• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dynamische achterlichten in laten bouwen in mijn audi a3, na zoeken op internet kwam ik bij cartronic uit, na lezen van goede reviews besloten een afspraak te maken via whatsapp, aangegeven tijd was tussen 10:00 en 17:00, gevraagd of dit wat sneller kon omdat ik moest wachten omdat ik niet uit de buurt kwam, om 13:00 was alles netjes klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had vanmorgen afspraak bij CarTronic met golf 7 GTi om CruiseControl te laten inbouwen op multifunktiestuur.\r\nWagen is verschillende dagen bij dealer geweest voor plaatsing van CruiseControl, maar zonder resultaat....\r\nCarTronic heeft dit opgelost in minder dan 3u, mannen weten echt hoe het moet.\r\nBen zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zonder afspraak binnen gereden en toch geholpen, waar andere het niet konden oplossen was het hier binnen 5 min geregeld.\r\n\r\nBedankt Karim en collega

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles keurig netjes op tijd, ingebouwd en werking goed uitgelegd. Ik ga weer naar Cartronic voor een eventuele volgende inbouw. Een bedrijf zoals het hoort.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kundige, snelle en prettige gasten bij Cartronic in Den Haag. Eerste ervaring met deze partij maar ik kom graag nog eens terug wanneer ik weer iets nieuws voor mijn Polo nodig heb. Het ging om een achter camera en deze werd volgens afspraak binnen de afgesproken tijd geleverd en de communicatie en service was er keurig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het duurde wel langer dan verwacht, maar het kwam in orde. De wagen werd weer teruggebracht bij mij thuis, en dat vond ik goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een afspraak gemaakt om een standaard stuur om te laten zetten naar een Multifunctioneel stuur. Inbouw duurde wat langer dan gepland, maar het afgeleverde product mag er zeker wezen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen, bedrijf heeft veel verstand van alarm, inbouw en reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week een blind spot radardetectie systeem in mijn golf 7 in laten bouwen bij cartronic.\r\nIk was op voorhand nogal sceptisch om dat de VW dealer meermaals had aangegeven dat achteraf inbouwen niet mogelijk was.\r\nHet systeem is prima ingebouwd en werkt erg goed.\r\nVoor de uitleg over de werking werd ruim de tijd genomen ook al was het reeds zaterdagavond 19.00u.\r\nHet personeel is deskundig en buitengewoon vriendelijk.\r\nEcht een aanrader dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een afspraak gemaakt om App-connect te activeren in mijn VW-Passat van 2016. Werd direct geholpen, was in een uurtje gebeurd. Als toegift heeft Cartronic ook de voice-functie geactiveerd. Het werkt nu allemaal goed. De kosten waren een stuk lager dan de prijsopgave van de dealer.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan deskundigheid is geen twijfel mogelijk. \r\n\r\nAlleen bereikbaarheid zowel telefonisch als per email mag wel beter. \r\n\r\nRommelig van binnen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Cruise-control ingebouwd in mijn Audi Q3, mede een kaart-update van de MMI-navigatie. Tevens belangeloos een hinderlijke alarmstoring opgelost. Alles accuraat met grote ervaring en kennis van zaken. E.e.a.voor een zeer aantrekkelijke prijs. Echt een aanrader.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijke medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en denken oplossingsgericht het zou om 5 uur pas klaar zijn maar om 2 uur was het allemaal klaar, heren bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat de eerste afspraak mislukte vanuit Cartronic. Was de tweede afspraak wel succesvol en perfecte uitvoering van de werkzaamheden. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst wat twijfels om helemaal naar Den Haag te moeten om mijn Caddy Maxi van 2016 van nieuwe bi-xenon en led dagrijverlichting en een achteruitrijcamera te laten voorzien. \r\nMaar vooraf alles besproken incl prijs.\r\nZoals afgesproken was alles er in 1 dag keurig ingebouwd. Ziet er strak uit en alles werkt als af-fabriek!\r\nEnige was dat de coming home functie per ongeluk niet meer werkte maar dit wordt nu op hun kosten weer geactiveerd bij de plaatselijke dealer zodat ik niet weer helemaal naar Den Haag hoef te rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op mijn Caddy Maxi uit 2016 origineel bi-xenon met led drl laten inbouwen en een origineel achteruitrijcamera.\r\nOm 9.30 uur gebracht en om 17 uur was alles netjes klaar.\r\nSuper gedaan allemaal en helemaal blij met de prachtige verlichting en camera!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen weekeind mijn Audi a5 sportback 2016 naar CarTronic gebracht voor de volgende opties, \r\nParkeer sensoren voorkant (sensoren achter zat er al op) met weergave op MMI-scherm\r\nElektrisch inklapbare spiegels incl. geheugenstand parkeerhulp rechterspiegel.\r\n\r\nOndanks de goeie recensies op hun website was ik sceptisch om mijn Audi a5 af te staan voor werkzaamheden aan een bedrijf die ik alleen maar van een website ken en ook nog in Den Haag. Moest de auto om 09:00 uur brengen en de werkzaamheden zou tot 17:00 uur duren. Na 1 uur rijden word ik om 09:00 uur vriendelijk ontvangen en geef mijn sleutel af, Na een paar bakken koffie besloot ik om naar het centrum van Den Haag te lopen (+/- 5km van CarTronic). In mijn achterhoofd nog steeds sceptisch of ik er wel goed aan gedaan hebt om mijn Audi bij hun achter te laten, weet namelijk niet door wie en hoe het gedaan wordt. De wandeling naar en in het centrum was een welkome afleiding en de tijd vloog voorbij, 16:00 uur was ik weer te CarTronic, de werkzaamheden waren nog niet helemaal klaar, 16:30 de auto was gereed voor mijn eindcontrole, samen met Karim doe ik de controle en mijn achterdochtigheid verdwijn als sneeuw voor de zon. Wagen visueel bekeken en met verbazing kijk ik naar het resultaat.\r\n\r\nSensoren voorkant is als af fabriek en de weergave op het MMI-scherm is fantastisch, het werkt boven verwachting, ook is er een originele knop in mijn dashboard geplaatst om de parkeerhulp op het scherm aan of uit te zetten, in de achteruitstand komt de weergave direct op het scherm. \r\n\r\nInklapbare spiegels werken ook perfect, zelfs de handgreep console van de spiegel bediening is geheel vervangen voor een nieuwe originele met een extra optie voor inklappen scherm, bediening in MMI-scherm met de keuze uit of aan bij afsluiten auto, ook de parkeerhulp rechterspiegel ingesteld en alles werkt perfect :-)\r\nHierna heeft Karim op mijn verzoek nog wat softwarematige aanpassingen gedaan zoals een piepje van mijn alarminstallatie als de auto afgesloten wordt, ook als optie in het MMI-scherm aan of uit geplaatst etc etc.\r\n\r\nHet was de moeite waard en als trotse eigenaar van mijn Audi ga ik weer richting huis :-)\r\nSuper bedankt Car Tronic.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super bedrijf.\r\nnetjes geholpen en super resultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op afgesproken tijdstip werd er direct aan de auto begonnen om de automatisch inklapbare spiegels te monteren. De afgesproken tijd werd met drie kwartier overschreden omdat er nog een onderdeel gehaald moest worden. Dit werd ruimschoots goed gemaakt door de kentekenverlichting om te ruilen voor Led lichten. Echt super. Ik ben dan erg tevreden over het geleverde product en de service van Cartronic. Klasse jongens!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een vriendelijk onthaal, leuke jongens en vooral verstand van VAG, niks is teveel alles netjes en snel gemonteerd, en voorzien van goede uitleg.\r\nKantelbare trekhaak laten monteren Audi Q3, daar waar andere melden in de bumper te moeten zagen, bleek dat hier absoluut dus niet nodig te zijn, nogmaals bedankt.\r\nTevens gratis parkeer sensoren op beeld zichtbaar gemaakt en kantelen rechter spiegel met achteruit rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Cartronic een Discover Pro navigatiesysteem laten inbouwen. Dit alles voor een redelijke prijs en het systeem functioneert prima. De monteur heeft zich prima gehouden aan de afgesproken tijd. Als je je niet laat ontmoedigen door een minder goede bereikbaarheid heb je aan Cartronic een prima bedrijf.\r\n