Snelle goede service

Vriendelijk personeel Goed bereikbaar Snel geregeld Erg tevreden met de nieuwe bus !

Snel en duidelijk

Vlotte reactie en afhandeling, wel wat verknipte aandacht.

Netjes, vriendelijke mensen goed geholpen

Professioneel en goede service

Professioneel autobedrijf met goede service en super vriendelijke medewerkers!

Net en vriendelijk personeel

Net en vriendelijk personeel. Bus netjes afgeleverd. Had 5 sterren kunnen zijn maar ze doen geen afleveringen op zaterdag ; )

Super goed contact gehad voor en tijdens de koop van de autos

Super mooie zaak en een goed team

Vriendelijk, adequaat en professioneel.

Een fijn bedrijf met personeel dat meedenkt. Ik kon uitgebreid proefrijden met verschillende auto's. Vriendelijk ontvangst. Ondanks drukte werd er tijd voor me gemaakt. Personeel denkt mee en is eerlijk.

fantastisch

mijn ervaring prima service en hulpvaardig personeel

Goede service netjes behandeld

Zou zo weer gaan praten voor een andere bus

Mega goede leuke en vooral goede service!

Erg onder de indruk van de mensen bij DutchVans! Eindelijk onderweg met een prachtige volkswagen caddy die van alle gemakken voorzien is!

Onbeschrijfelijk goed geregeld!

Bus werd gekocht, helaas was er nog geen kenteken. Dit kon twee maanden duren. Gehele looptijd een vervangende bus gekregen zonder enige aarzeling. Sympathieke medewerkers! Samuel onder andere veel contact mee gehad. Zoek je een bus? Kijk niet verder. Dutch Vans heeft voor iedereen wel een busje!

Vriendelijke personeel

De heer Peter was vanaf het begin heel vriendelijk en open, super service gehad zeer tevreden! Dit geldt natuurlijk ook voor de rest van de mannen en dame van Dutch Vans!!!

Goed,duidelijk en snel geholpen

Ik ben door DutchVans uitstekend geholpen. Zowel in het proces voor een proefrit alsmede de afronding van de papieren. Wanneer ik tussentijds vragen had, had ik tijdens werkdagen binnen een uur een reactie. Daarnaast heeft DutchVans een groot aanbod qua voertuigen en zijn het personeel zeer vriendelijk.

Super goed geholpen en wat een leuk team!

Fijne en snelle service! Alles duidelijk en ze hebben de tijd genomen om alles goed te regelen. Echt zeer zeker een aanrader.

Top service ☺️

Super geholpen

Top service ☺️

Super geholpen

Goed en snel geregeld

Wij hadden een nieuwe bakwagen nodig. Deze kon snel geleverd worden. Alles was goed en snel geregeld. Peter, dank je wel

Fijn bedrijf groot maar toch persoonlijk.

Goed geholpen en veel keus. En een goed advies.

Super van 1e contact tot aflevering

Dankzij het advies van Peter deze mooie bus gekocht. Goede communicatie en afhandeling. Zeer aan te bevelen. Tim Heinen

Fantastische service

2e bus aangeschaft bij dit mooie bedrijf en mijn ervaring is heel goed. Vlotte communicatie en afwikkeling van de verkoop en aflevering van de bus. Ik raad dit bedrijf van harte aan. Peter van de Mheen

Super en snel

Ging zeer netjes en doordat dit mijn eerste keer lease was hebben ze mij uitstekend geholpen. Zeer snel geregeld met ze en als je moet overladen van gereedschap of wat dan ook dan is dat ook mogelijk. Als ik weer eens ga leasen dan weer bij dutchvans.

Super netjes en snel behandeld.. fijn om zaken mee te doen... lekker menselijk

geweldig

Ik ben warm ontvangen . en de bus was precies zoals op de foto. Verder ook goed geadviseerd en erg goede service. Bij aflevering ook weer erg goed ontvangen

Ik had een Iveco gekocht en met het terug rijden naar huis merkte ik dat er een probleem was met de motor .hij maakte een onheilspellend geluid .het was echter al na 17.00 .meteen de volgende dag gebeld en het probleem gemeld .ik kon meteen dezelfde dag de wagen brengen . Ze zouden er in de werkplaats naar kijken en oplossen.het bleek dat er een verstuiver defect was .ze hebben het binnen 2 dagen vervangen en ik kon de wagen ophalen.perfect .

Snel helder en correct

Geen ellenlange verkooppraatjes, to the Point en correct