Camera Audi A3 e-tron ingebouwd

Om te beginnen heel snel een afspraak kunnen maken om een achteruitrijcamera te laten monteren. Hierbij worden de originele audi componenten gebruikt en de camera in het systeem geprogrammeerd. Het camerabeeld is nu in het MMI scherm te zien met dynamische hulplijnen. Ook de grafische weergave van de originele parkeersensoren blijft zichtbaar. Dit samen met de bijzonder vriendelijke ontvangst maakt het helemaal top. Zou ik dit bedrijf aanbevelen? Absoluut!!.

Echt een super bedrijf 10+

Echt een super bedrijf 10+ Ik kom hier regelmatig, Super aardig personeel En ze hebben echt verstand ervan. Ik raad het echt iedereen aan.

Top service!

Recentelijk een smartphone interface laten installeren door Cartronic. ‘ S morgens gebeld en kon al dezelfde middag bij hen terecht. Zeer snel en vakkundig geholpen. Hartelijk dank!!!

Zeer

Zeer vakkundig, goede service en snel.

Snel en vakundig

Zeer snel en vakkundig een achteruitrijcamera laten inbouwen in mijn Audi Q2. Vakwerk. Klasse mannen

Snel en vakkundig!

Zeer snel en vakkundig een achteruitrijcamera laten inbouwen in mijn Audi A3. Kan niets anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben!

Vak mannen

Ze hebben bij mij Vw Caddy Originele led koplampen gemonteerd en werkend gemaakt. 1 telefoontje en ik kon al binnen paar dagen terecht. Auto einde dag neergezet en dag erna einde dag na me werk weer opgehaald.

Geweldig ervaring word geboden

Fijne mensen werken hard voor een goed product te leveren. Nemen graag de tijd om je uit te leggen hoe het product werkt

Zeer vriendelijk en kundig personeel we zijn zeer tevreden

Cartronic waar vakmanschap en klantvriendelijkheid samenkomen!!

Gisteren de standaard spiegels op mijn Q5 TFSIe55 laten vervangen door originele elektrisch inklapbare van Audi. Tijdens het monteren mocht er gewacht worden in de daarvoor prima geschikte wachtruimte (Coronaproof). Het resultaat was prachtig. Zeer deskundig gemonteerd en uiterst vriendelijk te woord gestaan. Kortom Cartronic is een aanrader!

TOP

Ik heb gisteren een nieuwe navigatie laten inbouwen. Ik had het wat duurder verwacht, maar achteraf een heel mooi prijsje mogen betalen. Ook hele vriendelijke mensen die met je meedenken. ECHT EEN TOP SERVICE ECHT KON NIET BETER!!!

Goede service, excellent product

Gedaan wat er is beloofd. Nette inbouw van alarm, nette mensen, goed contact. Zeer groot pluspunt: Originele onderdelen voor een goede prijs en goede kwaliteit installatie.

Vakkundig geholpen

Na reparatie van onze Audi Q5 moest de ACC opnieuw gekalibreerd worden. Her en der nagevraagd en kosten en mogelijkheden verschilden nogal. Cartronic kwam als beste en snelste uit de bus en heeft de kalibratie binnen 2 dagen na eerste contact uitgevoerd. Bedankt Team Cartronic

Super geholpen, vakkundig en snel!

Topbedrijf. Weten waar ze het over hebben. Voeren werkzaamheden snel en goed uit. Van harte aanbevolen. Alleen in eerste instantie lastig om contact te krijgen; telefoon wordt niet opgenomen en mail duurt lang. Maar, als je contact hebt, gaat het supersnel.

Top service en snel klaar

Slecht

Geen reactie op mail, telefonisch geen reactie 2 x voice mail ingesproken “ u wordt vandaag nog terug gebeld” nou tot heden niet. Jammer

Achteruitrijcamera netjes geïnstalleerd

Cartronic heeft een OEM achteruitrijcamera geïnstalleerd in een Skoda Superb. Mijn indruk is dat er goed en netjes gewerkt wordt bij Cartronic. De camera werkt prima, inclusief meedraaiende lijnen. Helaas is het niet gelukt om Lane Assist werkend te krijgen (blijvende foutmelding). De kosten hiervoor zijn snel teruggeboekt: top!

Vriendelijke mensen met heel veel kennis

Ik ben zeer goed geholpen. De navigatie van mijn Golf 7 is vernieuwd. Dat is snel en heel vakkundig gebeurd. Eindelijk een firma (Cartronic), die weet hoe navigatie werkt. Allen bedankt!

Ze doen wat ze beloven!

Voor de 4e keer bij Cartronic geweest voor werkzaamheden. Parkeercensoren voor mijn Audi Q5 zijn wederom prima geïnstalleerd. Ook gelijk de achterlichten continue aangezet (wel zo veilig in de winter/schemering).

Top Product en Service

Top Product en Service! Cruise Control werd geplaatst en alles werkt prima.

Uitstekend snelle service

App-Connect voor mij VW Tiguan laten activeren wat volgens de dealer niet mogelijk was op mijn auto. Was snel geregeld en ook nog voor een betere prijs als de dealer het wel had kunnen doen.

Fantastisch resultaat!

Vandaag voor de eerste keer langs geweest met mijn golf 7 voor het monteren van een 3 tal opties (camera,inklapbare zijspiegels en de LED dynamische achterlichten. Het resultaat was verbluffend en een prima service. Ik kom hier zeker nog een keer terug! Thanks Cartronic voor het fantastische werk, ik ben er heel blij mee! Een tevreden nieuwe klant!

Uitstekende service zoals meerdere keren ervaren

Donderdag 11 juni 2020 met mijn Tiguan AD langs geweest om Appconnect te activeren. Snel gedaan tegen zeer concurrerende prijs.

Doen wat ze afspreken

Cruisecontrol op het stuurwiel laten inbouwen in een VW T-Roc. Werkt super.

VAG garage, hè. Goede prijs/kwaliteit, prettig geholpen, resultaat goed, dank

zie bovenstaande: ik ben tevreden