Topservice!

Vriendelijk ontvangst, geduld voor de klant en bijzonder goede service en het nakomen van afspraken. De volgende Volvo gaan wij hier ook kopen.

Efficient georganiseerd bedrijf met vriendelijke medewerkers.

Als Volvo-adept, gestart met een Amazone, rijd ik nu mijn 14de auto van dit merk. Allemaal stationcars. Mijn huidige exemplaar, een XC70 AWD, de laatste 5-cilinder diesel uit 2016, kocht ik bij Hennes. Een Zweedse importwagen met weinig kilometers op de teller. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling bij de verkoop en over de aftersales incl. het onderhoud. En altijd leuk om even binnen te wippen en het ‘museum’ te bewonderen, zowel de miniaturen en andere parafernalia maar ook de voorraad auto’s in de showroom en het buitenterrein. Aan te bevelen voor het echte Volvo-gevoel !

Een mooie Volvo 240!

In 1985 kocht ik mijn eerste Volvo. Een 240 DL. Ik was en ben nog steeds journalist en ik had al tal van merken gehad in de drang zoveel mogelijk merken te willen berijden. Wat een openbaring, die 240. Wat een auto. Rust en ruimte en ronken. Sindsdien alleen maar Volvo bereden, een snelle 850 en een 170 pk sterke S80 onder meer. Nu nog steeds een S80. Ook een beer die altijd klaar staat. Maar de 240 begon weer te kriebelen. Nostalgie heet dat. Na veel exemplaren uit vervlogen tijden te hebben bekeken, in heel Nederland, uitgekomen in mijn geboortestad Nijmegen, bij Hennes. Daar stond een 240 uit 1987, een jubileummodel, in de showroom. Afspraak gemaakt met Joost die mij op een zaterdagmiddag gewoon twee uur alleen liet met de auto, in alle rust, voordat hij er bij kwam staan en nuchter de feiten opsomde, zonder verkoopgeleuter. Als nieuw die 240. Om door een ringetje te halen. Ik was verkocht. De auto nog niet meteen, want ik kwam enkele weken later terug met een vriend die zelf Amazones heeft en onderhoudt en repareert en bouwt. Ook hij was er wég van. Joost maakte een prijs, voegde daar nog vier nieuwe banden aan toe en een nieuwe distributieriem, had er geen moeite mee dat mijn vriend Bart de auto van onderen bekeek en de 240 was ge- en verkocht. Bart constateerde nog wel; een paar mankementjes (een versleten draagarmrubber, een lekkende pijp van de uitlaat, een stukje metaal bij het linkerwiel dat vervangen moest worden e.d. Geen probleem voor Joost. Ook geen probleem was de vraag of de auto tot 1 maart daar mocht blijven staan (vanwege de "fiscale maanden"). Nu komt begin maart snel naderbij, het is spannend, ik zie mezelf al in deze prachtige Zweedse tank door Doetinchem rijden. Mooie auto Joost, prima bedrijf ook -tot op heden tenminste- alleen baarde het kleine plekje links op de motorkap mij wat zorgen. Maar het schijnt dat Joost de klanten nog wel eens doet verrassen. Dit verhaal krijgt een staartje, zal in het voorjaar of de zomer worden.....

Perfecte service en klantvriendelijkheid

Na aankoop van een V70 d5 (2010) overgestapt op een XC60 d5 (2013).Nu een wolf in schaapskleren XC60 T6 aangeschaft. Voorheen reed ik gemiddeld 30.000km per jaar. Nu als pensionado nog maar 14000km. Omdat de auto een zware caravan moet kunnen trekken, wederom voor een zware auto gekozen. Het geringe aantal km heeft mij doen besluiten om over te stappen op benzine. Bij de pomp even wennen😉 maar de lagere wegenbelasting maakt alles goed. Waarom de keuze om weer een auto bij Hennes te kopen; de service, deskundigheid, gunsige aan en verkoop prijzen van zeer complete ( volle) volvo's vindt je niet bij een standaard volvo dealer. Kortom een tevreden klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto start niet. Defect stuurslot.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een XC90 V8 aangeschaft. Wat een apparaat. Na lang twijfelen en zoeken toch de keuze gemaakt om bij Hennes de V8 aan te schaffen. De V8 is namelijk erg lastig te vinden en schaars. Echter als je bij Hennes binnenstapt is het een walhalla aan V8jes. Nog nooit zoveel bij elkaar gezien. Na een goede uitleg tevreden weggereden en inmiddels vele kilometers probleemloos gereden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke klantvriendelijke geholpen aan bij de receptie. Na een moeilijke klacht toch diagnose kunnen stellen. Toppie heren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb onlangs een fraaie Volvo XC 60 gekocht (Ocean Race). Zeer vriendelijke verkoper (Joep). We kregen alle tijd een fatsoenlijke proefrit te maken. Uitvoerig uitleg over alle mogelijkheden (telefoonaansluiting e.d.) Auto bij aankoop voorzien van winterbanden. Later bleek auto wat wiebelig aan te voelen en een van de achterbanden niet goed. Kon direct een afspraak maken en de auto werd kosteloos voorzien van twee nwe winterbanden achter. Al met al komt Hennes uitstekend (klantvriendelijk) over.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf 1971 met een grijze Amazone uit 1963 , 4-deurs onafgebroken dit merk gereden. Met 480.000 km op de teller verkocht!\r\nNu weer reeds mijn zevende Volvo. Een gebruikte uit Duitsland ingevoerde geselecteerde V50 SUMMUM in juli 2018 bij Hennes gekocht met 123.000 kilometers op de teller. Een jonge Volvo dus.\r\nHelaas in de regentijd,na een lange zomer, ontdekt dat van het elektr. glazen schuifdak water naar beneden onder de vloermat door loopt omdat bij nader inzien, de afvoerpijp van het regenwater onderbroken was die bij het raamkozijn en binnen de voorstijl/deurstijl bij het rechte spatboord uit moet komen. Hennes heeft mijn klacht meteen serieus opgevat en direct in het nieuwe jaar na hun kerstvakantie onder handen genomen. Ook werd er voor mij een gratis V70 ter beschikking gesteld zodat ik niet zonder auto kwam te staan. met Hennes alle tijd gegeven om de oorzaak en door en door natte vloer droog te kunnen maken. Ook dit is perfect gedaan tot volste tevredenheid van ons. Hier is wederom bewezen , dat Hennes, ondanks mijn grote afstand van Ommen, waar ik woon, en Hennes in Nijmegen, dit voor mij zeker de moeite waard geweest was om daar een Auto te kopen en niet elders. Dit is service zo als het moet! Zie al de andere referenties !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week een Volvo XC60 AWD 2017 gekocht bij Hennes Automobielen. We zijn bijzonder tevreden over dit bedrijf. De eerste indruk was meteen goed toen ik telefonisch om nadere informatie vroeg m.b.t. de actuele voorraad, welke conform hun website was en dus uptodate.\r\nEenmaal in de showroom werden we vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan door Joost. Hij nam alle tijd voor ons en beantwoordde in alle rust onze uitgebreide vragen. \r\nNa een uitgebreide proefrit besloten om deze auto te kopen, waarna in een prettige sfeer de nodige administratieve handelingen werden verricht.\r\nEergisteren onze oude Volvo XC60 ingeleverd en de nieuwe in ontvangst genomen. De aflevering was perfect, alle gemaakte afspraken waren nauwkeurig nagekomen. Het gehele afleveringsproces werd bijzonder vriendelijk door Joep afgewikkeld. \r\nTevens zit er op deze auto een BOVAG-garantie van 6 maanden. Over 6 maanden plaats ik tevens een 2de review, waarin ik zal vermelden hoe de verdere service van dit bedrijf is geweest, maar daar twijfel ik geen moment over.\r\nWe kunnen U dit bedrijf van harte aanbevelen!\r\nOnze complimenten!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Henri een prachtige s80 3.0T gekocht en afgelopen woensdag opgehaald. Bedrijf van liefhebbers voor liefhebbers van Volvo (en oud liefhebbers van Subaru:-). Een paar week terug gebeld en langsgegaan voor de proefrit. Waar je bij de merkdealer kan ballroom dansen tussen de koopwaar moet je hier heel voorzichtig tussen al dat moois bewegen. Helemaal als je naar de wc wil. De koffie is Italiaans goed en zo ook de gastvrijheid. Na de proefrit was ik verkocht. Auto is woensdag prima afgeleverd met een degelijke afleverbeurt, extra nummerplaat voor alles wat op de trekhaak past en mooi gestempeld serviceboekje. Henri, neem tijd voor je lunch. Wachten is niet zo erg tussen al dat moois. En de afstandsbediening en tweede hoofdtelefoon zijn boven water. Zaten in de armleuning vd achterbank.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed verhaal bij verkoop, eerlijke voorlichting. Ondanks geen garantie toch verschillende keren geholpen. Alleen jammer dat het verhelpen van de klachten meerdere bezoeken vergde.\r\nWel weer positief al die keren gratis een huurauto aangeboden gekregen.\r\nTip: bied mensen die terugkomen voor het verhelpen van een klacht of service ook iets te drinken aan. Is wel zo klantvriendelijk zodat de klant hierin niet zelf actie moet ondernemen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken geleden voor de tweede maal in korte tijd een gebruikte Volvo gekocht met garantie.\r\nrijd nu een prachtige V90.\r\nHetgeen wel eerlijk is om te vertellen is dat het bedrijf relatief veel auto\'s heeft staan met in verhouding weinig personeel. Voor de verkoop wordt inderdaad uitgebreid de tijd genomen. Joost is een hard werkende vent.\r\nEchter zodra er iets mis is met de auto, dan merk je dat de klacht te lang blijft liggen en Joost niet voor \'jou\' werkt maar voor Hennes.\r\nHoudt rekening met het feit dat de meeste Volvo\'s importauto\'s zijn. Juist op dat gebied verwacht je dat er alles gedaan wordt om de auto behalve een Nederlands kenteken, ook bekend te maken bij de importeur.\r\nDit om niet in moeilijke fabrieksgarantie perikelen te verzanden zoals ik en ook bij de plaatselijke erkende Volvo dealer terecht te kunnen.\r\nNazorg kan beter Joost!\r\nKoopt u een auto bij Hennes, beding het \'Nederlands\' maken van uw nieuwe prachtige Volvo.\r\nOngetwijfeld volgt hieronder een verhaal van Joost dat het allemaal anders zit. De waarheid ligt niet altijd in het midden kan ik u verzekeren.\r\nOver vijf maanden vervalt mijn bovag garantie en eerlijk is eerlijk, zal mijn recensie bijstellen wanneer Hennes haar leven betert wanneer ik eventueel beroep zal moeten doen op deze garantie.\r\nDennis Spier.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hebben ons prima geholpen bij onze keuze van de volvo XC60\r\nen de aflevering was meer dan perfect.\r\ngr. fam. hendriks boxmeer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig bedrijf, vriendelijk verkoper Joost (vreemd genoeg nog steeds zeldzaam in de autoverkoop wereld)\r\neerst telefonisch informatie over de auto, nam alle tijd, was eerlijk, open en duidelijk. geen verkoop onzin, gewoon de feiten en ook te verwachten toekomstige kosten behorende bij de uitvoering (v70 t6 awd 2008)\r\nBlijken gespecialiseerd in deze uitvoering.\r\nHistorie compleet in mapje in de auto, werd rustig doorgenomen bij testrit.\r\nPaar verzoeken om nog na te gaan voor oplevering perfect en zeer volledig ingevuld: olielekkage motor gevonden en verholpen, spiegels geheel vervangen (trilden) banden verwisseld op verzoek, met winterbandenset inruil en nog vele extra\'s zonder dat dit was afgesproken: meer dan complete beurt en APK, onderdelen vervangen die er weliswaar aan toe waren, maar niet verplicht waren.\r\nAuto nu 2 weken en geen enkele losse eindje aangetroffen.\r\nKortom, mooie selectie auto\'s die op een prettige manier toegelicht worden met een meer dan uitmuntende aflevering. indrukwekkend.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee jaar geleden een S80 T6 Executive gekocht bij Hennes met 251.000 op de teller. De kleine gebreken werden netjes onder garantie gerepareerd. Inmiddels ben ik 61.000 km verder. Vrijwel probleemloos. Alleen de bak twee keer laten spoelen. Een keer uit voorzorg, niks van gemerkt. Nog een keer omdat ie niet meer goede schakelde. En dat hielp. Afgezien van normaal onderhoud probleemloze kilometers. Zelfs de Volvo dealer noemt het een schitterend mooie auto voor haar leeftijd en heerlijk rijdend en schakelend voor haar 312.000 tellerstand. Misschien was ze wat duur maar ze blijkt elke euro meer dan waard te zijn! Een volgende Volvo komt fan ook beslist weer van Hennes.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vakmensen en duidelijke onderhandelingen. Bij aflevering bleek nog een klein mankement en dit werd direct opgelost. Onderdelen werden gehaald en 2 uur later was het in orde Top !!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen blanco binnen met alleen het idee een Volvo te kopen. Na een prettig gesprek met de heren kwamen wij uit op een mooie XC90 V8. Na de prijs besproken te hebben en een testritje erna hebben we de Volvo gekocht. \r\n\r\nDik tevreden over de service en ik kan alleen maar zeggen ga zo door.!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in juni 2018 gebruikte V50 gekocht met afleverpakket kinetic waarin o.a. het volgende wordt beloofd:\r\n◾Aflevercontrole; waarbij al het technisch noodzakelijk onderhoud wordt uitgevoerd\r\n◾Controle van de airco en eventueel noodzakelijk onderhoud aan airco\r\nBij nacontrole door een bevriende monteur bleek dat de auto is afgeleverd met een lekke condensor (op twee plaatsen notabene) en stroef en piepend lopend raammechanisme. Na veel moeizaam verlopende telefoongesprekken \"het is wel een gebruikte auto meneer\" en \"u heeft niet voor garantie gekozen meneer\", (nee maar ik heb wel € 600,- betaald voor noodzakelijk technisch onderhoud) werden de reparaties alsnog kosteloos uitgevoerd. Ik moest er nog wel drie keer extra voor op en neer van Den Bosch naar Nijmegen rijden. Tot mijn verbazing stond op de afleverbon dat de reparaties uit coulance zijn uitgevoerd.

Hallo Peter, Feedback is altijd welkom Peter, het is natuurlijk vervelend als u terug moet komen voor een noodzakelijke reparatie. In het perspectief dat u een 12 jaar oude auto koopt voor €6000,- zonder garantie en ik er voor €0,- een nieuwe airco condensor ( normaal €550,- ) in zet en het raammechanisme gemaakt heb ( normaal €85,- ) vind ik uw score van een 4 opmerkelijk/ teleurstellend. Kunt u aangeven waarom u mij zeer laag beoordeeld als u toch alle reparaties voor niks gekregen heeft? Het lijkt me goed dat we nog even contact hebben. met vriendelijke groet, Joost van Laar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijne auto gekocht,met prima contact

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg tevreden. Prima auto gekocht en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed op de hoogte van de klantwens, ins en outs van Volvo automobielen en goede service, ook na de aankoop.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijn autobedrijf. Goed geholpen en daardoor een mooie Volvo xc60 gekocht met heel veel extra’s.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nieuwe Mollenhutseweg 50