• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs mijn Mitsubishi Outlander voor een APK gebracht. tot mijn verrassing kreeg de auto gewassen en uitgezogen terug.\r\n\r\nGrote klasse

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, heldere communicatie!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas slechte ervaring. Erg hoge eindafrekening voor relatief eenvoudige APK punten. Bij vraag om uitleg (tot nog toe) geen gehoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf reparatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn no-nonsense bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Autobedrijf Renses kom ik al jaren en ben nog steeds dik tevreden met wat ze voor mij doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al jarenlang positief

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Teleurstellend, je komt met grote verwachting en je gaat teleurgesteld weg, wat op de foto staat is verre van echt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd bereid om een stapje meer te doen en mee te denken met de klant. Ontzorgen, heet dat tegenwoordig, geloof ik.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Word er goed geholpen en goede service. Het

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister met mijn moeder een bezoek gebracht aan Renses om via de ANWB haar auto in te leveren. Keurig en vriendelijk geholpen en alles was snel geregeld. Helaas was er geen bus en/of treinverbinding in de buurt en een uur lopen is voor mijn moeder van 80 helaas niet meer mogelijk. Ookal is Renses alleen een inname punt van de ANWB er werd voorgesteld om ons naar het trein station te brengen. De receptioniste haalde de chef werkplaats erbij en deze reedt een mooie auto voor de ingang en hielp mijn moeder vriendelijk bij het instappen. We werden keurig naar het station gebracht door deze grote vriendelijke reus! Hulde aan het bedrijf, met name aan de receptioniste en de vriendelijke chef werkplaats!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom vervolg op eerdere melding.\r\nHebben uiteindelijk een gedeelte vergoeding terug betaald en rest zou dan via RDW moeten komen. Uiteindelijk nu ook klein gedeelte terug via RDW. Waarom heeft het zo lang moeten duren Renses. Blij dat het nu opgelost is en hopelijk hebben jullie er iets van geleerd voor andere kopers bij Renses. Los dit een volgende keer veel sneller op want dat kunnen jullie dus wel. Helemaal niet nodig dit voor zo\'n leuk bedrijf. Ff scherp blijven 👊👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kennen het bedrijf al heel lang, inclusief de medewerk(st)ers. Dat maakt de beoordeling minder objectief, maar dat lijkt ons onbelangrijk voor uw vraagstelling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Chris Moerland hete ons van harte welkom en vroeg of hij ons ergens mee kon helpen. Hebben een proefrit gemaakt en daarbij gaaf hij ons een gevoel van vertrouwen. De sleutel van onze auto was voldoende. Heerlijk dit!!!! Geen papieren rompslomp. Na de test rit stond hij klaar om onze ervaring te horen. Geweldige auto rijdt super. Gaan er nog even, op zijn Nederlands, over nadenken. Heeft een offerte gemaakt, deze direct gemaild. Onze ervaring: vertrouwen eerlijk en open, meedenkend met de klant. Chris is een jongen die nog heerlijk jong is en die authentiek is in zijn zijn. Houdt dit vast Chris..... dat zal je een hoop klanten opleveren. De andere collega’s zijn vriendelijk en houden gepaste afstand. Top ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er is een trekhaak bevestigd. Snelle service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service. Deskundige medewerkers van receptie tot verkoop en techniek. De koffie staat altijd klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK keuring gehad, moest het een en ander gedaan worden voor de auto door de keuring kon gaan. In verband met de Paasdagen was de auto nodig voor gehandicaptenvervoer. Renses heeft gezorgd dat de reparatie snel plaats kon vinden en we de auto al binnen 36 uur konden halen!\r\n\r\nDag daarna langsgegaan met een spijker in de band, werd vlug tussendoor geschoven en kon met 30 minuten weer aan het werk. Topservice!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto ging stuk op weg naar mijn werk. Ik belde Renses. Mijn auto werd gelijk opgehaald en dezelfde dag gemaakt. Ik werd weer opgehaald op mijn werk om weer dezelfde dag met mijn Mitsubishi naar huis te rijden. Wat een service. Geen dikke rekening. gewoon service.