Zeer vriendelijk

vriendelijk ontvangst, eerlijk bedrijf! Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg!!

uitstekend bedrijf!

Vriendelijk, eerlijk, goede service, erg flexibel, zelf op zondag konden we naar de auto komen kijken.

uitstekend bedrijf

uitstekende service blij met de aankoop

Al jaren lang bekend bij dit bedrijf!

Snelle, deskundige en professionele service

Heel netjes geholpen dit bedrijf raad ik aan

goede service

Zeer goede service en komen afspraken na

Zeer goed bedrijf

We zijn zeer netjes geholpen met het kopen van onze Toyota Yaris

fijne ervaring

netjes en goed geholpen

goed bedrijf

netjes geholpen fijne afhandeling

Zeer behulpzaam

Voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf. Heel goed geholpen!!

Nette en goede afhandeling

Zeer snelle afhandeling en super netjes ontvangen. Heerlijke koffie en leuk bedrijf!!

Nette service

zeer goed geholpen

Zeer goed bedrijf

Hele mooie auto gekocht en zeer goed geholpen

Vriendelijke mensen

Top bedrijf en goede service

Netjes ontvangen, duidelijke uitleg, auto keurig klaar gemaakt. Met een goed gevoel de deur uit!!

Zeer prettige ervaring

Vriendelijke service, goede uitleg

Prima bedrijf

Netjes geholpen

Aanrader voor iedereen

Vakkundig geholpen, alles snel geregeld, duidelijke communicatie kortom een aanrader voor iedereen!!

Snel, deskundig en eerlijk

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht. Meneer Rooy had na het maken van een telefonische afspraak na contact met hem opgenomen te hebben via Marktplaats, alles goed voorbereid. Ik kon gelijk een testrit maken. Een uurtje later ben ik weggereden in mijn auto, die mij héél goed bevalt. Tevens kon ik hem altijd bellen als er iets aan de hand was. Een echte aanrader!

Topservice!

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij de prijs van een occasion zit alles inbegrepen dus je wordt niet verrast met extra kosten. Vriendelijke mensen die de tijd nemen voor je. Helaas de pech dat na 4 dagen van de aanschaf van onze auto de accu het begaf. Maar met 1 telefoontje was alles geregeld : dezelfde dag kosteloos een nieuwe accu geplaatst. Super!

Aanrader!

Behulpzaam, veel kennis, transparant.

Goed en fijn bedrijf

Prettig en open contact, je weet meteen waar je aan toe bent. Goede service en fijne sfeer

Echte aanrader

De prijzen zijn marktconform en niet te duur. De verkopers zijn betrokken, bieden hulp en komen professioneel over en weten wat ze verkopen. Ik kom de volgende keer zeker terug!

komt afspraken na!

Zeer duidelijk en betrouwbaar