Super blij

Over het algemeen goed

Men doet moeite om de klant het zoveel mogelijk tegemoet te komen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Koffie, thee etc. wordt in ruime mate aangeboden.

Mijn ervaring bij Frank Aarts is prima. Frank is een fijne man/verkoper die goed naar je wensen luistert en daarbij een passende auto vind. Al het papierwerk wordt vervolgens netjes geregeld zodat de dag van aflevering van de auto een feestje is

Super service!

De beide heren aan de receptie leveren altijd een perfecte service, niets is voor hen teveel. Alles heeft echter wel een prijskaartje. Frank mag trots zijn op deze 2 heren; een echt visitekaartje!

perfect

snel geholpen

Moest de huur auto voor 4 uur terug brengen. Wat lastig is als je tot 4 uur moet werken

APK vlot uitgevoerd. Vriendelijke mensen. Er is koffie en een plek om wat te lezen of te werken. (met wifi) Bij het maken van de afspraak is gevraagd om ook het onderstel te smeren, maar deze kraakt nog steeds. Blijkbaar vergeten.

Snelle, duidelijke en betrokken service.

Gebeld ivm diverse bijzonderheden aan de auto. Kon dag erna langskomen. Duidelijke informatie gekregen waarop ik kon beslissen wat wel en niet te laten maken. Halve week erna was het onderdeel binnen en kon deze worden vervangen.

Super aardige mensen en een super service. Zelfs na de aankoop!

In één woord top!

Al jaren klant en het is een goed, zeer klantvriendelijk bedrijf

Aangename en prettige samenwerking

Zoals het bij een aankoop hoort te zijn. Men neemt de tijd, en de communicatie is virendelijk en duidelijk.

prima geholpen

super geholpen, al blijft onderhoud bij de dealer gewoon erg prijzig.

Meteen goed overleg

Duidelijk en goed overleg over de aanschaf van een auto die bij ons past.

Prima geholpen

Via internet een afspraak gemaakt, deze werd direct bevestigd. Op de dag zelf gebeld over de kosten van de APK, mijn vragen werden helder beantwoord en direct afgesproken welk tijdstip de auto weer opgehaald kon worden.

Fijn geholpen

Zeer goed. Ik ben blij.

gewoon top

Via mijn zwager die daar al een auto lease ,zijn we in contact gekomen met Frank Aarts .Toevallig kende mijn manager van mijn werk Frank van vroeger .Deze werd door beiden zeer aanbevolen . We zijn zeer tevreden over de inzet van dhr Frank Aarts en de goede service van het bedrijf . Ze denken mee met de klant om zo tot een goed resultaat te komen. met vriendelijke groet. Rudolf Bonimbie

De juiste mensen op de juiste plek

We werden goed ontvangen,geen opdringerige verkoper nette afhandeling bij bij het ophalen van de auto prima autobedrijf

Vakkundig advies en betrouwbaar

Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf, en ik zie een goede klantgerichtheid gekoppeld met kundig advies. Wat ook helpt is het achterwege blijven van verkooppraatjes wat de indruk van een betrouwbaar bedrijf ten goede komt. Snelle levering en goede communicatie!

Alles keurig volgens afspraak afgehandeld.

Alles keurig volgens afspraak afgehandeld.

Ik ben dik tevreden

Het is een bedrijf dat meedenkt, de tijd neemt om alles goed uit te leggen, klantvriendelijk en goed bereikbaar.

Top service, zeer vriendelijke mensen!

Al jaren zeer goede ervaring met dit bedrijf, ik beveel het iedereen aan die een nieuwe VW of Audi wil kopen.

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer prettig bedrijf

Niet voor de eerste keer kocht ik bij Frank Aarts een nieuwe auto. Vorige keren bevielen goed. Goede service daarnaast en keurig afgeleverd. Belangrijke reden ook dat er altijd zeer mooie, jonge auto’s te koop staan!

Kwaliteit en no nonsense

Een vw passat uit 2007 aangekocht, tijdens proefrit enkele mankementen geconstateerd welke bij aflevering netjes verholpen waren. Kortom goede en juiste service waarbij klant centraal staat. Ook bij vragen of suggesties blijft men benaderbaar en luisterd naar de klant.

goede ervaring.

mijn ervaring is nog steeds goed,ben al klant vanaf 1985.