Ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald in 2e keer. Ik ben zelf een moeilijke type en Serkan was heel geduldig met mij. Hij kon mij alles super goed uitleggen. Er was ook een gezellige sfeer in de auto. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de rijlessen.

Professionele betrouwbare rijschool

Wat een fantastische rijschool! Na een slechte ervaring met een andere rijschool bij Easydriving terecht gekomen vanwege de goede recensies. Instructeur Serkan heeft mij in een klein jaar van mijn rijangst afgeholpen en mijn droom om een rijbewijs te halen weten waar te maken. Hij is flexibel, heeft enorm veel geduld, creëert een ontspannen sfeer tijdens het rijden, is streng wanneer het nodig is met als doel het beste naar boven te halen en geeft duidelijke terugkoppeling over de aandachtspunten. Er is altijd ruimte om vragen te stellen en het is daarnaast altijd erg gezellig tijdens het rijden. Na een jaar heb ik mijn rijbewijs gehaald! Ik kan deze rijschool en met name Serkan van harte aanbevelen! Nogmaals bedankt Serkan! Hartelijke groet Ester.

Super instructeur!

Ben in één keer geslaagd, Ugur Terzi was mijn instructeur. Met geduld, humor, goede tips en adviezen heeft hij mij leren autorijden. Een aanrader, ik beveel hem van harte aan!

Toppie

Zojuist geslaagd, voor mij was mijn broer ook hier geslaagd. altijd goede ervaringen gehad, erg geduldig en kundig, en ben heel blij met alles! Ik vind van mezelf dat ik niet de snelste leerling ben, maar toch is alles goed gegaan!

Leerzaam en professioneel

Dankzij de directe werkwijze en het eindeloze geduld van Serkan ben ik in één keer geslaagd en dat terwijl ik tegen redelijk wat problemen opliep wat betreft mijn spanning en ongeduld. Er wordt eerlijk verteld wat je mag verwachten en het examen pas aangevraagd wanneer je er echt klaar voor bent, wat erg professioneel is. Ik had zelf wat meer lessen nodig en het was voor mijzelf ook erg duidelijk waarom. Je leert de routes vantevoren goed kennen wat erg helpt tijdens het examen. Lessen kunnen goed flexibel in worden geboekt en afspraken zijn duidelijk. Thanks Serkan!

Hele fijne rijschool, rij instructeur is duidelijk en bereid je echt goed voor.

Ben super blij dat ik gekozen heb voor easydriving. Had in het verleden al rijlessen genomen bij een andere rijschool maar het lukte me niet om te slagen. Door de les techniek van Serkan is het mij wel gelukt. Ik vond het erg fijn dat hij de tijd nam om dingen goed en duidelijk uit te leggen. Ik vond het ook altijd fijn dat hij rustig en geduldig bleef.

In 1 keer geslaagd

Waren hele fijne lessen, snapte er aan het begin niks van maar Serkan kan erg duidelijk uitleggen en ben nu dus in 1 keer geslaagd

Go for it!

Ik had al lang de droom om mijn motorrijbewijs te halen - en had wat obstakels op mijn weg ernaar toe - maar dankzij Serkan en zijn flexibiliteit is het in 1x gelukt! Door de heldere uitleg en de vriendelijke vibe tijdens de lessen ging ik me steeds zekerder voelen! Merci beaucoup!

Leraar voor een tijdje, maatje voor het leven.

Top ervaring gehad bij EasyDriving. Ik heb lessen gevolgd bij Ugur. Super aardige vent met hoge normen en waarden die alles er aan doet om jou te helpen met 1 doel; je leren veilig en zelfverzekerd te rijden en je rijbewijs te halen volgens wat de CBR van je verwacht. Serieus in zijn vakgebied en na een klik gevonden te hebben kwam er al snel gezelligheid bij (serieuze Ugur kan vervolgens op de juiste momenten nog terug komen ;) ). Lessen zaten bomvol gezelligheid en goede gesprekken over letterlijk alles, hiermee creërt Ugur een fijne omgeving waar je op je gemak voelt. Dit tezamen met een hoge oplettendheid en ervaring om jou je op je fouten/zwakkere punten te wijzen en deze samen te verbeteren. Verder is hij duidelijk en rustig in zijn instructies. All in all the full package en Ugur gaat above en beyond voor je (zo is hij makkelijk bereikbaar en reageert snel en heeft hij voor mij extra tijd vrij gemaakt om tussen mijn TTT en praktijkexamen voortgang te boeken). Seni ve aileni korusun arkadaşım. Michael

Fijne sfeer en doelgerichte lessen

Autorijlessen gevolgd bij Serkan, een erg goede en gezellige docent. Je leert daadwerkelijk wat van de lessen gezien je altijd tips en tops krijgt, en een gezellige sfeer zorgt ervoor dat je op je gemak kan lessen. De leuke lessen hebben ervoor gezorgd dat ik in een keer mijn examen heb gehaald, waar ik zeer dankbaar voor ben!

Rijlessen

Serkan is een goeie rij instructeur die op een leuken manier les geeft.En naast het serieuse kan er ook een grapje bij hem gemaakt worden.

Beste ervaring die ik had kunnen wensen

Na veel goede reviews te lezen was ik overtuigd om hier te gaan lessen. Mijn instructeur, Ugur, was echt top. Ik had geen betere instructeur kunnen wensen. Hij is rustig en oprecht, duidelijk, maar ook super gezellig. Na de eerste keer te zakken, omdat ik wat onzeker was, hebben we daar aan gewerkt en ben ik de tweede keer easy geslaagd. Met dank aan Ugur!

Erg goed en prettig!

Motorrijlessen bij instructeur Emrah gevolgd en een hele leuke, leerzame tijd gehad: prettig afspraken mee maken, altijd open voor vragen en duidelijke feedback na de lessen/ met de pauze. Gaf net het zetje in de rug om door te zetten, wat ik soms wel nodig had. Dit alles in een ontzettende ontspannen en leuke sfeer, wat het tot een hele leuke ervaring heeft gemaakt! Top!

Top!!!

I had lessons with Ugur Terzi. He is a very professional, calm and friendly instructor. He teaches you everything you need to know to succeed and works hard to improve your skills. He helped me to pass my test.

erg goede rijschool en instructeur

Met plezier les gehad van Serkan, leuke, duidelijke instructeur en legt alles goed uit. In een keer rijbewijs B gehaald dankzij de goede lessen! Ook erg flexibel met de rijles inplannen!

Geweldig!!

Serkan heeft mij er echt doorheen gesleept. In het begin vond ik vooral de snelweg echt spannend. Veel gereden met Serkan en hij heeft mij echt geholpen! Met humor en duidelijk waar nodig is het heel fijn rijden bij hem. Nu in één keer geslaagd zo blij!!

Geen structuur!

-Volg hier geen lessen! -Moest aangeven of we niet is een keer moesten fileparkeren na 40 uur - 2 dagen voor je examen geeft hij aan dat je er nog niet klaar voor bent(alsof je dat niet eerder kan inschatten) dit heb ik eerder zien gebeuren. - van iedereen bij het ophalen of afzetten hoorde ik dat ze allemaal extra lessen nodig hebben -bij het bellen naar cbr word bevestigd dat de examen datum die mij gegeven is helemaal nooit heeft bestaan maar had wel een uitnodiging van de rijschool ontvangen. (leugens) -heeft mijn tussentoets na mijn examen geboekt?? -de datum van examen in juli geboekt terwijl mij verteld is bij het begin dat die datum niet meer mogelijk zou zijn omdat het vol zou zijn.(leugens) -Hebben ervoor gezorgd dat mijn examen datum door fouten van 8 juli naar 6 oktober is verplaatst. -nu bij het zoeken van nieuwe rijschool wil ik mijn examen geld terug maar dit is ook geen zuivere koffie.. ze sturen je zonder verdere informatie en gezamenlijke overeenkomst het restant (wat niet klopt) terug en hebben er hun eigen constructie op losgelaten zodat je zeker niet het bedrag terugkrijg waar je recht op hebt. -in het begin een vriend koppelen maar werd me wel gevraagd of hij genoeg geld heeft? -voor ik de tussentoets ging beginnen op het parkeerterrein van het cbr legde hij mij nog even in een minuut uit waar de knoppen bij het stuur voor dienen. Was hij nog niet aan toegekomen in 50 uur! -na 50 lessen nog niet klaar voor het examen en ondertussen lessen blijven boeken en er gewoon een 1,5 uur van maken zonder overleg. -ik wilde tijdens de les even een blikje fris halen maar de instructeur besteld gewoon een Turkse pizza zonder overleg en eet hem rustig op in mijn betaalde uur. -zit alleen maar achter zijn telefoon. -ik voel me zwaar bedrogen en je kan fluiten naar het geld waar je recht op hebt.. ik heb mijn lessen bij Ugur gehad en nu in onderhandeling met Wouter Bos betreft de afhandeling. Vertrouw het niet!

Beste Ruud, Dat is mij nogal een review die je hier plaatst, echter wil ik je op het volgende wijzen, als er 99 mensen zeer positief zijn en nummer 100 is niet alleen negatief, maar in zulke grote mate dat het haast ongeloofwaardige taferelen begint aan te nemen dan raad ik je het volgende aan. Zoek een grote spiegel en kijk daar eens heel goed in, ga dan bij jezelf te rade of deze hele tirade niet gewoon aan jezelf ligt? Het lijkt mij namelijk een zeer sterk verhaal dat onze rijschool het op jou persoonlijk heeft voorzien aangezien er verder geen negativiteit te bespeuren is. Ondanks alles wens ik je een fijne avond en veel succes bij het zoeken naar de voor jou juiste rijschool. Met vriendelijke groet, Wouter de Bruijn (niet Wouter Bos)

Geweldig!!!

Zoek je een rijschool waar je veel kan leren maar ook veel plezier kan beleven? Dan zit je hier goed! Ik heb een enorme leuke en leerzame tijd gehad met Ugur! Hij is echt een topper en weet hoe hij het beste uit jezelf kan halen! Thnx voor alles!

Perfecte begeleiding om zelfstandig te leren rijden

Hele fijne lessen waarin je door de juiste aanwijzingen zelf ervaart hoe je volgens de regels autorijdt. Daarnaast altijd gezellige gesprekken en fijne sfeer in de auto! Zeer aan te bevelen.

Super fijne rijlessen gevolgt

Ik ben luna glas mijn instructeur was Serkan Heb een hele goede ervaring gehad bij deze rijschool en instructeur. Hij geeft je zekerheid en dat helpt je bij het behalen van je rijbewijs. Hierdoor ben ik in een keer geslaagd. Super bedankt voor de fijne lessen. Geschreven door luna glas

Uitstekende rijschool

Hele fijne rijschool, goede uitleg gekregen en veel herhaald als dat nodig was.

Goede begeleiding, persoonlijk en rijgericht.

Toen ik net begon met rijden was ik ontzettend prikkelbaar en snel geïrriteerd. Dankzij Serkan is dit echt bijna helemaal verdwenen. Serkan heeft een ervaren en stressbestendige weggebruiker van mij gemaakt en daar zal ik hem voor altijd dankbaar voor zijn. Echt een goede en professionele rijschool !!

Goede rijlessen

Erg goede rijlessen gekregen van Serkan. Topinstructeur en geeft duidelijke instructies en uitleg! In 1 keer geslaagd en veel andere leerlingen zijn dat ook. Zou deze Rijschool zeer zeker aanraden!!

Beste rijschool! Na een slechte ervaring met een andere rijschool die zich failliet verklaarde. Terechtgekomen bij Easydriving met Serkan als rij-instructeur. Serkan is echt een toffe vent, een eigenwijze jongen als ik heeft hem veel tijd en aandacht gekost. Toch ben ik vandaag in 1x geslaagd!!! Elke les wat geleerd en gelachen. Iedereen van kantoor en Serkan bedankt!

Fantastic!

After three failed exams with other driving school, I was really frustrated and hopeless. That's why I decided to ask for help EasyDriving and it was the best decision ever!:) I've got answer the same day and I finally felt that I got lessons which I need. Already after first lesson with Ugur, I knew that this time I can make it:) He was really helpfull, understanding and patient. He explained everything clearly. And all of it mixed with kindness and super gezellig atmosphere :) What is the most important, I finally feel comfortable and secure when I am driving :) Of course, I passed my exam and I am very happy about it! Thank you very much for all your hard work! I will for recommend EasyDriving to everyone! Ugur, you are the best!

Rhenenusstraat 56

2546 TR Den haag