Patrick haalt alles uit de kast om jou zo snel als mogelijk jouw rijbewijs te laten halen, geeft tips tijdens het rijden (ook voor de theorie) en zorgt voor een prettige sfeer in de auto. 100% aan te raden!

Rustige en prettige rijschouder waar ik veel van heb geleerd.

Patrick is motiverend en ook heel flexibel met afspraken enzv..

Bijzonder goeie service en een top rijleraar.

Patrick heeft er alles aan gedaan om mij men rijbewijs te laten halen. De rijschool is ontzettend gericht op wat het beste voor jou is en maakt het leren rijden ontzettend leuk!

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden met HB opleidingen en zou deze rijschool zeer zeker aanbevelen aan mensen die op zoek zijn naar een goede rijschool! Instructeur luistert goed en denkt met je mee, is rustig en doet goed zijn werk! Ik ben de eerste keer geslaagd voor ttt en praktijk-examen!

Heel erg aangenaam en fijn!

Hij maakt tijd voor je hij doet met al zijn leerlingen theorie lessen aan huis super fijn!. Hij leert het je aan volgens het boekje. Hij geeft je alle tijd die je nodig hebt af en toe met een iets hardere toon als je bijvoorbeeld de handdoek in de ring wilt gooien dan pept hij je op dat als je gewoon goed leert en naar hem luister tijdens de lessen en zijn raad op volgt je het gaat halen. Ik ben Patrick Hoebink heel erg dankbaar voor zijn leerzame lessen! En ik vind HBRijopleidingen een echte aanrader! Vriendelijke groetjes, Janna Simons

Goede ervaring

Heel duidelijke uitleg en fijn om samen de theorie te kunnen doen voor de toets. Dit heeft veel geholpen. Ook was de site heel fijn om mee te kunnen oefenen. Tijdens de rijlessen was het fijn om de knelpunten die tijdens examen kunnen optreden te behandelen. Wat ik iets minder vond was dat niet vaak het parkeren werd geoefend tot dat de TTT was waardoor we op het laatste dit nog vaak moesten oefenen. Voor de rest waren het leerzame lessen zowel de theorie als de praktijk!

Beste jana, Bedankt voor je reactie. Echter hebben wij lang moeten wachten totdat besloot je theorie te halen. Deze heb je ook de 1ste keer gehaald. Je 35 lessen waarmee je de eerste keer geslaagd bent, werden steeds minder hierdoor. We hebben je zo snel als mogelijk een tussentijdse toets laten doen, om je planning naar het examen toe voor te bereiden en dat toch nog in je pakket. Dus inderdaad hebben we het parkeren nog eens flink aangepakt. Vrijstelling had je immers dan ook in de pocket en goede feedback van de examinator ook nog eens. In ieder geval spijtig dat je er zo over denkt dat dit een minpuntje is. We hebben getracht je zo goed mogelijk van dienst te zijn geweest. Alvast bedankt, Patrick

Leerzaam en leuk

ik Heb mijn rijbewijs snel en plezierig gehaald bij deze rijschool. Je krijgt alles goed en duidelijk geleerd. Bovendien een leuke rij-instructeur!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige rijlessen met een aardige, begripvolle en ervaren rijinstructeur

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd met heel veel plezier naar de rijlessen gegaan😊👍 Top begleiding en een aanrader voor iedereen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool! Vandaag mijn rijbewijs mogen halen. In één keer geslaagd. Hele fijne instructeur, leuk in de communicatie, met verstand van zaken en neemt rustig de tijd om dingen duidelijk te maken. Patrick, heel erg bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn ervaring is heel goed ik werd heel goed geholpen er was veel geduld ik raad iedereen deze rijschool aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Degelijk en eerlijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met Patrick, mijn instructeur

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, rustig kalm en duidelijk!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Patrick , \r\n\r\nJe bent de beste! \r\n\r\nIk ga onze rijlessen echt missen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De samenwerking was pefect. Duidelijke leerstof voor de theorie examen en duidelijk uitleg over de gereden ritten in de praktijk examen. Ik ben Patrick dankbaar voor het behalen van mijn taxipas binnen 3 weken

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben jullie erg dankbaar met jullie rijschool dank zei jullie heb ik mijn rijbewijs en ik vind het heel erg fijn dat jullie mij veel en veel aandacht hebben besteed met alles top rijschool Patrick ga zo door !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Taxi opleiding

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein maar heel slagvaardig en flexibel. Uitstekend in staat in te spelen op uitzonderlijke klantsituaties. Heel fijne ervaring!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne en relaxe begeleiding gehad in het behalen van m.n groot rijbewijs.neemt de tijd voor je en zet zich in ten gunste van jou om tot een goed resultaat te komen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top rijschool patrick hoebink heeft engelen geduld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende rijschool helpt je met veel plezier naar je rijbewijs !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn code 95 binnen twee weken kunnen afronden. Dit dankzij de flexibele opstelling van Patrick, die mij deskundig begeleid heeft. Dat alles ging in een uiterst prettige sfeer. Een echte aanrader.

Ingenieur Windgenstraat 1 6466NE Kerkrade