Top bedrijf, vriendelijke eerlijke mensen.

Top ervaring meegemaakt. Eerlijke mensen die beloftes nakomen. 2x proefrit mogen maken en er werd zelfs aanbevolen om de auto voor second opinion aan te bieden bij mijn persoonlijke garage. Dit om mijn twijfel weg te nemen. De reactie neem maar mee we verbergen niets gaf een goed gevoel. De auto was net binnen en dus niet gepoetst. Mijn opmerking ik wil graag na aankoop dat de auto er net zo mooi bij staat als alle andere in de showroom werd beloofd. Deze belofte is 100% waargemaakt. Kortom zeer TEVREDEN KLANT.

Mooie showroom met prachtige auto's

Wij hebben een mooie Mercedes AMG gekocht bij Selekt. Bedankt voor de goede service.

Prettige gang van zaken, mooie voorraad auto's

Mooie voorraad auto's en deskundige verkopers. Bedankt!

Na lang zoeken de Audi A3 gevonden met de juiste uitstraling!

De Audi A3 nu 1 week in bezit en geniet dagelijks volop van deze geweldige aankoop. Aan de hand van de website en de positieve reviews zijn wij uitgekomen bij Autobedrijf Selekt in Epe. De reviews zeggen genoeg. Direct bij aankomst wordt bevestigd wat er geschreven staat, de klant staat voorop en de broers doen er alles aan om de klant bij te staan in het maken van een juiste keuze. Eerlijk en betrouwbaar in een informeel verkoopgesprek zonder gladde praatjes. De nieuwe showroom met een fantastische collectie A-merken is een feest om doorheen te lopen en niet te vergeten, de koffie smaakt eveneens prima.

Prettig en betrouwbaar

Ik ben heel prettig geholpen door de 2 broers. Niets is hen te veel. Je krijgt ook betrouwbare informatie. Écht een aanrader!

Een betrouwbaar bedrijf waar je een goed gevoel bij hebt.

Wij hebben bij binnenkomst meteen een klik met dit bedrijf. Uitstraling en ontvangst heel prettig. Onze Mercedes GLA was binnen de kortste tijd door ons gekocht, zonder een proefrit te maken omdat het slecht weer was. Het was vertrouwd en zonder problemen. Kortom een aanrader bij Auto Select voor een ieder die serieus genomen wil worden. Onze nieuwe auto halen wij zaterdag op. Bedankt Jacob voor de goede service. Vriendelijke groet Bob en Leonie Alders.

Prachtig autobedrijf met gepassioneerde verkopers!

Dit autobedrijf gaat wel heel erg ver om de klant tevreden te stellen! Wij hebben twee weken geleden een Golf R-line gekocht en zijn zeer tevreden over de gang van zaken. De auto verkeert in top conditie en is afkomstig van de eerste eigenaar. Omdat het een importauto is van de dealer, heeft verkoper Jacob mij de gehele historie laten zien. Kloppend verhaal van de transparante verkoper die een passie voor sportauto’s heeft. Ik kan zien dat hij echt met veel plezier auto’s verkoopt. Wij hadden een aantal wensen en die zijn keurig waargemaakt. Tijdens het klaarmaken van de auto bleek dat er een aantal kleine dingetjes waren en ook die zijn opgelost. De showroom ziet er erg schoon en luxe uit en de koffie is heerlijk. Na de proefrit vroegen wij ons af of we het voertuig misschien zakelijk wilden kopen. Jacob heeft voor ons een aantal partijen benaderd die een scherp financiallease voorstel hebben uitgebracht. Het enige wat wij nog moesten doen was tekenen. En daarmee heeft hij voor ons een groot voordeel gerealiseerd als extra service. Het is misschien wel mijn tiende aankoop van een personenauto en een beleving als bij Autobedrijf Selekt heb ik tot nu toe nog nooit meegemaakt. Ga zo door mannen. Mijn volgende auto haal ik zonder twijfel weer bij jullie op!

Een keurig garage bedrijf

Select auto's ik een goed autobedrijf met een mooie schowroom en vriendelijk personeel.en een mooi aanbod aan automobielen.aan te bevelen.

Prachtige nieuwe showroom met een mooie voorraad

Wij hebben bij autobedrijf Selekt een mooie Volkswagen met alle opties gekocht. Zeer nette auto en van een echte liefhebber geweest. Jacob weet veel af van dit soort auto’s en wist er alles over te vertellen. Een perfecte keuze volgens hem. Dat vonden wij ook. Met zijn persoonlijke contact en transparante werkwijze heeft hij een hele goede indruk achtergelaten. Wij zijn erg blij met onze aankoop. Bedankt Jacob Mvg fam. Breedveld

Goed behandeld en transparant

Onlangs een BMW 1 serie gekocht bij Autobedrijf Selekt Epe. Fijne ervaring gehad met de aankoop, alles was snel geregeld en duidelijk afspraken. Meedenkend en bij vragen geven ze heldere antwoorden. Zeker een aanrader!

Goed en transparant

Tijdens de eerste ontmoeting met Auto Select een goede eerste indruk gekregen. Prettig gesprek. 4 Weken later het bedrijf nogmaals bezocht en de bewuste auto gekocht. Na twee weken de auto opgehaald; alle afspraken zijn nagekomen, geen verrassingen. Top mannen, ga zo door.

erg goed!

2 broers met elk een specialiteit. Zeer klantvriendelijk en deskundig autobedrijf met goede service. Vanaf het moment dat ik binnen ben gekomen tot ik weg ben gegaan!, Ze zagen zelf nog wat kleine dingetjes na het afleveren die ik niet gezien had en hun hebben dit aangegeven om dit zsm op te lossen, welk bedrijf is er nou zo eerlijk?! 😊 Ik raad dit bedrijf iedereen aan!! Ook de communicatie was ook altijd snel en duidelijk!

Erg goed en professioneel bedrijf

Contact met verkoper was erg duidelijk en prettig. Auto is netjes afgeleverd in de afgesproken tijd. Bij het ophalen van de auto werd deze nog even rondgelopen en ontdekten we nog een klein krasje. Deze hebben ze vervolgens direct weggepoetst als service. Top bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf en aan te bevelen. Heeft mooie exclusieve auto’s en redelijke prijzen. laagdrempelig en staan meteen voor je klaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hey \r\nIk heb +/- 2 weken geleden een exclusieve mooie Audi A3 1.8 van deze 2 mannen gekocht. 2 broers met elk een specialiteit. \r\nHeel eerlijk gezegd heb ik mindere ervaringen gehad met auto’s kopen van garages. Anders dan een officiële dealer maar ik had bij Yakup een goed vertrouwt gevoel en toch maar een poging gewaagd. \r\nProefrit was geen probleem en die zelfde week had ik Ja gezegd. Alles is heel netjes afgehandeld. En eenmaal in bezit. Paar dagen daar begon de accu vreemd te doen. Ik kreeg Ferhat hiervoor aan de lijn. Hij had een nieuwe accu geregeld en daarna was alles weer goed! \r\nHeel vertrouwd gevoel bij deze jongens en ze staan echt voor je klaar! En dat heb ik niet snel :). \r\nBedankt voor de dikke Audi ! Ik kom graag nog is terug over een paar jaar haha.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en deskundig autobedrijf met goede service. Na aankoop bleek panaoramadak een lekkage te hebben. Auto is in Eindhoven opgehaald met achterlating van leenauto en weer terug gebracht na reparatie.\r\nIk raad dit bedrijf iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige eerste ervaring met Selekt: snelle gang van zaken, vriendelijke verkopers en een mooie auto mee naar huis. Ik wens jullie heel veel succes met jullie bedrijf, met de aanwezige motivatie en vertrouwen gaat dat goed komen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Via autobedrijf Selekt in het bezit gekomen van een prachtige rijk uitgeruste golf 7 variant. Altijd door de Duitse vw dealer onderhouden. Een genot om door de showroom te lopen met al dat moois. Erg klantvriendelijk. Voor een volgende auto keren wij zeker terug bij dit bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een fantastische (tweedehands) auto gekocht bij Autobedrijf Selekt in Epe. Hele prettige ervaring. Vriendelijke mensen, netjes. Bij ophalen auto bleek de accu niet super, ter plekke nog vervangen! Ze hebben keurig contact met mij onderhouden over het importeren ed van de auto. Enige kritiekpunt is dat de inruil van mijn Ford financieel onaantrekkelijk was bij dit bedrijf. Ik heb dus mijn eigen auto op een andere manier verkocht. Al met tevreden en heel blij met de nieuwe auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Volskwagen Golf 7 gekocht bij autobedrijf Selekt te Epe. Een heerlijke auto en geleverd met uitstekende service en vriendelijkheid. Na de aanschaf waren er nog een paar kleine dingetjes die verholpen moesten worden en dit is ook direct kosteloos geregeld. \r\n\r\nEen erg fijn autobedrijf waar ik graag mijn volgende auto weer zal kopen en zeker zal aanraden aan anderen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf select een mercedes c 180 komprossor gekocht.\r\nFijn bedrijf rustige en geen opdringerig mannen.\r\nWerd goed geïnformeerd en hebben alles naar wens geregeld.\r\nKom zeker terug zodra ik de andere auto nodig heb.\r\nBeveel hun ook aan anderen.\r\nBedankt voor de fijne afhandeling.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een tijd onderhandelen heb ik een mooie BMW 3 serie gekocht bij Auto Selekt . Bij mijn inruil auto waren achteraf wat dingen geconstateerd waar ik niet vanaf wist als leek, heel vervelend voor dit bedrijf, maar bij mijn nieuwe auto waren ook wat dingen naar voren gekomen waar bij je bij de koop dit niet kan weten. In goed overleg zijn we bij elkaar gekomen met een goede oplossing voor beide partijen. Ik kan niets anders zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de manier van oplossen van dit bedrijf. Ze doen er echt alles voor om de klanten tevreden te laten vertrekken, en dat is ze gelukt. Als Auto Selekt de volgende keer weer wat moois heeft staan zal ik zeker er alles aan doen om daar een auto te kunnen kopen .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Transparant bedrijf, maakt waar wat beloofd wordt. Dank voor de goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een occasion BMW min of meer bij toeval terechtgekomen bij Autobedrijf Selekt. Mijn ervaringen zijn bijzonder positief. Farid is een ambitieuze ondernemer die hart heeft voor zijn bedrijf en klanten. Ik heb met hem heel prettige gesprekken gehad en het was een plezier zaken met hem te doen. Farid heeft veel aandacht besteed aan voorlichting en het was prettig met hem zaken te doen. Ik rijd nu een paar dagen heel tevreden in mijn Bmw 325i touring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zins kort ben ik in het bezit van een mooie BMW 1 serie.aangeschaft bij autobedrijf Selekt. prima ontvangen door Dhr Farid. bmw opgehaald en thuis kwam ik tot ontdekking dat er geen hoedenplank in zat. maar eigenlijk koop je de auto zoals deze er staat. maar toch heeft dhr Farid er voor gezorgd dat de hoedenplank toch nog is gekomen. zonder extra kosten. helemaal top!!!! ben zeer tevreden over dit bedrijf.\r\nGroet \r\nGerard uit zeewolde\r\n