goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel ontspannen en goed ontvangen met heerlijk bakje koffie van verse bonen... Neemt de tijd om alles uit te leggen en waar de auto\'s vandaan komen, hij zoekt alleen de beste en mooiste auto\'s en er staat geen rommel. Auto\'s zien er perfect uit. Inruilmogelijkheden prima en goede afhandeling,. Top bedrijf en altijd tijd voor een praatje wat niet over verkoop ging. relaxed :-)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en zeer klantvriendelijk, bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een fijn bedrijf om zaken mee te doen neemt alle tijd om het een en ander te bespreken
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Zeer klantvriendelijk en ik heb er een super Alfa Romeo Giulietta gekocht die haast niet te onderscheiden valt van nieuw! Een echte aanrader! Mocht ik ooit weer een andere auto willen kopen ga ik zeker weten weer daarheen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mensen met verstand van auto\'s, en beleeft ,goed bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen door de heren, wellicht tot ziens!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beetje moeilijk te vinden, er hangt geen vlag of bord voordat je de straat in rijd. Relaxte sfeer. Er werd direct een bakje koffie aangeboden wat fijn is in deze kou. Vragen werden zowel telefonisch als mondeling professional beantwoord. Pin transactie was helaas niet mogelijk. Kom zeker nog een keer terug als er een interessant aanbod is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn golf hier 2e hands gekocht en ben super tevreden. ben erg goed geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vader heeft vorige week zaterdag een BMW bij Autobedrijf Selekt gekocht, we werden goed geholpen en al onze vragen werden beantwoord onder een genot van een kop chocomel. Bedankt!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen . luistert tenminste naar de wens naar de klant, heeft een auto opgezocht, naar mijn wens tegen een goede concurrerende prijs.\r\nSuper tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het aanschaffen van een nieuwe auto langsgeweest, na een warme welkom, redelijke deskundigheid en heldere duidelijkheid over het aanschaf heeft dit bedrijf een goede impressie achtergelaten bij mij.\r\n\r\nEen eerlijke en behulpzame eigenaar, en een betrouwbaar bedrijf wat je in deze tijd nog moeilijk tegenkomt.\r\n\r\nBedankt voor de service en toppe auto!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, houden zich goed aan de afspraken en de auto in goede staat en keurig op tijd geleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst, klan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Audi A1 bij Selekt aangeschaft, zeer tevreden met de aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super