9

Altijd goed 👍👍

Ik ben al klant vanaf dat Renses in Alkmaar is gevestigd en heb alleen maar goede ervaringen met het kopen en reparaties van de auto's.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel, attent, accuraat.

Al 9 jaar tevreden over werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en gastvrij. Hoge kwaliteitseisen

Ook bij de door mij gekochte occasion toonde Renses zich een klantvriendelijke garage die niet rustte om een klein ongemak te verhelpen. Geen woord over gemaakte kosten, alles binnen garantie. Erg prettig!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima autobedrijf

Moderne zaak, ademt innovatie en focus ligt op electrisch rijden. In contact gekomen bij zoektocht naar vervanging voor een oudere Passat variant voor een nieuwere Golf Variant, die was op een electische klant ingeruild. Ontvangen door één van de verkopers en direct in de gelegenheid gesteld proef te rijden. Begeleiding na terugkomst vlekkeloos overgenomen door een andere verkoper (het is er druk, ook op woensdag) het team werkt goed samen. Onder een kop koffie offerte opgesteld, inclusief inruilvoorstel Passat, en tweede proefrit gepland. Na deze proefrit aansluitend koopcontract getekend (geen garantie- of afleverbeurt issues ivm verlengde fabrieksgarantie op de Golf) en afspraak voor ophalen gepland. Bij ophalen wel koffie, maar geen bloemetje erbij. Dat waarderen dames nog steeds heel erg mannen! Snelheid van handelen en manier van communiceren indrukwekkend, dat belooft veel voor de (electrische) klanten van Renses.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden vriendelijk personeel en te breiden over service en onderhoud van mijn Mitsubishi.

Goede garage snelle reparatie en goed onderhoud van de auto. Vriendelijk personeel en kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
8

De werkplaats maakt een hoop goed!

Ten eerste wat een mooi opgezet bedrijf! Heeft alles in huis om klanten goed aan een auto te helpen en onderhouden. Onze ervaring begon slecht: hard gewerkt om onze droomauto te kunnen kopen, maar bij aflevering werden wij slecht geholpen door een oudere norse man. Wist weinig over te auto te vertellen en vertelde dat wij rijdendevoort er vast wel achter kwamen hoe de auto precies werkte. Na thuiskomst vielen ons een paar dingen op die niet naar onze tevredenheid waren, de dag erna meteen terug gereden maar de verkoper gaf duidelijk aan dat hij hier geen tijd voor had en stuurde ons eigenlijk zonder pardon weer weg. Ik ging hier niet mee akkoord en liep de werkplaats receptie in, ik werd hier ontvangen door een vriendelijke dame en deze riep meteen even de chef werkplaats erbij of hij ons te woord wilde staan (geweldig trouwens om te zien hoe goed die 2 op elkaar zijn ingespeeld). Toen deze kwam aangelopen twijfelde wij even of we onze klachten allemaal weer gingen benoemen, je zal hem eerder bestempelen als uitsmijter dan als chef werkplaats. Een paar minuten in ons gesprek besefte wij ons meteen dat onze eerste indruk niet fouter had kunnen zijn. Wat een vriendelijk en uiterst professioneel persoon! Legde ons alles keurig van A tot Z uit en vertelde ons dat de puntjes die wij hadden gevonden vrij eenvoudig opgelost konden worden en dit hebben ze een paar dagen laten ook keurig gedaan. We kregen onze auto blinkend schoon terug en Nick zoals de man in kwestie heet bood ondanks dat hem niks te verwijten viel netjes zijn excuses aan en vertelde dat ze hier hard aan werken om dit in de toekomst voor te kunnen zijn. Nick en Debby jullie zorgden ervoor dat wij weer het volle vertrouwen in het bedrijf Renses hebben en wij gaan nu genieten van onze prachtige auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topgarage

Auto heeft een beurt gehad. Duidelijke communicatie over de kosten. Geen verrassingen. Kreeg een gewassen schone auto terug. Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
8

servicegericht en professioneel

goede informatie, uitleg van de factuur en instructie over het gebruik van de leenauto.

  • Aanbevelen? Ja
5

is matig

Verkopers kwamen niet enthousiast over... Daarbij moet ik nog een keer terug komen omdat de auto niet goed schoon is gemaakt. En qua tank moest ik volgende dag weer tanken maar ik had alleen maar in Uitgeest een stukje gereden dus dat vond ik wat vervelend.... Service kan dus beter

  • Aanbevelen? Nee
10

Meer kun je werkelijk niet van een garage verwachten!

Zonder problemen kon ik 2x mijn afspraak veranderen, werden zeer vriendelijk ontvangen met een kop koffie en een kort praatje waar blijkbaar tijd voor was. Bij halen van de auto was deze geheel gezogen en gewassen en zag hij (zij) er sinds jaren weer goed uit. Helaas wonen wij op 1,5 uur rijden van deze garage anders waren we zeker vaste klant geworden!! Hartelijk dank voor de goede zorg Dylan!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service!

vriendelijke, profressionele en prima service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Scherp geprijsd en zeer prettig in de relatie

Garage met nette uitstraling. Zo word je ook behandeld. Auto werd keurig afgeleverd en aanbod om schaderapport graag aangenomen. Vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top garage service op de eerste plaats.

Onderhoud en reparatie eerlijk en goed advies, top garage

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed ,de onderhoudsbeurt en ook nog van binnen en van buiten schoongemaakt

ik woon dichterbij Amsterdam dan bij Alkmaar ,maar ik blijf bij Renses en dat zegt genoeg over mijn tevredenheid. Deze garage geeft mij het vertrouwen dat ik op ze kan rekenen en dat alles professioneel wordt gedaan op een prettige manier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima gedaan en schoon op de vloer als verrassing

Zoals afgesproken de werkzaamheden goed uitgevoerd, ook bandenwissel, APK en terugroepactie opgelost, met als verrassing de autovloer, waar nog het zand van het strand op de matten lag, keurig schoon afgeleverd, complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Flexibel met aandacht

Bij Renses een nieuwe KIA E-soul gekocht. Ze waren zeer flexibel met de inruil van mijn young timer. Die zat net voor de APK en kon ik eerder inleveren en ik kreeg gratis een leenauto mee. Zeer correcte en adequate advisering over alle fiscale aspecten. Plezierige, attente en klantvriendelijke heren. Al met al zeer tevreden. Ik reed in minder dan 6 weken in mijn nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
9

De beste keus

Ik aarzelde aanvankelijk om mijn ASX in te ruilen voor een hybride Outlander. De laatste had toch 90.000 km op de teller staan. Maar André Renses overtuigde mij met een helder en duidelijk verhaal, waarin de voordelen werden benadrukt zonder dat ik het gevoel had dat ik in een reclamespot zat. Na een maand toeren en stekkeren geef ik André volkomen gelijk: 'Dit is de beste keus die je kunt maken.' Dat de aflevering iets langer duurde dan ik gehoopt en verwacht had, levert die halve ster 'korting'op.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

ik geef 4 ipv 5 sterren, omdat de hoogte van de rekening wel iets tegenviel. (onderhoudsbeurt + apk). En bij een hoge rekening mag het vervangend vervoer wel gratis, zeker omdat de garage verplaatst is en ik er voorheen bijna lopend heen kon.

  • Aanbevelen? Ja
8

Pech binnen 10 km na ophalen auto.

Tijdens de eerste rit bleek dat ik totaal geen achterlicht had. De servicedienst heeft mij op weg geholpen, maar ik miste wel mijn wekelijkse schilderavond. IK ben de volgende dag prima door u geholpen. Volgens de monteur was het toeval. Ik blijf onzeker over eventuele herhaling van het euvel; vooral ook omdat het buiten zicht van de bestuurder gebeurt. Tegelijk 2 achterlichten en ook nog groot licht van de linker koplamp kapot... Bestaat er zoveel toeval? Vanwege de jarenlang goede ervaring met uw bedrijf vul ik de volgende vraag toch positief in.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supper tevreden

Heerlijk bij de grote tafel gewerkt aan mn kerstkaarten en de koffie. Als er wat bijzonders is komen ze altijd vragen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Mijn auto was al APK gekeurd, maar bij het nalopen van de auto vond men toch dat ik vóór nieuwe remschijven en blokken nodig had evenals 2 nieuwe banden. Ik vond dat eerst wel vreemd maar blijkbaar moest het gebeuren of anders was het bij de volgende APK aan het licht gekomen. Geen probleem dus en wel zo veilig nu.

  • Aanbevelen? Ja
9

De medewerkers zijn klantvriendelijk en behulpzaam.

Ik kom minimaal één maal per jaar bij Renses voor APK, grote- of kleine beurt. Bij ontdekking van evt. mankementen, wordt er eerst contact opgenomen voordat men met repareren begint. Wel zo prettig. Sinds vorig jaar moet ik meer kilometers maken om bij garage Renses te komen. Daar staat klantvriendelijkheid en kwaliteit tegenover. Dus heb ik dat er voor over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ik heb paar week terug een Renault gekocht bij Renses. Netjes geholpen, alle afspraken zijn keurig nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Uitgeknepen en half afgemaakt.

Groot en mooi bedrijf, ze hebben het juiste merk en het lijkt wel alsof 'ze' denken dat de verkoop op dat moment vanzelf gaat. tevreden klanten hoeft niet perse. Aankoop, Outlander 2011 op lpg met 190.000km -Bij aflevering was het meer zo van daar staat de auto en succes. Iets van uitleg wat er gedaan was en waar alle knopjes voor diende was er niet. Na vragen heeft een andere (slimmere)verkoper mij geholpen met het linken van mijn telefoon aan de auto, hierbij kwam ik erachter dat alle oude telefoonnummers en adressen van de vorige verkoper nog gewoon in stonden, dit schijnt normaal te zijn. Ik heb deze later zelf moeten verwijderen. - Ik heb niet afgedingt maar wilde als deal 4 nieuwe banden bij een auto van 9880 euro, Deze verkoper wilde nog net even dat ik 120 euro mee zou betalen, dat gaf mij een gevoel van uitknijpen, alsof ze rijk worden van mijn 120 euro. - Nu is de auto afgeleverd met 4 nieuwe banden van gelijk profiel en merk/soort, waarvan 1 van een andere fabrikant, 1x poland en 3x japan, Hierdoor trekt de auto behoorlijk 1 kant op, zo afgeleverd is slordig. Dit verschil is te zien en dus bewust zo afgeleverd. - Ik reclameerde bij de verkoper en deze wuifde het weg als "het is toch een nieuwe band" lijkt mij niet netjes en voel mij toch wel ........ (weet zeker dat de band het probleem is daar ik ze even kort verwisseld heb met een achterband) - De achterste schokdempers zijn slecht, ook dit heb ik aangegeven, maar is uiteraard discutabel. Ik heb een afspraak staan om eea op te gaan lossen, ik ben erg benieuwd hoe zij met mijn 'klachten' omgaan. btw; In de advertentie stond dat deze auto afgeleverd kon worden met 6mnd bovag garantie, toen ik daarover begon kon dat volgens de verkoper niet vanwege de km stand, toch door praten en vragen 3 maanden garantie gekregen waar ik overigens wel extra voor betaald heb.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina