super bedrijf

zeer goed geholpen

Denken mee en zijn heel oplossing gericht

Half mei hier een auto gekocht.(zonder garantie) Na 1,5 week kwamen er problemen. Ik heb de auto naar de dealer bij ons gebracht voor diagnose daaruit kwam een kostenplaatje, deze heb ik met de verkoper besproken en hij zei meteen dat hij met een oplossing zou komen. Het probleem mocht verholpen worden bij de dealer en alles is geheel naar tevredenheid opgelost! Wou zullen deze garage ook zeker aanraden aan familie en vrienden! En we zouden zo onze volgende auto weer kopen bij deze garage! Super goede en snelle service vanuit de verkoper!

vriendelijke bedrijf

we zijn vriendelijk aangesproken zeer netjes geholpen

Zeer goed geholpen

Mooie auto en een goede service. Erg blij met me auto!

Fijne ervaring erg klant vriendelijke

Dit bedrijf is zeer goed en vooral klant vriendelijk. Ik mocht zelfs de auto op zondag ophalen!! Echt een aanrader!

Top bedrijf

Al vaker auto's hier gekocht echt een aanrader. goede service en net bedrijf!

Kwaliteit en vertrouwen, dat laat zich zien!

Op zoek naar een Hyundai I20 voor de zoon van mijn zwager. We kwamen via de site Gaspedaal uit bij autobedrijf E.J. Rooy in Krimpen a/d IJssel. Een mooie I20 scherp geprijsd en uitgerust met veel opties. Het geheel werd duidelijk getoond. Het eerste telefonisch contact verliep vriendelijk en de auto werd goed omschreven, ook in de historie. We hadden niets in te ruilen. De prijs was goed en op mijn vraag of hij er ook 4 nieuwe zwarte velgen voor de winterbanden aankomende winter er bij kon leveren was de koop dichtbij. De auto zou nog worden gepoetst, al was dat in een eerder stadium ook al uitgevoerd. Auto ook nog op de brug waarna Eddie Rooy nog even kwam vertellen hoe het bandenprofiel er aan toe was als ook de remblokken die op 80% werden gewaardeerd. Mijn zwager wilde liever niet de 200 km afleggen voor een testrit. En zo kochten we de auto op 200 km afstand zonder deze te hebben gezien van dichtbij. Het goede gevoel gaf de doorslag. Netjes afgeleverd voor de deur in Oldenzaal met een onderhoudsbeurt en met een verzekerde garantie van een half jaar! Jazeker Eddie, je hebt het meer dan waar gemaakt waarvoor onze dank! Een autobedrijf waar je op kunt vertrouwen, overduidelijk!

Super bedrijf

Al jaren klant. Met onderhoud en auto's super bedrijf echt een aanrader!

Super net bedrijf

Alles is soepel verlopen! echt een aanrader!

fijn bedrijf

Mijn ervaring is zeer positief vriendelijk en behulpzaam personeel die mij weer aan een nieuwe auto heeft geholpen

Zeer goed bedrijf!

Mooie gebruikte Mercedes C180 diesel gekocht. Heel fijn ontvangen en alles zoals afgesproken is gedaan! Wij zijn erg tevreden en blijven ook in onderhoud met deze auto bij E.J. Rooy.

Super bedrijf al jaren klant!

Bij Ed worden we altijd vriendelijk en goed geholpen. Een betrouwbaar bedrijf!

zeer goed bedrijf

Goede, snelle service. eerlijke prijs. TOP!!

Warm en vriendelijk

Heel goed geholpen zeer goed bedrijf

Al jaren klant

Zeer vriendelijk en veel kennis. Erg tevreden!!

Net bedrijf

Wij zijn vriendelijk ontvangen. Alles keurig geregeld volgens afspraak. Fijne auto geleverd. Aan te bevelen.

Prima en net bedrijf!

Prima en net bedrijf. Zeer goede service Denken mee waar mogelijk Erg fijn geholpen

Zeer goed bedrijf!

Top service zeer snelle behandeling. Aardige mensen komen afspraken na. Zeker een aanrader!!

Top bedrijf

Goede service. voelt vertrouwd aan. Medewerkers zijn zeer vriendelijk een echte aanrader om voor een auto langs te gaan bij dit bedrijf. Hartelijk bedankt voor de mooie auto!

Niet te evenaren.

Vorige week Zaterdag naar dit bedrijf toe gegaan,om er een Renault Scenic te bekijken. Na een zeer hartelijk ontvangst met dito koffie starten ik de proefrit,de auto beviel goed en we starten de onderhandelingen,dit ging echter zo vanzelf alsof ik er al jaren over de vloer kwam(wat zeker gaat gebeuren)dat de koop snel werd beklonken,nu onze kinderen aan hun rijbewijs gaan beginnen kom ik hier zeker terug.

Top bedrijf!

Goed geholpen, nemen de tijd, zelfs op zondag was er een mogelijkheid om de auto te bezichtigen + proef te rijden.

Flexibel en zeer goed

Goede service en vriendelijk personeel.

vriendelijk en fijne ervaring

Heel goed bedrijf we komen hier zeker terug voor onderhoud en ooit weer een nieuwe auto

Keurig bedrijf

Zeer net bedrijf en keurig geholpen

Top zaak met top service

Onlangs een mooie audi gekocht, Dit is nog eens een bedrijf waaraan ieder autobedryf een voorbeeld aan kan nemen, bakje koffie, nemen de tyd voor je, nette en zeer schone werkplaats, waar je van de vloer kan eten, alles wat je meteen een goed gevoel kan geven. Eerlijk inruil prijs gekregen, de occasions kloppen van a tot z, ben super geholpen door Eddie, en heel blij met mijn nieuwe auto, kan dit bedryf aan iedereen aanraden die een eerlijke 2de hands zoekt!