Goed geholpen ! fijne mensen ! en een mooie bus gekocht!

Dutch vans kan ik u aanbevelen goede service en komen afspraken na !

Bedankt voor de mooie aanbeveling, Remco! Veel plezier met je nieuwe bus!

vriendelijke mensen met goed advies!

ben goed geholpen, vriendelijk personeel. opgehaald van station voor ophalen bus! Top geholpen!

Graag gedaan, Kevin! We wensen je veel mooie kilometers in de Jumpy!

Zeer goede service

Ik heb hier een bus aangeschaft met financial lease, binnen een week na de aanvraag heb ik de proefrit gedaan en zijn alle aanvragen afgerond en contracten getekend. Zeer tevreden over de snelle service

Fijn dat onze snelle en goede service is bevallen, Freek! Bedankt voor het delen van je ervaring en veel succes met je nieuwe bus!

Ze helpen je leuk!

Een prachtige Sprinter gekocht voor een scherpe prijs en met goede service.

Scherpe prijs, goede service. Wat wil je nog meer, toch Albert? Bedankt voor je vertrouwen en heel veel plezier met de Sprinter!

Super service!

Top bedrijf met goeie service. Bus was nog niet helemaal goed, maar zijn ze nu netjes aan het oplossen voor mij. Echt fijn!

Goed om te lezen, Amro! Op naar veel mooie kilometers met de Sprinter!

super goede ervaring heel behulpzaam personeel

heb een mooie Iveco gekocht en super goed geholpen met de aanschaf en het na traject na de aankoop super geregeld en bedankt de grijs solutions

Graag gedaan, Kevin! Succes met de Daily 💪

Mooie bus gekocht

Super! Succes en veel plezier met je nieuwe bus!

Contact super en blij met de nieuwe bus

Fijn bedrijf, goeie communicatie en super bus gekocht

Goed om te lezen, Sjemek! Veel plezier en succes met de Master!

Top geregeld

Zeker een aanrader. Alles top geregeld.

Bedankt! Veel succes en plezier met je nieuwe bus!

Snel tot een deal gekomen en Snel geleverd

Mooi dat de service is bevallen. Veel plezier met de Trafic, Marcel!

in een woord, TOP!

Ik ben binnen gekomen om te oriënteren voor een nieuwe grotere bus, uur later weg gegaan met een contract voor een nieuwe bus! geweldige service, leuk personeel. vanaf het begin goed geholpen en er werd goed naar me geluisterd. ik beveel Dutch Vans zeer zeker aan, ga eens een keer langs om te kijken!

Bedankt, Teun! We krijgen het helemaal warm van de mooie woorden :) Succes met je nieuwe bus!

Leuk bedrijf met gezellige mensen

Goed geholpen door de mensen hier, 3e bus gekocht hier. Echt blij ermee

Bedankt voor het vertrouwen, Feras! Veel succes met de Sprinter en wie weet tot de volgende keer ;)

Samuel was een hele aardige vent en hulpzaam, goed in zijn werk. Dutchvans is een bedrijf die heel veel mogelijkheden biedt voor zijn klanten. 3e bus hier gekocht :)

Bedankt voor het delen van je goede ervaring, Furkan! We hebben je weer met veel plezier geholpen. Succes met de Transporter!

snel en perfect

snel en vakkundig geholpen. Zeer tevreden!

Bedankt! Succes met je nieuwe bus!

de beste autobedrijf

vriendelijk hulpzaam vertrouwelijk

Mooie complimenten, bedankt! Veel plezier met je nieuwe bus!

Dik tevreden!

Op mijn verjaardag mn nieuwe bus gehaald. Mooi gepoetst en wel, stond ie klaar. Helemaal blij mee. Nieuwe bus op mijn verjaardag! Thanks toppers

Met veel plezier waren we de kers op de taart ;) Veel plezier met je nieuwe bus!

Heel goed verlopen, verkoper Jurrian heeft duidelijke informatie verstrekt, netjes gewassen en aangeleverd. Kortom, leuk bedrijf met gezellige mensen!

Vakwerk voor vakwerk ;) Veel plezier met de Master, Mauro!

Snel een akkoord gesloten met een mooie bedrijfsauto

Was op zoek naar een oprijwagen voor ons bedrijf en geslaagd bij Dutch Vans in Barneveld. De deal was snel gesloten en rijd met veel plezier rond in heel Europa. Dank je wel en tot de volgende keer.

Veel succes en rijplezier, Anouk! We horen de volgende keer graag waar de Master je allemaal gebracht heeft ;)

Alles volgens plan

zeer goed communicatie-en transactieproces

Bedankt en veel succes met je nieuwe bus!

Ik heb een Mercedes-Benz bus gekocht en de service was super alleen vond ik het jammer dat mijn eerste telefonische contact met Dutch Vans wat minder was. Ik vond dat de mevrouw die mij te woord stond wel wat vriendelijker kon zijn. Nadat ik een half uur onderweg ben geweest, een telefoontje ontvangen dat de bus waar ik voor kwam er niet stond. Ik heb toen aangegeven dat ik het had gewaardeerd, als ik dat telefoontje wat eerder had gekregen waarop ik de antwoord “je moet blij zijn dat ik je überhaupt nog heb gebeld” kreeg. Een simpele “onze excuses voor het ongemak” was voldoende geweest maar goed. Uiteindelijk toch super goed geholpen door andere collega’s en een mooie bus aan overgehouden. Ik raadt dit bedrijf aan omdat ze met u meedenken en een goede service aanbieden. In de toekomst zal ik hier zeker weer een bus halen indien dat nodig zal zijn.

Het eerste telefonisch contact had inderdaad wat vriendelijker gekund. Daarom hebben we meteen onze excuses daarvoor aangeboden. Fijn dat we je uiteindelijk super goed hebben kunnen helpen. Veel plezier en succes met de Vito!

fantastische service

geweldig geholpen met aankoop.

Bedankt, Martin! Veel plezier met de Movano!

Lieve mensen hier en goeie service. Bedankt voor alles!

Graag gedaan en jij bedankt voor het vertrouwen. Succes met de Transporter!

geweldig geholpen goede service

Toppertjes hier, gezellige mensen, gezellige ontmoeting. Bus nodig? Bel Dutch Vans

Topper, bedankt! Veel plezier met je nieuwe bus!

Top!!!

top geregeld

Top, Berry! Veel succes en plezier met je nieuwe bus!

Bedankt voor de goede review. Veel plezier met je nieuwe bus!

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld