veel plezier met je nieuwe bus!

Topservice!!

Na lange zoeken eindelijk een geschikte bus gevonden.Proefrit was snel geregeld .Zeer kundig en contact verliep zeer vlot. Koop snel gesloten en diverse zaken laten vervangen.Afspraken zijn goed nagekomen. Auto opgehaald en zeer tevreden met de afhandeling. Tot snel in de toekomst voor de volgende!

Goed om te lezen dat alles goed is bevallen, Faizel! Je weet dat je op ons kan bouwen als je weer een bus nodig hebt ;)

Zeer goede service !!!

Zeer goede service !!!

Succes met de Daily, Dariusz!

UITSTEKEND.

Een nieuwe bedrijfs busje gehaald, zeer tevreden zo als belooft met onderhoud, jongens zijn niet de moeilijkste lekker inrijden waarde bepalen bespreken over 2 weken halen, tussentijd gewoon blijven rijden in je huidige auto.

Mooi dat onze service is bevallen. Veel plezier met de Caddy, Yavuz!

super bedrijf en snelle service

Goed bedrijf snel en goed geholpen en zeer leuke werknemers.

Bedankt, Mike! Op naar veel mooie klussen met de Talento!

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld