goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig, deskundig en naar volle tevredenheid geholpen bij de aanschaf van onze \'nieuwe\' VW Golf occasion!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ervaringen. Eerder al omdat ze met een prijs komen. Dan zijn ze met de reparatie bezig en bellen ze dat de prijs niet incl maar ex btw is. Vervolgens de keer erop met auto langs geweest. Zeggen ze dat de koppeling en vliegwiel vervangen moet worden. Na verder informeren bij meerdere garages blijkt dit helemaal niet nodig te zijn geweest. ofte wel proberen me een reparatie aan te smeren van 1700 euro ex. ( waarbij ze na 2 week bellen dat het voor 500 euro minder kan) raar bedrijf! Als je belt om verhaal te halen over de reparatie, zegt dr man te overleggen met de monteur en terug te bellen. Maar laat dan niks meer weten. En dan ook nog een factuur blijven sturen voor onderzoekskosten. Waardeloos! Voor mij nooit geen frank aarts meer!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als klant voel ik me altijd zeer op mn gemak bij Frank Aarts, of het nu is voor het vervangen van iets kleins of de aankoop van een nieuwe auto, ze doen net wat extra moeite voor je en zijn altijd correct.\r\n\r\nQua service absoluut de beste VW/Audi garage in de buurt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima! Band lek gereden op de snelweg, direct naar FA en binnen 20 minuten weer op weg!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf veel vertrouwen in verkoper.\r\nafspaken worden waar gemaakt.\r\nheel toegangkelijk.\r\nfijn personeel.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn netjes en correct geholpen door de verkoper. Na een goede uitleg over de auto hebben wij een testrit gemaakt en vervolgens de auto gekocht. \r\nNa enkele dagen mochten wij de auto ophalen. De auto stond gepoetst en wel klaar in de showroom.\r\nWij hebben een goede indruk van het bedrijf gekregen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is even een eindje rijden vanuit Weesp maar dat hebben we er graag voor over omdat we altijd snel, vakkundig en servicegericht worden geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en vakkundig geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn kennismaking was met Frank Aarts. Een hele prettige man met een professionele aanpak. Erg rustig en behulpzaam.\r\nIk heb tijdens het maken van mijn keuze voor de auto geen druk gevoeld en juist daardoor heb ik snel een knoop kunnen doorhakken.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed contact, deskundig advies en prima dienstverlening

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe, zeer goed.\r\nZe geven je een warm persoonlijk gevoel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom een nette afhandeling en hulp bij aankoop van een goede occasion.\r\nRuim de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden maar ook de informatie en communicatie is zeer goed bevallen.\r\nVolgende keer zeker een optie!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en kwaliteit. Je weet waar je aan toe bent, geen verrassingen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf IN een woord: zeer positief

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam met een lekke band langs ,er zat een schroef in.Werd haast gelijk geholpen en nog geen 5 minuten later was de band klaar voor gebruik.wat dit betreft alleen maar complementen ,alleen achteraf de prijs was voor een plugje schieten wel erg hoog\",volgende keer toch maar weer naar de banden handel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!!