perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn code 95 binnen twee weken kunnen afronden. Dit dankzij de flexibele opstelling van Patrick, die mij deskundig begeleid heeft. Dat alles ging in een uiterst prettige sfeer. Een echte aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is zeer prima altijd zeer royaal en oprecht zeker een goeie aanrader voor je rij lessen en instructeur we hebben er toch voor geknokt bedankt voor je moeite m.v.g bart

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er valt niet veel te zeggen \r\nGewoon super ik werd super geholpen met de theorie en met het rijlessen ook

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goede begeleiding naar de examens voor de komplete taxipas dat uiteindelijk resulteerde in meteen de eerste keer slagen in theorie en praktijk examen. \r\nEen rijschool van de oude stempel waar de leerling op de eerste plaats staat. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool . Ze de meeste met plezier door verwezen naar jou toe

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke lessen! Heel veel geduld en vakmanschap :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een hele leuke en goede rijschool met hele leerzame lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over het geduld en de positieve inbreng van deze rijschool \r\nDuidelijk en heldere uitleg

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super rijschool. Met een top rij-instructeur. Heel correct naar zn klanten toe. \r\nTop rijschool

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier echt heel veel ervaring op gedaan, zonder deze hulp was ik nooit zo ver gekomen en had ik mijn rijbewijs nooit in 1 keer kunnen halen. Ik ben super tevreden en heel erg goed geholpen door Patrick. Elke vraag die ik had en hoevaak ik die ook stelde elke keer werd die vraag weer gewoon voor mij opnieuw beantwoord tot ik het zelf wist. Patrick je bent een topper bedankt voor al je hulp en geduld! Gr Shania.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede begeleiding gehad en ook gerust stelling...ik beveel deze rijschool dan ook zeer aan...Vooral als men moeite heeft met theorie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Patrick komt zijn afspraken na hij help je met alls je hoeft hem maar te bellen als je een vraag niet snap help die je ik Heb er echt geen worden voor deze service wat Hoebink. Doet krijg je nergens daarom ok de beoordelen Patrick. Nogmaals. Harsticken bedankt Patrick

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, opleidingen netjes geregeld. \r\nWordt geholpen tot aan het einde, en indien je iets te lastig vind wat betreft je theorie of zelfs je praktijk kan je bij Patrick ook altijd terecht.\r\n\r\nNiks anders als tevreden geweest door de gehele procedure van mijn opleiding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Patrick, je bent de beste, meest geduldigste, deskundigste persoon die ik ooit gekend heb. \r\nNogmaals dank voor het vertrouwen.\r\nIk beveel HBrijpleiding daarom ook iedereen aan die zijn rijbewijs wilt halen.\r\nHBrijopleiding is een TOP rijschool!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf HB rijopleiding is een professioneel, en vakkundig bedrijf. Ik heb tijdens mijn opleiding op een hele prettige en persoonlijke manier les gehad van Patrick, daardoor heb ik heel veel geleerd en ben ik dankzij hem ook geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuk en solide bedrijf, dat op het juiste moment de juiste begeleiding biedt! Op al mijn lastige vragen was binnen no-time het correcte antwoord klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs B

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen waren naar tevredenheid

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede rijopleiding. Veel ondersteuning. Goede uitleg. Goed contact. Patrick is top met zijn rijopleiding.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke en goede begeleiding. Patrick is begaan met zijn cursisten. Doet moeite voor je.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mede dankzij HB Rijopleiding ben ik geslaagd voor mijn Taxipas!

Ingenieur Windgenstraat 1 a

6466NE Kerkrade