April 2020 een wegklapbare trekhaak voor een golf 7 laten plaatsen, zeer tevreden!

Uitstekend werk verricht

Na telefonisch een prijsindicatie te hebben gekregen, ben ik speciaal uit Utrecht komen rijden omdat mijn achterlichten vervangen moesten worden van mijn Audi sedan uit 2018. Later bleek dat het wat ingewikkelder was omdat mijn auto Amerikaanse import is. Daarnaast was het een wirwar van kabels, de vorige eigenaar had het door prutsers laten doen. Normaal gesproken zou het een uurtje werk zijn, maar door de enorme complicatie duurde het 2 uurtjes. Maar het zonnetje scheen, kreeg al een hartelijk ontvangst, dus tijd vloog zo voorbij. Al met al was het gelukt met de bekabeling en softwarematig moesten ze richtingaanwijzers nog op “dynamisch” worden ingesteld. Ondanks al het meerwerk, bleef het bij de prijs die eerder werd genoemd. Echt enorm top en ben ontzettend blij dat het überhaupt gelukt is! Echt professionals. Ik zou ze iedereen aanraden!

Positieve ervaring

Goede en snelle service. Enige -/- puntje ik moest direct betalen en de factuur werd gemaild. Week later zelf om de factuur moeten bellen , deze was nog niet binnen!

Geweldig bedrijf met kundig personeel

Liet klapspiegels plaatsen voor mijn vw golf7. Netjes geplaatst en ingeregeld; werken perfect.

Verlichting aanpassen naar europoeesche

Ik kom hier al 7 met plezier Eerst als particulier nu zakelijk Levert altijd netjes zijn werk en is 1 van weinige die verstand heeft van Amerikaanse uitvoering Ik doe al het ombouw van Amerikaans naar europoeesche auto's hier al jaren.

Gisteren originele wegklapbare trekhaak en achteruitrijcamera laten monteren. Was voor mij ca. 2,5 uur rijden, maar zeker de moeite waard. Het zijn echte vakmensen, die alles supernetjes inbouwen.

Niet goed

Meerdere keren gebeld, geappt en krijg geen terugkoppeling. Vind het heel jammer omdat ze daardoor klanten mislopen. Ik ben bereid om vanuit ver te komen.

Echt een super bedrijf 10+

Ik had zelf een achteruit camera gemonteerd in een Q2 maar het werkte niet, dit super bedrijf heeft het voor mekaar gekregen. Echt bedankt

Voor de eerste keer bij Cartronics geweest. Prima geholpen!

Trekhaak onder mijn A5 laten aanbrengen, maar de parkeersensoren achter bleven piepen bij het achteruit rijden met de caravan. Door Cartronics prima verholpen. Netjes geholpen en klaar terwijl u wacht.

Originele onderdelen tegen prima prijs vakkundig geinstalleerd

Drie jaar geleden voor het eerst geweest voor een navigatiesysteem voor m’n Jetta. Dat was prima bevallen, dus nu met een Audi A5 weer twee keer geweest voor de inbouw van een automatisch dimmende binnenspiegel en voor de inbouw van een AMI-interface om mijn iPod aan te kunnen sluiten en bedienen met het MMI-systeem. Dus met alle iPod muziek mogelijkheden zoals artiest selectie, speellijsten enzovoort (Audi + bluetooth + iPhone geeft slechts een lange lijst muziek in de volgorde zoals je het zelf op de telefoon hebt gezet; Audi-onwaardig eigenlijk). Binnenkort nog een keer langs voor automatisch inklapbare buitenspiegels. Het mag dus duidelijk zijn: van harte aanbevolen! Eén waarschuwing: laat je niet afschrikken als je ze niet direct aan de telefoon krijgt. Ook ik heb soms ‘lang’ moeten wachten voordat ik mijn vraag kon stellen, maar dat komt door de bereidheid mee te denken aan de telefoon en het feit dat veel mensen juist een technische vraag hebben waardoor de beantwoording soms langer duurt. De vakkundigheid en goede prijs maken het ‘lange’ wachten meer dan goed!

Top bedrijf met kennis van zaken

Wat volgens de VW dealer niet mogelijk was is bij cartronic gewoon netjes uitgevoerd. Een electrisch zwenkbare trekhaak monteren op een Passat R line. Volgend jaar terug voor het laten aansluiten van vol elektrisch bedienbare memory seats. Eerste garage waar je op je sokken over de vloerbedekiing in de werkplaats kunt lopen, echt!!!

Wat anderen niet lukte, lukte Cartronic wel

Het lukte de dealer niet Apple Carplay te activeren bij mijn VW Beetle. Cartronic verholp het probleem. Apple Carplay werkt perfect nu!

Zeer vriendelijk en erg snel

Aan te bevelen, vakbekwaam deskundig en snel.

Voor mijn Audi A3 limousine heeft cartronic een licht en regensensor ingebouwd. Voor mij als klant zeer tevreden, de werkzaamheden werden netjes en snel uitgevoerd. Als extra service werd de parkeerhulp geïnstalleerd (sensoren op de achterbumper zaten er al op) waardoor nu ook met een weergave op MMI-scherm. In de achteruitstand komt deze direct op het scherm.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wegklapbare trekhaak tiguan netjes er onder gezet en inkapbare spiegels ook. top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat bij de dealer onmogelijk was, kan wel bij Cartronic. Originele VAG App Connect was in een kwartier actief, klasse! Het eerste autobedrijf met vloerbedekking in de werkhal! Ik kom zeker terug voor een originele VW achteruitrijcamera in mijn Tiguan All Space.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Tiguan vandaag opgehaald. Karim en zijn team hebben weer een uitstekende job gedaan. Park assist en Trailer assist gemonteerd/geactiveerd. Tevens nog wat gadgets gratis geactiveerd. Hartstikke bedankt.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Achteruitrijcamera laten monteren in mijn Ibiza.\r\n\r\nGoed en net bedrijf met kundige mensen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een achteruitrijcamera laten installeren in mijn Audi TT van 2017. Was na 2,5 uur klaar en werkt supermooi met het Virtual Cockpit systeen. Deze mensen zijn professioneel en vriendelijk. Een aanrader wat mij betreft. Er is op mijn verzoek ook nog een gratis software aanpassing gedaan ( knipperlicht aanpassing). \r\nBedankt voor de prima service mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inbouw dab+ keurig netjes uitgevoerd voor een mooie prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede kennis van het geleverde product (achteruitrijcamera Audi Q2) \r\nUitleg bij oplevering. Snelle service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen niks op aan te merken.\r\nAchteruit camera en cruise control ingebouwd. Echt blij mee !!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt. Hier bij dit bedrijf prima geholpen en op tijd klaar volgende keer ga ik hier weer naar toe.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snelle reactie op de mail en op heel kort termijn een afspraak kunnen maken. Tijdens de afspraak kunnen wachten. Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I searched the whole Netherlands to find somebody to activate the rear fog lights of my Audi A3. No one, not even the Audi dealers in the Netherlands, wanted to deal with this. Karim and his crew did it in 15 min. Very good service and reasonable price.

Maanweg 58 2516AA Den haag