heel prettig en nauwkeurig

Ik werd aangenaam te woord gestaan en had de auto die ik wenste al binnen een week.

Zeer tevreden.

We zijn heel tevreden met onze nieuwe auto.

Top, goed geholpen.

Top, goed geholpen!

Een heel fijn, betrouwbare garage!

Wij kopen graag onze auto’s bij deze garage. We zijn hierin nog nooit teleurgesteld! Men is altijd even vriendelijk: de koffie staat klaar! Ook de service is top! In een woord! Voor ons is het “de garage”!!!! Wij hebben al vrienden verwezen naar jullie garage en ook zij zijn heel erg tevreden!

Prima alles duidelijk goede service!

Goede ervaring!

Heel goed.

Snelle en goede service. Heel vriendelijk team.

Prima bedrijf

Bij Aarts in Wijchen wordt je gastvrij en vriendelijk ontvangen. De klant is belangrijk en vaak is er tijd voor een kort praatje onder het genot van een kop koffie. Als je wilt wachten is er een tafel met voldoende lectuur, je kunt TV kijken en er is koffie of thee. Ik meldde me op het afgesproken tijdstip bij de receptie en de monteur begon ook meteen aan de service-beurt. Toen de auto klaar was werd ik nog geïnformeerd over specifieke zaken m.b.t. de uitgevoerde werkzaamheden.

De auto rijd zeer prettig

Mijn ervaring is dusdanig dat ik mijn auto al sinds jaar en dag in onderhoud bij hen heb.

Naar tevredenheid afgehandeld

Betreft APK, vervangen onderdeel, bandenwissel

Correct, professioneel ,

Het zaken doen met firma Aarts is zeer prettig en geeft een uiterst vertrouwelijk gevoel.

Professioneel, servicegericht en zeer vriendelijk.

Ik werd, ondanks dat ik een wat oudere auto wilde kopen zeer netjes geholpen. Bij de proefrit kwam ik erachter dat het motormanagement lampje brandde. Dit werd keurig verholpen. Waar mijn ervaring bij andere garages een stuk minder is. Het gevoel serieus genomen te worden, doet een mens natuurlijk altijd goed. Dit gevoel werd nog beter toen helaas na een paar dagen de auto stilstond met een defecte koppeling. Stomme pech, maar echt top service van Frank Aarts Wijchen om dit zo netjes mogelijk op te lossen. Een dikke pluim voor de medewerkers, in het bijzonder voor Edwin die mij constant op de hoogte heeft gehouden van de status en zelfs op zijn vrije dag terug kwam om het papierwerk af te handelen!

Alles volgens afspraak

Audi TT Quattro (2017) gekocht in januari 2019 vanaf papier(import auto). Aflevering auto als nieuw. Ervaring na 9 maanden is voortreffelijk.

perfekt

ik heb sinds 2 jaar de VW sportsvan een ideale auto en net even groter dan de golf enz we rijden sinds 5 jaar met zijn vieren in ons gezin VW ik reed daarvoor altijd BMW maar ik heb me over laten halen door mijn kinderen en heb er geen spijt van alles de helft aan kosten dat spreekt een mens toch aan en alles erop en eraan. De garage Frank Aarts had ik geen ervaring mee maar een woord klasse ze doen niet moeilijk ik had afgesproken voor de eerste APK en kreeg een ongeval (gelukkig licht)maar mocht geen auto rijden 14 dagen geen probleem en een auto om die dag door te komen ook niet een Grote Pluim voor deze service Dank jullie als team groetjes M.Kapel van Lee nijmegen

Prima service en vriendelijk bediening

Perfecte auto

Dit is onze derde Tiguan. Dit houdt in dat de rijervaringen inmiddels redelijk inschatbaar zijn. De nieuwe auto voldoet uitstekend en heeft een voor ons een prima weggedrag. De contacten met het bedrijf van Frank Aarts zijn ook goed waarbij de invloed van de heer Aarts duidelijk aanwezig is.

Wordt goed geholpen.

Vertrouwd adres.

Goede service en voor een redelijke prijs. Helaas bleek wel dat het lang duurde dat de auto klaar was.

keurig netjes en snel geholpen

kleine reparatie en meteen geholpen.

Top!!

Super advies! Prettige omgang Flexibel

zeer goed

Ik werd goed geholpen, met een zeer goede service en goed onderhoud aan de auto. Zaken die niet goed waren werden meteen verholpen. Alles was goed geregeld en zonder problemen heb ik mijn auto kunnen kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen afspraken na\r\nZijn flexibel en meedenkend\r\nLeveren keurig werk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service .\r\nKomen afspraken na!\r\nDik tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dick en dick tevreden vr gr geerligs