Mooie auto gekocht!

Vriendelijk en goed geholpen.

Goed geholpen Klantvriendelijk Top

Prima bedrijf

Nette afhandeling bij de aankoop van een occasion

Goede voorlichting over de auto die ik van plan was te kopen

Professionele benadering en afhandeling omkeuren van geel kenteken naar grijs kenteken. Aflevering voortreffelijk.

Professional service at its best

We have already bought cars in quite a few countries, and I we have to admit, that this was our best car shopping experience ever. All our questions were answered, we were positively surprised with friendly, helpful, knowledgeable and professional attitude of the owner. The car we bought was neatly prepared for us, with full service and APK. It seems that all cars available in the showroom are nice finds, carefully prepared and waiting for new owners. Big recommendation!

keurig geholpen.

keurig geholpen en zeker aan te raden.

Ronald neemt de tijd en kijkt samen met je naar wat jij wil en wat je budget is. Afspraken worden nagekomen.

Goede prijs kwaliteit en erg vriendelijk.

Alles netjes afgehandeld en afspraken nagekomen!

Heel goed behandeld !

Wat een klantbeleving!

In mijn zoektocht naar een nieuwe auto uitgekomen bij ELRO Auto's in Druten. In contact gekomen met eigenaar Ronald Sommer. Heel fijn zaken met hem kunnen doen en een prachtige V klasse werd perfect en zeer netjes afgeleverd; volgens afspraak met wat aanpassingen op basis van mijn persoonlijke wensen en voorkeuren. Ik zal ELRO Auto's ten zeerste aanbevelen in mijn kennissenkring.

Klantvriendelijk met inlevingsvermogen budget

Klantvriendelijk geholpen met begripvolle oplossingen. Goede auto weten te kopen binnen de prijsklasse en het jaartal wat binnen ons budget viel.

SUPER

Zeer professioneel bedrijf een vriendelijke man. Ik ben super blij met mijn nieuwe auto!

Hele goede service. Klantvriendelijk en zeer nette garage.

Oktober 2019 auto gekocht en in april 2020 voor de eerste keer airco gebruikt maar die was kapot. Kosten 1000,00 euro. Contact opgenomen en heel netjes afgehandeld.

Goede service!!

Hele goede ervaring en super service! Goed geholpen vriendelijke man :)

Vriendelijk en goed geholpen

Goede en vriendelijke service

prima ervaring geen op of aanmerkingen

prima afgehandeld zowel de proefrit en aankoop van de auto

Gewoon Betouwbaar

Eerlijk en duidelijk advies, mooie en nette showroom. Alles ontzorgen met overschrijven.

prima bedrijf

attent, zakelijk, meedenkend, ik ben blij met deze bijna nieuwe e-up voor mijn onderneming!

Duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijk, heb een fijne auto gekocht!

Fijne zaak, genoeg keuze, en ze nemen de tijd voor je. Zeker aan te bevelen, betrouwbaar en vakkennis. Helemaal goed!

Ik ben erg goed geholpen en voelde me daar prettig. Bedankt!

Vriendelijk, netjes en betrouwbaar autobedrijf

Snelle afspraak kunnen maken om de gebruikte auto te bezichtigen. Gevraagd of de auto tijdelijk vastgehouden kon worden omdat ik van ver kwam. En dat heeft meneer gedaan. Gewoon een top bedrijf met super service. En de auto is super netjes en rijd fantastisch!

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben de auto nu een week in ons bezit.Hij bevalt ons erg goed. Verkoper Ronald komt symphatiek en betrouwbaar over. Wij zouden dit bedrijf zeker bij anderen aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijk en eerlijk.