Goede rijschool, soepel in omgang, planning en prijs.

Twee jaar geleden mijn A2 mogen halen en nu mijn A gehaald. De communicatie verloopt makkelijk en duidelijk. als er iets is kan je gewoon een appje sturen en wordt het opgelost. Zeer te spreken over de rijschool.

Helemaal top

Heb mijn rijbewijs gehaald bij serkan rustige man hij doet er alles aan om je te laten slagen ik raad het iedereen aan.

Zeer tevreden met een GEKKE rijinstructeur

Ben zeer tevreden met de behaalde resultaat. Alles in één keer behaald, AVB en AVD. En de rijinstructeur (Redouane) weet alle skills. Rijinstructeur is zeer flexibel met indelen van je lestijden. Zeker aan te raden. Easydriving is niet de best, maar wel de beste.

Beter dan dit kan het niet!

Na mijn eerste rijervaringen dacht ik echt..shit ik ga dit nooit halen..Maar Serkan geloofde in mij en gaf niet op. Hoe roekeloos ik ook reed en maakte oprecht de domste beslissingen, hij bleef geduldig alles uitleggen en soms legde hij wel dezelfde dingen uit op 20 verschillende manieren tot ik het echt snapte en ik ben hem ook meer dan dankbaar. Ik zal altijd terugdenken aan de leuke lessen en alle grapjes die gemaakt zijn en zal hierdoor altijd met een goed gevoel de auto instappen. Dankjewel Serkan, voor alles!

Een half jaar geleden ben ik begonnen met mijn rijbewijs bij Easydriving. Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd. Mijn Rijinstructeur Redouane had veel geduld ook al had ik aan het begin moeite met het onder controle krijgen van de auto. Ook maakte hij de lessen gezellig waardoor ik zin had om vaak te rijden. Wat mede mogelijk was door zijn flexibiliteit. Ik kan deze rijschool zeer aanraden en ik heb ook vrijwel geen kritiek.

Goede rijschool, goede instructeur

Goede rijschool, erg tevreden. Met dank aan Serkan heb ik mijn motorrijbewijs gehaald.

Beste leservaring die je kan krijgen

Ik ben in 2020 gestart met lessen voordat ik helaas een heel jaar moest stoppen maar desondanks alles toch in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Serkan is een top leraar, pakt alles goed en hard aan en zorgt er voor dat je die eerste keer gewoon in 1x je bewijsje pakt, niks anders dan waardering en respect! Zekerweten je lessen bij Easydriving doen!

Beter kan het niet

Ik heb deze rijschool gekozen omdat ik snel me motor rijbewijs wou halen en dat kon ook daarbij nog een mega goed en leuke instructeur waarmee ik heel goed om kon gaan en ook nog is gaan lachen Serkan tot resultaat binnen 2/3 maanden AVB/AVD examen in 1 keer geslaagd het kan toch niet beter

Professioneel

Na een erg onrustige rijstijl gecreëerd te hebben bij mijn vorige instructeur heeft Ugur mijn rijstijl enorm veranderd. Er was veel geduld en ik werd goed voorbereid op mijn praktijkexamen. Ik ben zeer tevreden en heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald.

Zeker aan te raden!

Goede begeleiding van Serkan gekregen. Easydriving is een fijne rijschool. Dus als je nog opzoek bent naar een goede rijschool raad ik je easydriving zeker aan!

Ik wil graag mijn rij-instructeur Redouane bedanken voor zijn geweldige begeleiding en geduld tijdens mijn rijlessen. Hij heeft me niet alleen geleerd hoe ik veilig en defensief moet rijden, maar heeft me ook geholpen om mijn zelfvertrouwen achter het stuur te vergroten. Zijn deskundige aanwijzingen en positieve aanmoediging hebben ervoor gezorgd dat ik nu een verantwoordelijke en veilige bestuurder ben. Ik zou Redouane zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een deskundige en betrouwbare rij-instructeur.

in 1 keer geslaagd

Flexibele uren, goede uitleg en goede voorbereiding op en de tussentijdse toets en praktijk examen. Het resultaat spreekt voorzich en ik ben in 1 keer geslaagd!

Vertrouwen en Geloven

Wat een avontuur is het geweest. Onder begeleiding van Serkan, mijn rij-instructeur, heb ik de kennis en kunde geleerd gekregen. Nu ben ik geslaagd en kan ik de Randstad gaan verkennen op mijn toekomstige motor. Bedankt Serkan voor het vertrouwen en de uitstekende motor lessen afgelopen maanden.

Op een rustige manier leren rijden

Ik heb van Serkan altijd duidelijke uitleg gekregen met voorbeelden en hij gaf mij veel vertrouwen. Hij is gezellig in de auto en heel duidelijk.

Top rijschool!

Top rijschool. Serkan legt alles geduldig aan je uit en kan streng zijn waar het nodig is, maar het sfeertje in de auto is altijd gezellig. Serkan is meedenkend en werkt goed samen met de leerling om op een snelle en juiste manier zich naar het examen toe te richten. Ik vond het autorijden soms best spannend, maar serkan geeft je genoeg zelfvertrouwen!

Fijne lessen en in 1x geslaagd!!

Vandaag in 1x geslaagd!! Jeeeej Ik heb rijlessen gevolgd bij Serkan, als je iemand zoekt met engelengeduld, moet je 100% bij hem zijn. Hij is streng wanneer het nodig is, maar altijd rechtvaardig en nooit onvriendelijk! Hij legt alles duidelijk uit en blijft net zo lang herhalen tot je het zelf doorhebt. Naast dat hij een fijne instructeur is, was het ook altijd lachen, gieren, brullen in de auto. Kortom een zeer positieve ervaring!!

Zeker aan te raden!!

Rijschool EasyDriving is oprecht de beste keuze die ik ooit heb gemaakt! Met dank aan Serkan ben ik vandaag geslaagd voor mijn praktijkexamen. Als rij instructeur heeft Serkan enorm veel geduld, wat mij ook altijd op m’n gemak heeft gesteld. Altijd handige, nuttige en goede tips meegekregen met duidelijke feedback en voldoende uitleg natuurlijk. Tijdens elke les werd er stap voor stap naar mijn niveau gekeken, dus voelde het leren van nieuwe dingen of bepaalde situaties ook niet geforceerd. Ik heb nu dankzij deze rijschool en Serkan een belangrijk en grote zekerheid van rijden meegekregen. Verder is Serkan een erg professioneel en uiterst een vriendelijke rij instructeur, een goede begeleider. Hierdoor heb ik in deze tijd een goede band kunnen creëren met hem, dat is ook een belangrijke punt natuurlijk. Het was altijd gezellig en leerzaam in de auto! Kortom, bij deze ben ik Serkan erg dankbaar en raad ik de rijschool EasyDriving zeker aan. Ik heb het allemaal goed kunnen ervaren en ben er zeker tevreden over. Ik wens Serkan nog veel meer succes in zijn gehele carrière, bedankt!!

Uitstekend!

Bij deze rijschool heb ik mijn B-rijbewijs en ben daarna nog teruggekomen voor mijn A-rijbewijs. Top lessen met duidelijke uitleg en veel lachen met de rij-instructeur. Ik raad het zeker aan, aan een ieder die een juiste professionele rijschool zoekt.

Een hele goede rijschool

Als je snel en zonder zorgen je rijbewijs wilt halen, is Easydriving de beste rijschool. Ik had Redouane als rij-instructeur, echt een hele goede rij-instructeur met veel geduld en een goede werkwijze. Ik kon het erg goed met hem vinden, hij legde alles goed en duidelijk uit, waardoor ik met rust en een zelfverzekerd gevoel achter het stuur zat!

A rijbewijs in één keer gehaald!

Goede kwaliteit lessen

doorzettend

Toen ik begon met lessen vond ik het autorijden nog spannend, vooral wisselen van rijstrook en op de snelweg rijden. Mijn instructeur moest hierom soms wel streng zijn, maar nu ik in één keer ben geslaagd ben ik toch blij dat hij dit soms was. De angst bij het autorijden is bijna helemaal verdwenen, en op de snelweg rijden vind ik nu juist geweldig. Kortom, de instructeur doet echt zijn best om alle foutjes en angsten weg te werken en ik raad Verkeersschool Easydriving zeker aan!

Fantastisch!

Super chille en geduldige instructeur. Mooie duidelijke uitleg en goede voorbereiding op het examen. In een keer gehaald, zeker een aanrader!

Helemaal perfect

Ik ben super lang bezig geweest met mijn rijopleiding. Corona gehad en wel 3 verschillende rij instructeurs. Het fijne was dat Easydriving zo goed met mee dacht en flexibel was. Ugur heeft me uiteindelijk uit me “no ending cycle” gehaald en in 1x geslaagd!! Top rijschool zeker een aanrader!

Binnen één keer geslaagd door chille rijinstructeur

Ik heb Easydriving gekozen vanwege het fijne pakket wat zij aanbieden. Hierdoor kon ik rustig een tussentijdse toets doen, wat mij ook minder nerveus heeft gemaakt voor het praktijkexamen. Serkan (mijn instructeur) is een rustige en aardige man die goed uitlegt en geduldig is. Persoonlijk heb ik geen talent in rijden en had ik ook behoorlijk wat rijuren nodig, maar het was het uiteindelijk waard! Ik ga het lessen nu wel missen :)

Rijexamen hier in 1 keer gehaald dankzij goede persoonlijke begeleiding van instucteur Redouane

Eerder bij een andere rijschool 3 keer gezakt voor mijn rijexamen. Toen deze rijschool gevonden waar ik na veel goede hulp in 1 keer mijn examen kon halen. Dankjulliewel!