• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top verkoper

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring. na motorstoring in onze auto is er meteen een afspraak gemaakt om dit op te lossen. zelfs het vervoer van onze auto. dit is de juiste service die je verwacht bij aankoop van een auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie nette auto\'s ,zien er goed verzorgd uit, nette showroom. duidelijke uitleg op een vriendelijke manier.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een Kia picanto gekocht ben er zeer tevreden mee.\r\n\r\nVriendelijke mensen, en ze komen beloftes na.\r\n\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goede uitleg over auto / garantievoorwaarden, veel mooie auto\'s in de showroom.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke ontvangst. nemen uitgebreid de tijd voor je. deskundig advies. scherpe prijzen

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met relatief jonge auto\'s. \r\nWordt netjes geholpen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weet waar je aan begint.\r\nVia internet viel mijn oog op een jonge volvo V40 bij Stiphout.\r\nDe inruilprijs kwamen we telefonisch al vergaand overeen.\r\nHet was tenslotte wel 200 km rijden.\r\n\r\nBij de aanschaf bleek dat de voorbanden glad waren en de auto ingesteld was op franse taal. (Omzetten naar NL kost 150 euro). Dat bleek niet onderhandelbaar. \r\n\r\nHet onderhoudsboekje bleek incompleet.\r\nWel werd direct een Belgische Car-Pass getoond. Deze laat zien dat de kilometers correct zijn.\r\nDe mogelijkheid om ook schade te vermelden op de carpass was niet gebruikt.\r\nBij opvraag van de onderhoudshisotie in Belgie bleek dat de auto 3 kleine schades had gehad in 3 jaar. Maakt niet uit maar bij de aanschaf wel handig om te weten. \r\nOok bleek de 60.000 beurt niet uitgevoerd. Dat werd pijnlijk duidelijk toen mijn vrouw met de auto onderweg was en het olielampje ging branden.\r\n\r\nDe auto bleek geen lease auto te zijn geweest maar eigendom van een bedrijf. Dat bedrijf heeft 100 auto\'s bij de weg in eigen beheer. De strakke onderhoudsregels bij lease wel gelden waren daardoor mogelijk minder strak gevolgd.\r\n\r\nOp basis van mijn ervaring raad ik je Stiphout aan als je:\r\neen scherp geprijsde jonge auto wil kopen. \r\nin de buurt woont\r\neen volledig garantiepakket kan afsluiten\r\nde auto van te voren kan laten uitlezen\r\nje een volledige onderhoudshistorie bij een carpass hebt.\r\nje eventueel bereid bent om zelf het nodige werk nog te laten uitvoeren.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht, en aankoopkeuring extern gedaan. Bij ophalen auto waren de punten niet afgewerkt zoals omschreven. Achteraf bleek ook dat de achterbanden totaal versleten, ruitenwisser reservoir was lek, ruitenwissers versleten, gordel achterin werkte niet. Auto was nooit door APK keuring gekomen. Dus erg jammer dat het zo moet!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring was goed, alles is goed verlopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer scherpe prijzen duidelijk en vakbekwame mensen.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben enkele weken geleden bij Autocentrum Stiphout een Ford Focus gekocht. Bij deze auto zaten 2 sleutels: een met afstandsbediening en een reservesleutel zonder afstandsbediening. Wij vroegen of beide sleutels zouden werken in combinatie met de power button om de auto te starten en ons werd verteld dat deze inderdaad allebei zouden werken. Aangezien wij met z\'n tweeën gebruik willen maken van de auto was dit erg belangrijk voor ons. \r\nBij thuiskomst probeerden we de auto te starten met de reservesleutel, maar dit lukte niet. De volgende dag gebeld naar Autocentrum Stiphout waar werd gezegd: \"Dit zijn de enige sleutels die we bij de auto hebben gekregen, ze zouden gewoon moeten werken. Ik adviseer je om bij een Ford garage langs te gaan.\" \r\nBij de Ford garage vertelden ze ons dat een Ford met power button überhaupt niet gestart kan worden met een reservesleutel en dat deze dus alleen gebruikt kan worden om de auto te openen/sluiten. De enige oplossing was een extra sleutel met afstandsbediening kopen.\r\nKosten: 240 euro!! Wij zijn dus verkeerd voorgelicht door de verkoper van ACS en er was een totaal gebrek aan service/coulance.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Ford SMax gekocht voor een scherpe prijs. Prettig geholpen door Pascal.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar ogende mensen en geen gladde verkooppraatjes. Ik kocht hier met een goed gevoel een prachtige Nissan Qashqai! Zeker een bedrijf waar ik nog wel eens terug zou gaan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect Ik heb nog nooit zo\'n goede auto gehad. Ford focus diesel automaat. Hij was niet duur en kon hem er zelf niet voor importeren. \r\nEn ze gaven ook nog goed geld voor mijn volvo s60 met 4 ton op de teller. Ik heb nu een halve ton gereden met de ford en nog niks aan gehad. Super

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben 2 keer wezen kijken naar een Ford Focus uit 2013. Beide keren was er niemand aanwezig in de winkel. Uiteindelijk iemand in de werkplaats gevonden die even kon helpen. Toen ik naar de motorkap keek naar een beetje steenslag, attendeerde de verkoper mij ook op een putje in het glas. Ook was de verkoper behulpzaam bij het kijken onder de motorkap, Mede door deze behulpzaamheid en het realistische verkooppraatje heb ik besloten de auto te kopen. Ik ben erg tevreden over de auto. Helaas lagen er geen matten in en ook zat er niet veel diesel meer in. Op deze bedragen zou je wel een setje nieuwe matten verwachten en een volle tank diesel bij aflevering. Al met al ben ik tot nu toe tevreden over deze garage.

Gerwenseweg 31 5708EJ Helmond

647192867