Prima geholpen

Mooie elektrische fiets gekocht bij de Rijwielhoek in Oene

TOP

Omdat we de duofiets op zondag wilden huren en zij op zondag gesloten zijn, Willem zelf met het idee kwam om de fiets bij een dichtbij gelegen camping op zaterdag neer te zetten en weer op te halen op maandag. Dat noem ik nou klantgericht werken We hebben een super leuke dag gehad, die we anders niet hadden mee kunnen maken

Deskundig, Vriendelijk en Betrouwbaar!

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Geven tenminste een eerlijk advies. Hebben alles in werk gesteld om 2 (uitverkochte) E-bikes met een week te kunnen leveren! Wij zijn uitermate tevreden. Zeker aan te bevelen, ook al woon je niet in de buurt!

Wordt goed behandeld

Goede hulpverlening en goed advies

in 1 woord geweldig

Goede morgen, ik ben geweldig geholpen , en ook het in ruilen van mijn oude fietsen is geweldig geregeld , een pluim

Vriendelijke mensen, goede service

Hele goede ervaringen met deze winkel. Vriendelijke, vakbekwame mensen. Snelle service

Prettig, correct, vriendelijk.

Goed meegedacht en behulpzaam.

Zeer klantgericht

Wij waren hier voor een meting voor zadel en verende zadelpen van 2 personen. Heren hadden alle tijd en name ons serieus en de klachten ook. Diverse dingen uitgeprobeerd en het juiste zadel gevonden.

Prima.

Staan altijd direct voor mij klaar.

Prima service en vriendelijk.

Goed advies bij aankoop.

Je wordt er vriendelijk en deskundig geholpen

Deskundig , vriendelijk , behulpzaam en meedenkend. Gelegenheid tot leen fiets

Gewoon Prima!

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Goede service.

Altijd goed geholpen en snelle reparastie

De E bike altijd nog perfect ook de reparatie goed uitgevoerd

Prettige indruk van het bedrijf .

Uitstekende service!

Dit bedrijf komt zijn/haar afspraken na die ze maken. Hier ben ik zeer tevreden over! Uitstekende service

Lekke band gehad, gebeld, thuisgebracht. Volgende dag fiets gerepareerd weer thuis geleverd, topservice.

super fijne zaak

onze ervaring met de rijwielhoek is super en fijne service. vooral brengen en halen van de fietsen.

Vriendelijke mensen en een vlotte service.

Goed geholpen met onze keuze van fietsen en daarbij vlot geleverd en een jaar later vlot geholpen met een Servië beurt.

Fijne fietsenmaker, met goede service en garantie!

Fiets gekocht en had al snel wat gebreken. fiets werd netjes thuis opgehaald en weer terug gebracht. Viel onder service! Geweldig bedankt!

Klantvriendelijk en goede service

De medewerkers van de Rijwielhoek zijn klantvriendelijk en bieden goede service. De Rijwielhoek heeft geen parkeerproblemen. Service van thuis ophalen.

Schade correct uitgevoerd

Als hierboven geschreven

Enorm tevreden.

Zeer deskundig bedrijf

goede en vriendelijke service

klaar terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie