vriendelijk en fijne ervaring

Heel goed bedrijf we komen hier zeker terug voor onderhoud en ooit weer een nieuwe auto

Keurig bedrijf

Zeer net bedrijf en keurig geholpen

Top zaak met top service

Onlangs een mooie audi gekocht, Dit is nog eens een bedrijf waaraan ieder autobedryf een voorbeeld aan kan nemen, bakje koffie, nemen de tyd voor je, nette en zeer schone werkplaats, waar je van de vloer kan eten, alles wat je meteen een goed gevoel kan geven. Eerlijk inruil prijs gekregen, de occasions kloppen van a tot z, ben super geholpen door Eddie, en heel blij met mijn nieuwe auto, kan dit bedryf aan iedereen aanraden die een eerlijke 2de hands zoekt!

Betrouwbaar en duidelijk

Komt afspraken na en laat vervangende onderdelen netjes zien

Goed bedrijf

Zeer vriendelijk bedrijf en goed geholpen

Zeer goed bedrijf

Prettige, klantvriendelijke benadering van klanten.

Zeer slecht

Afspraak gemaakt om auto te bezichtigen en prijs et cetera afgesproken. Vervolgens via de website erachter gekomen dat de auto is verkocht. Daarnaast werd het niet fijn bevonden dat ik een aantal keer telefonisch contact heb opgenomen om te informeren over de auto. Terwijl dit mijn recht is als klant zijnde. Kortom geen fijne ervaring gehad met dit bedrijf.

Beste Selim, Wij vinden dit ook een vervelende situatie. U had gebeld voor een proefrit voor een week later. Toen hebben wij u aangeboden voor de avonden en zelfs op zaterdag en zondag, maar u wilde op de dinsdag een week later. U heeft een aantal maal gebeld. Dit hebben wij netjes behandeld. Gezien wij NIET de afspraak hadden om de auto te reserveren(dit doen wij tevens nooit) is deze uiteindelijk verkocht en u zag dit en belde net voordat wij u konden bellen. Wij vinden het ook erg jammer, maar nu beoordeeld u ons terwijl u nog nooit bent langs geweest. Mochten wij een zelfde golf binnen krijgen zullen wij u bellen. Met vriendelijke groet, Jessie Rooy

Goed en zeer net bedrijf

Zeer goede service, Eerlijk en betrouwbaar. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!

Zeer goed bedrijf

Ed, is een goede dealer

Net en goed bedrijf

Netjes geholpen, afspraken worden na geleefd

Super goed bedrijf

Ik ben fijn geholpen met de aanschaf van een gebruikte auto. ik zou het aanbevelen!

Eerlijk en zeer goed bedrijf

goed contact, eerlijke voorlichting!!

Goed en fijn bedrijf

Goed en vriendelijk ontvangen zeer goed geholpen. Leuke auto gekocht

Goede ervaring met dit bedrijf

2 weken geleden een auto gekocht bij dit bedrijf, na anderhalve week brandstofpomp kapot. Daarna natuurlijk gebeld en ze hebben mijn auto kosteloos thuis opgehaald en gemaakt. Rijdt nu weer als voorheen.

keurig bedrijf!

Netjes geholpen en erg vriendelijk, warm welkom!!

Goede ervaring

Zeer net geholpen, alles is goed en snel afgehandeld! Aanrader!

Fijn en snel geholpen

Mooie auto gekocht, nette prijs en goede afspraken!!

Doe mijn aankopen en onderhoud hier al jaren

Altijd een super goede service

top bedrijf!!

Heel gastvrij, denkt mee met de klant en denkt met je mee Ik beveel ze iedereen aan!!

Zeer vriendelijk

vriendelijk ontvangst, eerlijk bedrijf! Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg!!

uitstekend bedrijf!

Vriendelijk, eerlijk, goede service, erg flexibel, zelf op zondag konden we naar de auto komen kijken.

uitstekend bedrijf

uitstekende service blij met de aankoop

Al jaren lang bekend bij dit bedrijf!

Snelle, deskundige en professionele service

Heel netjes geholpen dit bedrijf raad ik aan

goede service

Zeer goede service en komen afspraken na

Griendstraat 29 2921 LA Krimpen aan de ijssel

180519973