Rijexamen hier in 1 keer gehaald dankzij goede persoonlijke begeleiding van instucteur Redouane

Eerder bij een andere rijschool 3 keer gezakt voor mijn rijexamen. Toen deze rijschool gevonden waar ik na veel goede hulp in 1 keer mijn examen kon halen. Dankjulliewel!

Heel goed hele aardigen instructeur

Ik heb deze rijschool gekozen door de reviews ik heb heel goed uitleg gekregen van mijn instructeur serkan hij probeert ook altijd alles voor je tegenkom zover het kan voor zo snel mogelijk afrijden. Je kan altijd wel lachen met serkan hij is een hele goede instructeur als ik hoger als 5 sterren kon geven had ik dat gedaan.

Top rijschool aan iedereen aan te raden.

Half uur geleden geslaagd dankzij goede rijinstructeur Serkan. Hij is heel geduldig en legt alles goed uit. In de auto is het altijd gezellig waardoor de rijlessen altijd leuk waren. Serkan gaat altijd ver voor zijn leerlingen qua planning ik en ik zou hem aan iedereen aanraden.

Hele fijne lessen en leuke instructeur.

Ik heb gereden bij Ugur Terzi. In het begin vond ik rijden heel spannend, maar al snel voelde ik me op mijn gemak in de auto. Elke les had ik het heel erg naar mijn zin, omdat het goed klikte tussen Ugur en mij. Verder was het niet alleen heel leuk, maar ook echt hard werken. Af en toe zitten er momenten tussen dat ik het niet zo heel erg naar mijn zin heb, omdat er dan bepaalde dingen niet goed lukte en ik gefrustreerd werd op mezelf. Echter na dit te communiceren, liet Ugur mij weten dat dit soort dingen volkomen normaal zijn en ging hij aan de slag om een nieuw plannetje te maken qua les indeling. Na veel leuke rijlessen heb ik, dankzij Ugur, mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ik heb easydrive heel erg dankbaar voor de lessen, oprecht leuke tijd en natuurlijk voor het behalen van mijn rijbewijs.

Goede instructeur met duidelijke uitleg en goed lesplan.

Hele fijne ervaring met Redouane als instructeur. Hij gaf duidelijke uitleg en waar nodig hebben we extra tijd besteed om bepaalde punten te verbeteren. Ik heb mijn rijbewijs hierdoor in een keer kunnen halen. Daarnaast kun je altijd rekenen op een gezellige rijles.

Fijne rijschool goede instructeur

Fijne rijschool. In een keer geslaagd met goede instructeur Redouane.

Een top rijschool

Ik ben niet de makkelijkste en ben iemand die haarzelf in de weg zit, teveel nadenkt. Serkan heeft mij goed geholpen. Hij was streng, maar rechtvaardig en dat had ik wel nodig. Nu kan ik zeggen dat ik zelfverzekerder ben geworden en veel veiliger de weg op kan. Dit rijschool kan ik zeker aanbevelen. Dankjewel Serkan!!

Ik heb mijn lessen als zeer prettig ervaren bij Serkan!

Eergisteren geslaagd. En hartstikke tevreden over de lessen van Serkan. Hij is geduldig en legt alles duidelijk uit. Hij denkt ook echt met je mee en is flexibel qua planning. Goede ervaring en super blij met mijn rijbewijs!

Top school met een top resultaat!

Mijn rijinstructeur Serkan heeft mij altijd een vertrouwd gevoel gegeven. Vragen waren altijd welkom en communicatie was altijd goed. Ik kon leuk met hem lachen maar ook serieus aan de slag. Ik voelde me altijd thuis en keek altijd naar de lessen uit. Eerste keer ben ik gezakt, maar daarna hebben we gelijk geknald en ervoor gezorgd dat het de tweede keer lukte! Kortom, super school! Zeker een aanrader.

Fantastische rijschool!!

Echt een fantastische rijschool. Ik ben inmiddels geslaagd voor mijn motorrijbewijs dankzij Serkan Sahin. Een aardige, goedlachse maar ook een waar nodig strenge leermeester. Ik ben voor alle 3 de onderdelen in 1 keer geslaagd. Ik kan een ieder deze rijschool met klem aanbevelen. En vraag naar Serkan Sahin Serkan bedankt vriend, groetjes Bert Vrolijk!!

Een erg leerzame en nuttige ervaring.

Deze rijschool is echt een aanrader! Altijd serieuze en doelgerichte lessen en zeer eerlijke feedback. Daarnaast heel vriendelijk en rustig met een persoonsgerichte aanpak. Ben super tevreden en heel blij dat ik hiervoor heb gekozen!

Heel veel geduld

Bijna een jaar geleden uiteindelijk weer begonnen met rijlessen dit keer bij Ugur, met veel spanning en zenuwen. Omdat het lang geleden voor mij was. Met heel veel geduld en goede uitleg, ben ik eindelijk geslaagd. Ugur bedankt voor de leuke rijlessen en dat je in mij geloofde. Ik ga nu lekker genieten. Geef niet op en blijf in jezelf geloven.

Erg fijne rijschool

Nadat ik in 1998 een tevergeefse poging gedaan had voor mijn rijbewijs toch maar weer de stoute schoenen aangedaan en het na 24 jaar nog eens geprobeert. En wat ben ik blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb. Serkan is een grappige man die me een gerust gevoel gaf achter het stuur. Hij leerde me alles en waar m'n vorige rijschool vooral in faalde, liet hij me in mijzelf geloven. Ik heb geen ene keer gedacht dat ik dit niet ging halen. En dat heeft mij vooral geholpen met waar ik sta vandaag namelijk; met mijn rijbewijs op zak!! Dankjewel wel Serkan!!

Erg fijne rijschool

Een goed leerproces aangepast aan mijn tempo

Ik heb zelf erg veel moeite gehad met autorijden omdat het me angstig maakte. Gelukkig heeft mijn rij-instructeur (Serkan) mij heel erg goed geholpen door mij volledige concentratie te geven en zich aan te passen aan mijn tempo zodat ik het langzaam op kon bouwen. Vooral tijdens de Corona periode die zorgde voor veel onzekerheden was dit een ideaal leerproces. Uiteindelijk na een tweede praktijkexamen toch geslaagd!

Ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald in 2e keer. Ik ben zelf een moeilijke type en Serkan was heel geduldig met mij. Hij kon mij alles super goed uitleggen. Er was ook een gezellige sfeer in de auto. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de rijlessen.

Professionele betrouwbare rijschool

Wat een fantastische rijschool! Na een slechte ervaring met een andere rijschool bij Easydriving terecht gekomen vanwege de goede recensies. Instructeur Serkan heeft mij in een klein jaar van mijn rijangst afgeholpen en mijn droom om een rijbewijs te halen weten waar te maken. Hij is flexibel, heeft enorm veel geduld, creëert een ontspannen sfeer tijdens het rijden, is streng wanneer het nodig is met als doel het beste naar boven te halen en geeft duidelijke terugkoppeling over de aandachtspunten. Er is altijd ruimte om vragen te stellen en het is daarnaast altijd erg gezellig tijdens het rijden. Na een jaar heb ik mijn rijbewijs gehaald! Ik kan deze rijschool en met name Serkan van harte aanbevelen! Nogmaals bedankt Serkan! Hartelijke groet Ester.

Super instructeur!

Ben in één keer geslaagd, Ugur Terzi was mijn instructeur. Met geduld, humor, goede tips en adviezen heeft hij mij leren autorijden. Een aanrader, ik beveel hem van harte aan!

Rhenenusstraat 56 2546 TR Den haag