Geweldige service

We hadden een auto gekocht, maar de 2 de sleutel werkte niet ze hebben alles gedaan om het voor elkaar te krijgen, het gaat om de service en dat is erg goed

Klantvriendelijk en goede service

Wat moet er nog gezegd worden over ACS van Marc...er zijn reeds mooie woorden geplaatst bij de reviews...wij kunnen het niet beter bewoorden dan de overige kopers.. Dus we houden het kort : ACS van Marc : TOPPIE !! Gr. Mieke en Albert ( de Mini Clubman bevalt ons goed ) Een vraag echter is : waarom staan er 4,5 sterren achter klantvriendelijkheid en waarom geen 5 ? Kan het dan nog beter?????

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer tevreden over zowel mijn auto als de klantvriendelijkheid.

Marc gebeld of het mogelijk was om de zelfde dag nog te kunnen proef rijden in een Ford B-Max. Bij aankomst stond hij al gereed om proef te rijden. Deze proef rit was naar tevredenheid verlopen en we zijn dan ook tot koop over gegaan. Later waren er nog een paar kleine dingetjes die Marc gelijk heeft opgelost. We hebben Marc leren kennen als een zeer prettig iemand die graag met je meedenkt. Kortom een fijne zaak die ik iedereen aan kan raden.

super service

Op vrijdagavond even bij ACS Stiphout gaan kijken naar een BMW 218d. Omdat we geen afspraak gemaakt hadden, werden we toch keurig te woord gestaan door Marc. Hij nam voor ons netjes de tijd en gaf een nette inruilprijs voor onze Ford C max. Na dat we een proefrit hadden gemaakt met de BMW een afspraak gemaakt voor zaterdag. We waren er snel uit en overgegaan tot aankoop. De auto werdt een week later netjes afgeleverd,alleen bij thuiskomst een defecte rollo aan getroffen. Meteen met ACS gebeld en na overleg met Marc alles netjes gerepareerd. Hier geldt echt: Een man een man,een woord een woord. Wij willen Marc en zijn team bedanken voor de geweldige service en zullen hun zeker aanbevelen. Keurig net bedrijf met mooie occasions

Zeer positief !

Op Gaspedaal.nl zag ik de Ford Mondeo uit 2019 met maar 34.000 km op de teller. In de kleur en uitvoerin die ik zocht. Geimporteerd door ACS uit Helmond, waardoor de prijs heel aantrekkelijk werd. Helmond is een eindje rijden vanuit Delft, maar zeer de moeite waard, want de auto en de service zijn top!

Professionele en nette behandeling.

Was al een tijdje aan het zoeken naar een Range Roover Evoque. Bij het zoeken op "gaspedaal" viel mij gelijk een prachtige Evoque op, gefotografeerd in de sneeuw voor een nette showroom. Na een telefoontje waarin ik vriendelijk te woord ben gestaan door verkoper Marc, toog ik een paar dagen later vol spanning naar Stiphout, toch een paar uur rijden van huis af. Het was de reis meer dan waard, werkelijk een prachtige gepoetste auto stond klaar voor ons om een proefrit te maken. Een vriendelijke Marc ontving ons waarbij je gelijk vertrouwen hebt in je aankoop. Aangezien de prijs ons aanstond en we een garantie van drie maanden op motor en draaiende delen kregen, kwam het al snel tot een deal. Na nog even naar meerdere, werkelijk prachtige occasions in een prachtige showroom gekeken te hebben, werd de overschrijving snel afgehandeld. Als trotse bezitter van een Range Roover Evoque togen we opgewekt weer huiswaarts richting Twente. Nog altijd dik tevreden over de aankoop, kan ik dit bedrijf zeker aanraden.

Net bedrijf en snelle en goede service!!

Snelle en goede service, een hele mooie mini gekocht!!

Zeer prettige benadering, goede prijs kwaliteit verhouding en afspraak is afspraak!

Oriënterend gekeken naar een passende occasion. Bij aankomst geen teleurstellingen bij de verwachting. Professionele benadering, prettige sfeer, geen loze beloften en duidelijke uitleg over de algemene voorwaarden. Deze keer geen match in hun huidige aanbod, maar zeker voor de toekomst een betrouwbaar potentieel adres! Arno Theelen

Nette service, we kochten een goede auto voor een mooie prijs!

Via Autoscout zagen we onze huidige auto voorbij komen. Hij viel direct op, en zag er echt op en top uit. Direct de website van Autocentrum Stiphout bezocht die de auto verkocht, nog dezelfde avond via Whatsapp (heel makkelijk) een afspraak gemaakt voor bezichtiging, en 2 dagen later was de auto van ons! We waren echt verrast door de ultieme staat van de auto (als nieuw) , en al z'n extra opties, voor echt een hele mooie prijs! De eigenaar biedt ook de mogelijkheid van verkoop aan huis, wat zeker nu een mooie service is, en diverse garantie pakketten voor uw auto voor extra zekerheid. Bij bezoek aan Autocentrum Stiphout in Helmond kan nu i.v.m Corona alles qua "papierwerk en betaling" voor het kopen van je favoriete auto afgehandeld worden d.m.v een camper op het terrein, onder het genot van een beker warme koffie of thee. Uiteraard op 1,5 mtr afstand. Echt prima geregeld! Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.

Fijne auto, goede service

Omdat mijn Renault Clio te klein was om iedereen comfortabel mee te nemen, op zoek gegaan naar een nieuwe ruimere auto. Op internet kwam ik een mooie Ford B-max tegen bij ACS in Stiphout. Bij ACS bleek dat er meerdere Ford B-max op voorraad stonden en Marc de verkoper nam alle tijd om deze verschillende modellen goed uit te leggen. Voor de oude Clio een mooie inruil gekregen en nu rijd ik weer rond in mooie nette ruimere auto. Goede en betrouwbare service bij ACS Stiphout.

Aardig en betrouwbaar

De verkoper, Marc nam echt de tijd en moeite om behulpzaam te zijn in het kopen van de Nissan. Hij gaf een eerlijke prijs voor de inruil en legde alle functies van de auto uit. Een betrouwbare indruk krijg je snel en er werken aardige mensen bij autocentrum Stiphout. Ik ben erg tevreden met de nieuwe auto.

Helemaal top!

Goede service, heel klantvriendelijk geholpen, mooie inruilwaarde en àlle beloften nagekomen! Ik rijd weer in een prachtige auto rond. Marc heel veel succes met de verbouwing, tot ziens in een fantastisch nieuwe showroom!

snel een auto gekregen!

Naar ACS gegaan met de oude Scenic om te kijken naar een Opel Mokka, die beviel zo goed (zijn prijs ook) dat het mogelijk was om meteen in te ruilen en te kopen! Natuurlijk heb je dan wat beperkingen, de accu was niet meer ok, de APK keuring moest nog gebeuren, en tijd voor een kleine beurt was er ook niet, deze manco's zijn allemaal inmiddels verholpen, nu (derde dag) rijdt de Mokka prima, hopelijk blijft dt zo!

Deskundig, betrouwbaar en goede service

Netjes behandeld. Mooie inruilwaarde gekregen

Fijne mensen, fijne deal en een geweldige auto

Ik ben goed geholpen, heb een eerlijke auto voor een nette prijs gekocht en reken op weer jarenlang rijplezier.

Uitstekend geholpen!!

Prima te woord gestaan! Rij nu in een mooie goede en nette auto rond!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en snel gehandeld - blij met onze nieuwe aanwinst

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange zoektocht ben ik weer net als bij mijn eerste auto uitgekomen bij autocentrum Stiphout. De eigenaar stond me te woord en was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik mocht een proefrot maken en ben de historie van de auto nagegaan. Alles wat de eigenaar me over de auto vertelde klopte.Tijdens de proefrit bleek dat het stuur trilde bij het remmen en banden geluid maakte.\r\nZonder enig weerwoord hebben ze er nieuwe remschijven opgedaan en twee nieuwe banden.De auto was zeer scherp geprijsd en de inruil van mijn oude auto zeer goed.\r\nNet als bij mijn eerste auto ben ik nu ook weer zeer tevreden over de afwikkeling met de koop van mijn nieuwe auto.\r\nIk kom hier zeker terug voor mijn derde auto.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nM de Jong\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Zeer ontspannen manier van verkoop wat mij aanspreekt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben daar onlangs een auto gekocht naar alle tevredenheid. Goede service en klant gericht.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Samen met mijn vrouw gekeken naar een nieuwe familie auto. De Ford C-Max op voorraad had een mooie lage, onderbouwde, kilometerstand. \r\n\r\nAuto zag er goed uit en reed prettig. Veel vragen kunnen stellen aan de verkoper en ook duidelijk en eerlijke antwoorden terug gekregen. Er ontbrak wel een sleutel, maar dit werd passend gecompenseerd. \r\n\r\nNa een paar dagen achter een klein defect gekomen, maar ook dat is keurig opgelost door het autocentrum!\r\n\r\nAutocentrum Stiphout levert kwaliteit, komt afspraken na en het zijn in mijn ogen eerlijke verkopers.