Fijne service

Mijn Volvo gebracht voor service en dat hebben ze weer prima uitgevoerd. Hij rijdt weer super en na overleg van de kosten is alles netjes hersteld.

Topservice

Fijne garage, staan altijd voor je klaar, denken goed mee en leveren goed werk. Topgarage

met de koop is het goed en netjes verlopen

goed gevoel

Betrouwbaar bedrijf

Er werd snel op mail gereageerd. Afspraak maken via mail was gemakkelijk. Bij aankomst kon je gewoon rondlopen door de zaak en rondkijken. Men was druk bezig met andere klanten en had geen tijd voor je. Helaas werd er geen koffie aangeboden en je voelde je verloren. Dat was feitelijk het enige minpuntje. Maar toen men eenmaal tijd had voor je, had men ook alle tijd voor je en werd je goed voorgelicht. Een proefrit maken was geen probleem en in de tussentijd keek men naar je in te ruilen auto. Daar gaf men een eerlijke mening over en een faire prijs. Zeker ook in relatie tot de aan te kopen auto. Er was weinig marge om te onderhandelen, maar een klein beetje ruimte was er wel. Het monteren van een trekhaak was geen probleem. Na 2 weken konden we de auto ophalen en ook toen was het weer druk, en moesten we even wachten en wederom geen koffie. Bij het eindgesprek dan weer wel koffie en werd alles nog eens netjes doorgenomen Na een paar dagen deed een afstandbediening het niet meer. Een mail gestuurd en men gaf aan dat het waarschijnlijk een lege batterij was. Er werd gevraagd of men een batterij kin opsturen en gaf via de mail een link naar een filmpje voor het vervangen. Dit hoefde voor ons niet en we hebben zelf een batterij gekocht en verwisseld en probleem opgelost. Wij zijn in ieder geval tevreden. Enige tip. Geef klanten sneller een kopje koffie. Wij kochten een Volvo V90 in augustus. Was auto uit buitenland en kreeg een nieuw kenteken na aankoop.

Waar voor je geld

Je wordt prettig, klantvriendelijk en met kennis van zaken geholpen maar je moet wel geduld hebben.

Betrouwbaar

Prettige, no-nonsence klantbejegening

Fijne auto, vertrouwenwekkend traject rond koop en aflevering.

Houden zich aan de afspraken

Vriendelijke service.

Uitstekende koop en aflevering xc90 V8 4.4.

Alle afspraken keurig nagekomen. Uitermate klantvriendelijke contacten. Medewerking optimaal. Veel kennis van het merk Volvo. Blij dat er zo in de buurt een fijne Volvo specialist zit. Geeft veel vertrouwen, ook voor toekomstig onderhoud. Henri, Joost en Joep zijn toppers.

Komen afspraken na.

Ook als er iets is met de Volvo, na de levering, is Hennes aanspreekbaar en betrouwbaar.

Fijn autobedrijf met goede service!

We zijn zeer professioneel geholpen. Care-free aankoop van een mooie occasion. Vriendelijke verkoper, goede service!

waardeloze vovlvo v70 R

heb in 2020 een v70 R bij Hennes gekocht. auto had toen zo'n 160000 km gelopen. Inmiddels heb ik 185000 op de teller staan, heb echter niets dan problemen met de wagen gehad. en ik bedoel dat letterlijk. Da auto heeft niets dan klachten. heb z'on beetje alle sensoren vervangen die er zijn. kabels van de versnellingsbak naar de pook vervangen(auto schakelde bijna niet meer). De turbo was gescheurd dus deze is ook vervangen. VVT s vervangen. Dus verschillende bezoeken aan de garage verder ,duizenden euros lichter, en nog steeds blijven de klachten komen.Auto was een import uit Italië en ik vermoed dat er totaal niks van klopt. Ook bleek de achterkant gespoten;( Ongeluk gehad ??) Had maar een paar maanden garantie, dus die waren zo voorbij, en daarna begon de ellende. Hoop niet dat alle autos van Hennes zo zijn.

Net, eerlijk autobedrijf

Onlangs bij toeval binnengelopen bij Hennes (Joost). Een mooie XC60 zien staan maar wij hadden een drukke agenda. Voor de volgende dag een afspraak gemaakt en de auto grondig en op het gemak kunnen bekijken. Hierop een proefrit gemaakt. We hadden wat aandachtspuntjes op deze auto welke netjes in overleg zijn verholpen zodat de auto helemaal is zoals wij wensten. Ook een reële inruilprijs voor de door ons ingeruilde xc60. Helaas was het bij de aflevering, op afspraak, druk met veel binnenlopende klanten waardoor we wat lang hebben moeten wachten. Voor de rest topservice.

Teleurstellend

Vorige week een bezoek gebracht aan dit bedrijf voor een Volvo C 70 De showroom staat bomvol en als je naar het toilet moet dan moet je tussen de spiegels door wringen. We staan duidelijk bij deze auto en gaan erin zitten. Personeel achter de balie kijkt ons wat glazig aan. We gaan uiteindelijk op zoek naar een verkoper op kantoor. Deze verklaart ons erg druk te zijn met van alles en nog wat. .. Bij de auto vraag ik hem wat hij van deze auto weet. Hij vertelde dat de auto is getaxeerd voor de bpm en verder 100% origineel is, de mooiste van Nederland. Ik wijs hem erop dat het L voorscherm waarschijnlijk is gespoten, ik zie duidelijk de stofjes in de lak. Verkoper is direct geïrriteerd en vraagt mij of ik het soms beter weet?? Hij ziet geen gespoten delen Verkoper wordt zelfs boos op ons en zegt dat wat hem betreft het niet meer hoeft Ik wijs hem ook op het feit dat het L achter scherm en de achterklep ook waarschijnlijk zijn gespoten, volgens hem onzin ze hebben alleen de voorbumper laten spuiten. Vervolgens liet hij ons zo staan en ging plots met iemand bellen, daarna verdween hij in een kantoor. We bleven verbaasd en teleurgesteld achter. Ik heb hem toen nog wel even opgezocht en verteld dat wij verder geen intense meer hebben in de Volvo en het bedrijf. Kortom een dramatische ervaring in dit Volvo pakhuis We zijn doorgereden naar J Repkes in Boxmeer en hebben daar een Volvo gekocht. Ik zou zeggen ga op cursus met z'n allen en zet de helft van de showroom voorraad buiten

Bijna perfect (99,999%)

Op 10-01-20 schreef ik een review over de aankoop van een jubileum Volvo 240 uit 1987. Ik berijd al bijna 40 jaar grote Volvo's (vóór mijn pensionering alleen maar nieuwe). Deze 240 kocht ik uit nostalgie; ik heb voor dagelijks gebruik nog een mooie S80. Hennes heeft de aflevering keurig verzorgd en enkele aandachtspunten die een vriend (een echte "Volvo-fiel" met alle technische verstand van dit merk) nog vaststelde, werden tot volle tevredenheid gerepareerd, zonder discussie. Niettemin bleek, na enkele maanden, er een lek te zitten in het spruitstuk. Voor de grap te rade gegaan bij een officiële Volvodealer : zou daar rond de 600 euro kosten. Daarna naar Hennes, reactie Joost: "Ja, klopt, zit idd gaatje in. Kan gelast worden, dan kun je er weer lang mee vooruit, maar je kan ook kiezen voor een geheel nieuw spruitstuk. In beide gevallen kosten voor onze rekening". Ik koos voor een nieuw spruitstuk. De auto mocht ik meteen daar laten en ik kreeg een prima S80 mee als leenauto. Ook niet moeilijk doen toen bleek dat de uitlevering van het onderdeel wat langer duurde en ik dus 2-3 weken twee S80's voor de deur had staan en zélfs niet gevraagd hoeveel km ik verreden had en of ik de benzine wel aangevuld had (wél gedaan uiteraard). Een écht Nijmeegs bedrijf en dat zit wel goed want ik ben zelf een geboren en getogen Nimwegenaer. Een ding baart mij zorgen en ik weet niet goed wat ik daar mee moet: onder de voorruit rechts zit een opgekalefaterd roestplekje dat wel netjes met lak behandeld is, zij het wat gebobbeld, maar het lekt daar onder het rubber en dat merkte ik voor het eerst afgelopen maand aan de binnenkant ruit en mat. Terwijl Joost me verzekerd had dat dat plekkie geen problemen zou opleveren. Een spuiterij vertelde me dat adequate reparatie 500 euro ging kosten en dat er dat een nieuw stukje in gezet zou worden, een nieuw rubber en dat dan het euvel verholpen zou zijn. Nou ja Joost, je ziet me tzt wel weer voor vervanging van de S80 zodra dat aan de orde is.

Joost heeft ons goed geholpen

Gekocht v70 5 cilinder, import uit Zweden, bij aflevering alles wat nog moest ongevraagd verholpen, was achteras die kraakte en radiateur, na vakantie van 7000 km had ik in Portugal schade aan band door slecht wegdek, al vond ik de banden achteraf wel wat oud ondanks voldoende profiel, bijdrage door garage gedaan wat ik waardeer. Kortom Joost en collega’s ik deel graag een compliment voor de liefhebbers van Volvo, Erik Muis, Reeuwijk

Goede service en erg vakkundig.

Vlak voor de vakantieperiode een geïmporteerde XC60 uit 2013 mogen ophalen bij Hennis Automobielen te Nijmegen. Het is een hele mooie wagen met een fijne lage kilometerstand. De service vanuit Hennis Automobielen was top. We konden de auto in de showroom op ons gemak bekijken. Pas na een tijdje kwam de verkoper bij ons toen we klaar waren met inspecteren. Hij informeerde ons goed over de auto en we konden een proefrit maken. Na de proefrit waren we erg enthousiast en ging ons gesprek over de auto bij Hennes verder onder het genot van een lekkere cappuccino. Dit alles resulteerde in de aankoop van de auto. Het inruilbedrag voor onze oude auto was netjes en realistisch. Bij het ophalen van de XC60 was alles keurig uitgevoerd en werd de auto zoals besproken aan ons afgeleverd. En ook was het mogelijk om de auto een dag eerder dan gepland op te halen vanwege onze vakantie. Dat was helemaal super. Kortom, we zijn heel erg tevreden over de service en vakkundigheid van Hennis Automobielen te Nijmegen en we kunnen deze garage iedereen aanraden.

Top Garage bedrijf!

In 2009 Volvo S60 gekocht van 2003. Toen blij met deze auto, nu nog steeds geweldig blij met deze auto. Mankeert praktisch nooit wat, op slechts een reparatie als slijtage reparatie na. Vorig jaar pas de accu laten vervangen omdat deze op was. Dit was de eerste accu, auto heeft nu 260.000 km op de teller staan, hoop dat ik er nog een paar jaartjes plezier van mag hebben. Meest betrouwbare auto die ik ooit gekocht. Ga straks als eerste bij Hennes kijken voor een opvolger, hopelijk kan ik dit nog een tijdje uitstellen, ben zeer gehecht aan deze auto. Aanrader dus!!!

Uitstekende service waar menig Volvo dealer een voorbeeld aan kan nemen!

Ik ben bijzonder vriendelijk en deskundig geholpen door Joost die zeer veel verstand heeft van Volvo. Mede op basis van zijn kennis en de uitstekende service van Hennes Volvo heb ik dan ook een Volvo C70 gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Klantvriendelijk en daarnaast een mooi aanbod aan vooral Volvo’s. Diverse modellen binnen en buiten in een haast museale opstelling. Je hoeft er niet voor naar Göteborg. Betaalbare service staat hoog in het vaandel. Niet te beroerd om op zaterdagmiddag een accu te vervangen. En altijd een leuke ruilauto als dat eens nodig is. Als je al je hele leven dit merk rijdt is een bezoek aan de showroom of werkplaats een leuk moment. En de koffie smaakt ook prima !

Hele goede garage met service zoals het hoort!

Eind vorig jaar een 18 jaar oude S60 aangeschaft. Prachtige import auto uit Zweden met 150.000 km. Staat van de auto is top. Na een aantal weken gereden waren er een paar puntjes van aandacht. Dit is allemaal keurig verholpen en er werd kosteloos een leenauto ter beschikking gesteld. Bij het ophalen van de auto constateerde ik een schade aan de bumper die keurig is hersteld. Kortom een garage die snapt hoe je klanten tevreden stelt. Ik geniet volop van deze auto!

Onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Keurig gebeld met de puntjes die er aanzitten komen. Netjes geholpen.

Geweldige relaxte service !!

Alle klopt gewoon, meer tekst is dan overbodig !!

Zeer betrouwbare garage met prima service.

Op 12-06-2020 een Volvo C70 opgehaald. Deze kreeg een Summum afleveringsbeurt. Grote beurt met ook vervangen distributieriem en waterpomp. Ook heel netjes beiderzijds draagarmen vervangen waar niet om gevraagd was. Als klap op de vuurpijl was er ook een windscherm (ongeveer 400 euro)geïnstalleerd wat er bij de aankoop niet in zat (de afgelopen week was er een andere auto met windscherm ingeruild wat ze toen in mijn auto geplaatst hebben). Kortom geweldige service waarbij Hennes bij de afleveringsbeurt veel meer geleverd heeft dan strikt nodig was.

Topbedrijf! Wat men toezegt wordt ook nagekomen. Dik tevreden!

Op 10-02-2019 heb ik een positieve review geschreven m.b.t. onze aankoop van een Volvo XC60. Ik beloofde om een 2de review te schrijven ná afloop van de bijgekochte extra garantietermijn. Ik kan stellen, dat ik nog steeds bijzonder tevreden ben over Hennes Automobielen. Er zijn 2 reparaties verricht en deze zijn volledig en deskundig onder garantie uitgevoerd. Tevens zijn de gevoerde gesprekken met Marc en Joep steeds in een bijzonder prettige sfeer verlopen. Al bij al redenen om zeker bij dit bedrijf een auto te kopen. Complimenten voor Hennes Automobielen!

Nieuwe Mollenhutseweg 50 6533 HJ Nijmegen