goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 3 juni een audi a4 gekocht wat strubbelingen gehad voordat de koop door ging, alles netjes opgelost door het bedrijf. Aardige jongens goeie service. Tot nu toe veel plezier van mijn nieuwe auto.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar kochten we een BMW bij Autobedrijf Selekt. We werden vriendelijk geholpen en alle onderdelen die we vervangen wilden hebben werden voor een schappelijke prijs geleverd. De auto werd bij ons thuis afgeleverd en toen er later een probleem met de accu was, werd hij ook weer thuis opgehaald voor de reparatie. Wat een service. We zijn heel erg tevreden en zullen Autobedrijf Selekt ook zeker aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag 15 april 2017 een mooie BMW 520i (2008) gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en een leuk gesprek gehad. Personeel is geïnteresseerd in de klanten en heeft een goed luisterend oor.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier kort geleden een VW jetta gekocht. Via marktplaats ben ik bij Autobedrijf selekt terecht gekomen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden een Citroën Ds5 hybrid gekocht bij deze jonge enthousiaste , eerlijke en klantvriendelijke verkoper. Er wordt ruim tijd voor je genomen. Met de auto op wintersport geweest en bevalt prima. Kortom een een vertrouwd adres. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden mooie Audi gekocht.\r\nkwam na paar dagen klein mankement aan.Verkoper is hier keurig en correct mee omgegaan en direct aan de slag gegaan om het op te lossen. en alles werd met een uitstekende service en kwaliteit opgelost.\r\nPerfect geregeld .goede service en wat mij betreft een dikke 10.\r\nJan uit Veldhoven\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede ervaring met dit bedrijf. wij zijn keurig geholpen en zijn blij met onze vw Passat.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, Klantvriendelijk heb ik samen met mijn man gehad.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede gang van zaken en auto meteen meenemen was geen probleem

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar maanden terug een auto gekocht bij auto selekt en toen hoefde de distributieriem niet vervangen te worden ik mocht later terugkomen om dit te laten vervangen bij hun vaste garage voor een scherpe prijs en dit hebben zij ook gedaan voor mij . bedankt heren voor de goede ervaring
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto gekocht VW Passat en doet het nog goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf, ziet er verzorgd uit. De heren hebben een hart voor auto\'s en doen hun uiterste best. Ik ben tevreden met mijn aanwinst en beveel dit bedrijf iedereen aan. PS. de koffie was héérlijk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto aangeschaft bij Autobedrijf Selekt en zijn zeer tevreden over de service en nazorg die zij leveren, top werk heren

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede gang van zaken, een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf heeft een gezellige uitstraling en de werknemers zijn zeer gemotiveerd bezig met hun werk, daarnaast een leuk en gevarieerd aanbod.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de aankoop van mijn auto bij selekt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede prijs/kwaliteitverhouding, zeer vriendelijke ontvangst en prettige afhandeling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto bij Selekt aangeschaft en zeer tevreden over het resultaat, bedankt jongens.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Volkswagen geüpgraded bij Autobedrijf Selekt, met een smile van oor tot oor richting Nijverdal!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst en zeer professionele begeleiding. De auto die we op het oog hadden, had een paar punten die verbeterd konden worden. Deze zijn keurig verholpen, ook een paar punten die we niet hadden besproken. En dit alles zonder meerkosten. Dus al uitstekende service, waarbij geldt \'afspraak is afspraak\'!\r\nDit betrfijf kan zeker worden aangeraden!!!\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nVerder een prima afstemming tav de transactie. \r\nZeer zeker aan te bevelen!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto bij Autobedrijf Selekt aangeschaft, de verkoopprocedure is zo goed gegaan dat deze voor herhaling vatbaar is. Gemaakte afspraken zijn nagekomen en ik heb na veel zoeken toch een auto kunnen kopen die bij mijn wensen aansluit :)! Bedankt jongens en tot ziens bij mijn eventuele volgende aankoop!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en mooie auto\'s, goed bezig heren!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, betrouwbaar en deskundig. Een maand na de aankoop van mijn auto bleken de remmen aan vervanging toe te zijn, dit probleem is door Autobedrijf Selekt voor een zeer aantrekkelijke prijs opgelost! Of ik het bedrijf aanbeveel? Zeker!