Nette service

Word netjes te woord gestaan en goed geholpen

Super service

Altijd klantvriendelijk, probleemoplossend en vriendelijk en vakkundig personeel!

Wij hebben geen klachten

Nogmaals er zijn geen klachten.

Ondanks de Corona crisis, zeer gastvrij ontvangst, heerlijke koffie en deskundig team.

We werden zeer gastvrij ontvangen en kregen eerst een gezellig gesprek met verkoper Edwin. We konden al vrij snel een testrit maken met de beoogde auto en na de rit hebben we een open en eerlijk gesprek kunnen houden. Mijn indruk is dat het een professioneel team is en bij het ophalen van de inmiddels aangekochte auto, was deze ervaring net zoals de eerste keer.

Snel en vriendelijk afgehandeld.

Positief. Ook handig dat ik een fiets mee kon krijgen.

Winterbanden wissel ging als een speer

Winterbanden wissel ging als een speer

Uitstekende ervaringen bij Frank Aarts

Vriendelijk, kundig, prima wagens in de verkoop. We zijn zeer tevreden!

Onderhoud volgens afspraak uitgevoerd.

Geplande zaken goed uitgevoerd, tijdens controle extra werkzaamheden ontdekt, na goed overleg met kosten calculatie ook dit prima uitgevoerd.

Deskundig en prettig geholpen

Alhoewel het slechts kleine reparaties waren, weer op de traditionele prettige en deskundige wijze geholpen. Ook een prima verwijzing gekregen voor een lastig defect.

Correct, vakkundig en deskundig

Vriendelijke ontvangst, correcte behandeling en servicegericht

Snelle afspraak

Vriendelijke ontvangst!

Vw up gekocht! Leuke auto maar schakelt slecht.

Ga vandaag voor de zoveelste keer terug, en er moet een oplossing komen! Er schijnt een probleem te zijn met de schakeltransmissie!neem hier geen genoegen mee in ieder geval (is nog gevaarlijk ook natuurlijk in t verkeer,,als je je auto niet meer in versnelling krijgt!!!) Een vw specialist met bovag!! Hebben mij niet over geïnformeerd....

super geholpen

Alles straalt vertrouwen uit

Gevoel was meteen goed bij 1-ste bezoek en vanuit persoonlijke contact met Frank. Het gaat in the end om vertrouwen en ik geloofde de verhalen en antwoorden. Tot nu toe heel tevreden met nieuwe (gebruikte) auto en ben ervan overtuigd dat, als er iets mocht zijn, dat ik door Frank servicegericht volledig geholpen wordt.

Toegankelijk, vriendelijk en goede prijs/kwaliteit

Bedrijf is gemakkelijk bereikbaar. Het maken van een afspraak op korte termijn is geen enkel probleem. Klaar terwijl u wacht. Indien dat niet mogelijk is, dan is het krijgen van een leenauto mogelijk.

Goed geholpen - duidelijk en alles pergect.

x

Dhr. Aarts heeft ons prima geholpen bij de financiering en aankoop van onze auto.

Een eerlijk, betrouwbaar en uiterst vriendelijk bedrijf

Ik heb hier al jaren mijn auto in onderhoud en dat zal ook zo blijven. Klant is hier koning!

Zeer tevreden met een klein minpuntje

Ik ben zeer tevreden over de uitvoering van de longlife beurt aan mijn auto. Echter, toen ik later thuis in alle rust de rekening checkte zag ik tot mijn verbazing dat er twee liter aan ruitensproeivloeistof in rekening was gebracht. Dit was zeer bijzonder omdat ik de dag ervoor het reservoir tot de nok had gevuld. Weliswaar gaat het om een klein bedrag, maar het is niet professioneel en draagt niet bij aan vergroten van vertrouwen.

Een zeer professioneel bedrijf

Al mijn auto"s die ik bij dit bedrijf gekocht heb zijn altijd in een perfecte staat geweest. Wat heel prettig is dat de afhandeling voordat de auto ontvangen wordt compleet geregeld wordt zonder dat de koper er maar iets voor hoeft te ondernemen

Snelle service / garantie

Goede en snelle service

Helemaal prima

Kom al jaren bij Aarts. Nu ook weer alles zoals afgesproken. Gewoon prima.

Prima service!

Banden wissel van te voren prijsafspraak gedaan was goed geregeld!

Zeer klantvriendelijk!

Wij zijn erg blij met onze nieuwe UP!

Betrouwbaar en goede service!

Onze familie komt al vele jaren bij Frank Aarts Wijchen. Kwalitatief uitstekende service. En altijd prettige ontvangst.