Prima geregeld

Info via mail gevraagd m.b.t. inbouwprijs Android auto op Audi A3. Vlotte mailreactie (in weekend) en kon binnen een week terecht. Auto in ochtend gebracht, prima uitleg ontvangen wat ze zouden gaan doen. 3 uur later auto weer opgepikt. Alles werkt naar wens. Ben vriendelijk en vakkundig geholpen en ben tot dusver erg tevreden.

Goede prijs en kwalitatief werk

Midden/eind februari bij Cartronic geweest voor een Active Info Display voor mijn Golf GTE. Vooraf informatie opgedaan bij de dealer, maar kreeg al snel het idee dat het daar allemaal ‘moeilijk moeilijk’ gaat worden. Na eventjes gezocht te hebben op google kwam ik al snel bij Cartronic terecht mede door de hoge beoordelingen. Achteraf een zeer goede keus en nog geen moment spijt van gehad!

Ik heb laatst ( 23-02-2022 ) in mijn Audi A3 Apple Carplay en een achteruitrijcamera laten monteren. Tot nu super tevreden. Had een afpraak om 9:30 en rond 14:00 waren ze al klaar ( ik was niet de enige die dag er waren meer auto’s aanwezig ). Maar alles kort samengevat. De jongens zijn vriendelijk, snel en weten wat ze doen. Zeker een aanrader.

Topbedrijf

Prima e-mail contact, Zeer vriendelijk, snelle service, goede uitleg

net en goed werk

nieuwe koplampen xenon verlichting laten monteren in mijn Audi A1 ben er blij mee, netjes gewerkt.

Heel goede service. Heb een nieuwe discovery media pro laten plaatsen op een Tiguan. Alles werkt perfect en de werking werd ook goed uitgelegd.

Goede sevice en prijs

Heb een achteruitrijcamera laten monteren op een Audi A3 e-tron uit 2015. Wat bij anderen niet lukte met behoud van mijn e-tron menu lukte deze vakmensen wel. Helemaal blij met dit resultaat.

Super geholpen, inbouw ging snel en is van top kwaliteit

Heb voor onze VW T-Roc uit Duitsland cruise control met bediening op het stuur en een achteruitrijcamera laten inbouwen. Inbouwen ging snel en vakkundig. Uitleg gekregen hoe het werkt. Dat ook merk dealers hier komen snap ik volledig.

Kwalitatief een prima bedrijf. Maar v.w.b. afspraken een dikke min!

Ik heb een achteruitrijcamera laten monteren voor mijn Audi A3 uit 2017. Afspraak gemaakt voor monatage op 7 oktober 2021 om 8 uur. De werkzaamheden zoud ongeveer twee uur tijd in beslag nemen. Dus ik kon er op blijven wachten. Tot kwart over 8 was er niemand aanwezig. Ik weer terug naar huis. Om half 10 kreeg ik pas iemand aan de telefoon. Aangegeven dat ik teleurgesteld was. Hierop kreeg ik niet het geval dat men dit begreep. Toen de afspraak gemaakt dat ik alsnog zou kunnen langskomen en men direct aan de slag zou gaan. Om kwart voor 10 was ik aanwezig. Men begon pas om elf uur aan mijn auto, terwijl men had gezegd hier direct mee aan de slag te gaan. Uiteindelijk was de auto om kwart voor 1 klaar. Ruim de hele ochtend daar zitten wachten. Toen ik om de factuur vroeg, zei men dat men deze zou mailen. Een week later nog niets gehad. Opnieuw gebeld en op advies van de medewerker opnieuw het verzoek gestuurd naar: [email protected]. Helaas na 1 week weer niets gehoord!! Zoals gezegd v.w.b. techniek, meer dan prima bedrijf. Maar het nakomen van afspraken is zeer slecht. Ik zou nog graag apple carplay willen laten monteren, maar gezien het niet nakomen van afspraken, denk ik hier nog over na. Cartronic zou een SUPERr bedrijf zijn, als ze ook aandacht geven aan dit aspect,

Achteruitrij camera laten in bouwen. Is perfect verlopen. En voor een eerlijke prijs. Audi A3 nieuw model.

Snel, vakkundig inbouw Cruise control

Een Cruise control laten inbouwen in mijn Audi 1. Uitstekend ingebouwd, je kan echt niet zien dat de kappen van het stuur, de stuurkolom kappen geheel gedemonteerd en weer gemonteerd is. In 1 woord keurig vakwerk geleverd. Natuurlijk is Cruise control correct opgeleverd en getest en de software van de board control is gelijk ge-update. Het was een spoedklusje tussendoor. Met Car Tronic is afspraak is afspraak, dank je wel Karim, 1000 punten voor jullie Service en vakwerk bedankt

Vandaag wegklapbare trekhaak laten monteren. In een paar uur gefixt, meteen extra software bijgekregen. Helemaal top,

Top service!!!!

Vandaag geweest voor het monteren van de achteruit rij camera en inklapbare spiegels. En de navigatie update. Heel netjes gewerkt en alles professioneel geïnstalleerd! Erg vriendelijk en een top service! Zeker een aanrader. Dikke 10!! Nogmaals hartelijk dank!

Super ingebouwd

Super goed ingebouwd Factuur wat later toegestuurd gekregen Maar daar word aan gewerkt dat dat vlotter gaat

Geweldige service!

Deze mannen zijn echt top! Korte wachttijd en goeie prijs! Vele malen goedkoper en sneller dan bij Audi zelf; zelfde originele apparatuur. Mijn achteruitrijcamera en smartphone interface goed geïnstalleerd. Mijn kids werden getrakteerd op een ijsje en die waren ook helemaal blij. Wij waren in de wachtruimte een rugtasje van de kids vergeten; dit hebben ze naar ons opgestuurd! Wat een geweldige jongens zijn dit! Top service en top gedaan.

Wederom uitstekend.

Een hele tijd geleden langs gegaan de diensten van Cartronics. Wederom een parkeercamera voor mijn nieuwe auto. Ben net zo goed geholpen als voorheen. Ontzettend vriendelijke en integere monteurs die hun vak verstaan. Voor expertise en welgemeende betrokkenheid kan je altijd bij de heren van Cartronics terecht!. Kortom echt een aanrader!!!.

Parkeercensoren op 12 juni in mijn Polo laten inbouwen zeer netjes en goed werkend gedaan. Top klasse. Een minpuntje de factuur die naar mij toe gestuurd zou worden nog steeds niet ontvangen. Maar dat heeft niets met de kwaliteit van inbouwen te maken.

Snelle service

Met mijn nieuwe golf op zoek naar goed bedrijf die een achteruitrijcamera kon installeren, bij de dealer was de wachttijd erg lang, via internet kwam ik bij cartronic in Rijswijk. Makkelijk aan te rijden,dicht aan de snelweg, afspraak om 10 uur in de ochtend, 2 uur later mijn golf klaar, super snel en zeer vakkundig geholpen, zeker een aanrader, onze vw dealers moeten zulke vakmensen zien te vinden, cartronics staat voor mij op nummer 1 voor een volgende optie aan mijn golf. Dus zeker 100% een aanrader mvg peter Esso Denhaag

uitstekend, een aanrader!

Ik had een afspraak gemaakt om App-connect (I-phone) te installeren in mijn VW Tiguan. keurig en vlot geregeld en na goede uitleg meer tevreden vertrokken en inmiddels maak ik er gebruik van.

tevreden met de inbouw achteruitrijcamera

De communicatie per email verloopt niet altijd even soepel dus het advies is om even te bellen. De apparatuur en de inbouw verliep keurig volgens afspraak en ik ben tevreden met het resultaat!

Zeer te vrede

Topper binnen een uur reparatie verholpen !! Vriendelijke personeel.

Ik ben onder de indruk van de deskundigheid en uitstekende kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden. De geïnstalleerde inklapbare spiegels bij mijn VW Passat werken perfect. Professioneel bedrijf.

Prima ervaring, achteruitrijcamera snel en vakkundig gemonteerd

Cartronic heeft in mijn Volkswagen Polo, tot grote tevredenheid, een achteruitrijcamera gemonteerd. Dit was, volgens plan, in ongeveer 2 uur gefikst. Prima ervaring!

Uitstekend en professioneel bedrijf / team.

Bij Cartronic een orginel zwenkbare/wegklapbare trekhaak en de orginele achteruit rijcamera op onze Golf 7 laten monteren. Cartronic gebruikt / monteerd alleen orginele VW onderdelen, dus plaatste ook een nieuwe "diffuser" onder de achterbumer met de uitsparing voor wegklapbare trekhaak en ook nieuwe orginele kofferbak rand met de "handel voor de trekhaak incl. de twee kleuren LED" en installeerde bijbehoren kabelboom aan linker zijde naar dashbord. VW achteruitrij camera in het VW logo werd ook netjes ingebouwd incl. de kabelboom via rechterzijde naar dashboard. Trekhaak en 13 polige aansluiting getest met meegebrachte fietsdrager. Het was wel een lange dag in Corona tijd, maar zeker waard (ze hadden het goed druk de dag dat ik er was).

Deze heren geven niet op wanneer het tegen zit en dat is iets wat je vandaag de dag weinig meer tegen komt. Ieder bedrijf wil het liefst zo snel en zo makkelijk mogelijk zijn centjes verdienen en dat is begrijpelijk. Bij de heren van Cartronic draait het niet alleen maar om het geld maar ze willen ook echt iets goeds neerzetten. Dit is de reden dat ik altijd als eerst daar op de deur zal kloppen en rustig op mijn beurt wacht want ik weet dat het ‘t waard is. Ik hoop nog lang van jullie diensten gebruik te mogen maken en blijf vooral zoals jullie zijn.