Supper tevreden

Heerlijk bij de grote tafel gewerkt aan mn kerstkaarten en de koffie. Als er wat bijzonders is komen ze altijd vragen.

Mijn auto was al APK gekeurd, maar bij het nalopen van de auto vond men toch dat ik vóór nieuwe remschijven en blokken nodig had evenals 2 nieuwe banden. Ik vond dat eerst wel vreemd maar blijkbaar moest het gebeuren of anders was het bij de volgende APK aan het licht gekomen. Geen probleem dus en wel zo veilig nu.

De medewerkers zijn klantvriendelijk en behulpzaam.

Ik kom minimaal één maal per jaar bij Renses voor APK, grote- of kleine beurt. Bij ontdekking van evt. mankementen, wordt er eerst contact opgenomen voordat men met repareren begint. Wel zo prettig. Sinds vorig jaar moet ik meer kilometers maken om bij garage Renses te komen. Daar staat klantvriendelijkheid en kwaliteit tegenover. Dus heb ik dat er voor over.

Ik heb paar week terug een Renault gekocht bij Renses. Netjes geholpen, alle afspraken zijn keurig nagekomen.

Uitgeknepen en half afgemaakt.

Groot en mooi bedrijf, ze hebben het juiste merk en het lijkt wel alsof 'ze' denken dat de verkoop op dat moment vanzelf gaat. tevreden klanten hoeft niet perse. Aankoop, Outlander 2011 op lpg met 190.000km -Bij aflevering was het meer zo van daar staat de auto en succes. Iets van uitleg wat er gedaan was en waar alle knopjes voor diende was er niet. Na vragen heeft een andere (slimmere)verkoper mij geholpen met het linken van mijn telefoon aan de auto, hierbij kwam ik erachter dat alle oude telefoonnummers en adressen van de vorige verkoper nog gewoon in stonden, dit schijnt normaal te zijn. Ik heb deze later zelf moeten verwijderen. - Ik heb niet afgedingt maar wilde als deal 4 nieuwe banden bij een auto van 9880 euro, Deze verkoper wilde nog net even dat ik 120 euro mee zou betalen, dat gaf mij een gevoel van uitknijpen, alsof ze rijk worden van mijn 120 euro. - Nu is de auto afgeleverd met 4 nieuwe banden van gelijk profiel en merk/soort, waarvan 1 van een andere fabrikant, 1x poland en 3x japan, Hierdoor trekt de auto behoorlijk 1 kant op, zo afgeleverd is slordig. Dit verschil is te zien en dus bewust zo afgeleverd. - Ik reclameerde bij de verkoper en deze wuifde het weg als "het is toch een nieuwe band" lijkt mij niet netjes en voel mij toch wel ........ (weet zeker dat de band het probleem is daar ik ze even kort verwisseld heb met een achterband) - De achterste schokdempers zijn slecht, ook dit heb ik aangegeven, maar is uiteraard discutabel. Ik heb een afspraak staan om eea op te gaan lossen, ik ben erg benieuwd hoe zij met mijn 'klachten' omgaan. btw; In de advertentie stond dat deze auto afgeleverd kon worden met 6mnd bovag garantie, toen ik daarover begon kon dat volgens de verkoper niet vanwege de km stand, toch door praten en vragen 3 maanden garantie gekregen waar ik overigens wel extra voor betaald heb.

Prettig geholpen

Klaar terwijl ik wacht!

Snelle, prima service. Probleem met sensor snel verholpen

goede garage en klant vriendelijk

goede aandacht voor de auto

Al jarenlang een tevreden klant.

Vriendelijke mensen. Prima auto's. Top service. Vakmanschap. Draait om mobiliteit. Renses denkt mee en aan de toekomst. Alles gewoon, meer dan gewoon, goed!

Geweldige service

Moest voor een APK-beurt en een grote beurt bij garage Renses zijn. Gezellige ontvangst bij de werkplaatsbalie; de leenauto stond al klaar; de monteur (hij kende mij nog van Renses Heerhugowaard) verzekerde mij dat de auto er weer op en top uit zou zien; resultaat: gekeurd, gezogen, gewassen; zag er picobello uit. En APK goed-gekeurd. De service bij garage Renses is echt ongekend.

Uitstekend geolpen

Door Nick van de werkplaats erg positief en eerlijk geholpen. Wordt zeer gewaardeerd.

Persoonlijke toelichting monteur erg waardevol!

Dit keer viel de rekening iets hoger uit dan verwacht. Ik werd vlot verbonden met de monteur die daar een uitstekende verklaring voor had: de schijfremmen van een elektrische auto worden zó weinig gebruikt dat ze daardoor minder gangbaar worden. Is nu verholpen door demontage, invetten en montage. Dit was door mijn vorige dealer nooit gedaan, en ook nooit opgemerkt. Nu was het na 95.000 km wel een keertje tijd…

Snelle en goede service!

In het weekend ergens tegen aan lopen, maandag keurig terug gebeld, zelfde week nog een afspraak. Ook kon ik een leenauto gebruiken en met een ochtendje stond mijn auto weer klaar. Top service!

Goed en vlot behandeld

Goede service , deskundig personeel!

Goed bedrijf, goede service en waar je op kunt vertrouwen

Door de jaren heen is voor ons gebleken dat dit autobedrijf zeer betrouwbaar is, tevens eerlijk en duidelijk in de communicatie. Houdt zich aan afspraken en geeft goede service.

Zakelijk,vaktechnisch prima,vriendelijk en behulpzaam.

Goede service, vriendelijk personeel, staan gelijk voor je klaar.

Fijn geholpen, alles is fantastisch afgehandeld

fijn geholpen, goed meegedacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben voor een pak keuring geweest . Goed geholpen ,deskundig advies gekregen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige werkplaats met vriendelijke medewerkers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snelle service, vriendelijke medewerkers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al 7 jaar een zeer tevreden klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs mijn Mitsubishi Outlander voor een APK gebracht. tot mijn verrassing kreeg de auto gewassen en uitgezogen terug.\r\n\r\nGrote klasse

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, heldere communicatie!