Auto gekocht met Automakelaar Beentjes & Fox, heel blij mee.

Ik heb met behulp van Tom en Peter een hele mooie auto gekocht. Ze hebben mij erg goed en snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vanaf het eerste contact ervaar ik Tom Beentjes als een erg prettige, spontane en hartelijke man om zaken mee te doen. Hij is eerlijk, oprecht, denkt mee, legt alles goed uit, staat open voor onderhandeling en de auto voldoet absoluut aan de beschrijving in de advertentie. Ik ervaar de service van Tom Beentjes ook als meer dan plezierig. Ik zou de volgende keer er zeker weer voor kiezen om bij hem een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan Beentjes Automotive zeer aanbevelen. Het duurde een aantal weken voordat ik de betreffende auto had gekocht en in die weken was Tom zeer behulpzaam, flexibel en correct in de communicatie. Uiteindelijk zijn we tot een goede deal gekomen. Een aantal weken na de koop belde Tom mij op om te checken of alles nog in orde was. Kortom, ik ben blij met de auto, de prijs en de service van Tom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, goede adviseur in koop en verkoop!\r\nNogmaals bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Beentjes Automotive een gebruikte auto gekocht en ingeruild. De heer Beentjes heeft kennis van de auto\'s die hij verkoopt, is klantvriendelijk en ik ben heel blij met de gekochte auto. Ik beveel dit bedrijf aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft ons erg goed geholpen met de aankoop van onze BMW. Tweedehands auto en hij heeft alles goed nagekeken, onderhandelingen goed gevoerd en daardoor zijn wij blije kopers! Wij kunnen hem zeker aanbevelen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf om zaken mee te doen. Zeer open, sportief en kundig in de handeling. Alle zaken verlopen transparant en rustig. Aan te raden voor aanschaf en/of advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heldere uitleg goed ontvangen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beentjes Automotive is een zeer professioneel bedrijf, en tevens is de eigenaar Tom ook onze verkoper geweest, en we zijn vol lof over hem. Heel aardig, super vriendelijk, verstand van kennis, ervaren, en vooral behulpzaam. kortom, voor iedereen die interesse heeft bij dit bedrijf, niet twijfelen, langs gaan, en u ervaart hetzelfde als ons!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zo goed als kapotte auto, moest deze verkocht worden en de aanschaf van een nieuwe geregeld worden.\r\ndaarbij heeft Tom mij ontzettend goed geholpen. Geen makkelijke klus deze keer, maar ik ben erg blij met het eindresultaat en de adviezen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb van Tom een auto gekocht afkomstig uit Duitsland en kan niet anders zeggen dan dat het allemaal zeer goed geregeld was. Hij heeft ook het gehele import traject voor zijn rekening genomen en dat is mij erg goed bevallen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een topper! Kundig en bijzonder klantvriendelijk. Hij heeft alles voor mij uit handen genomen.\r\nDankzij hem rijd ik nu weer in de rondte in een prachtige auto met een smile van oor tot oor. Ik hoop dat het voorlopig niet nodig is, maar ik zou hem zo zeker weer inschakelen als ik hulp nodig heb bij de aan- of verkoop van een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige samenwerking. Snel en goed resultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij waren zelf al even bezig om een geschikte auto te vinden, maar de zoek tocht was voor ons lastiger dan we hadden verwacht. \r\nWij kregen de tip om de heer Beentjes te vragen om ons te helpen. Wij hebben zelf geen verstand van auto\'s. Voor ons was dit ideaal. Wij gaven een lijst met wensen en op en een bestedingsbudget . Hier ging meneer Beentjes vlot mee aan de slag en vond zeer snel een zeer geschikte auto voor ons. Wij waren helaas niet in de gelegenheid om op korte termijn zelf een proefrit te maken. Wij hadden zoveel vertrouwen in de expertise van meneer Beentjes dat wij hem vroegen dit voor ons te doen. Hij heeft dit voor ons gedaan en hij heeft en de auto goed heeft bekeken. Daarvan maakte hij voor ons een filmpje. Meneer Beentjes heeft zoveel ervaring met auto\'s en hij gaf ons het gevoel dat we hem op zijn oordeel konden vertrouwen. Wij kochten de auto zonder hem zelf echt gezien te hebben...... daarvan hebben wij (nu ruim 2 maanden later) geen moment spijt van gehad. \r\nIk zou zeker weer gebruik maken van Automakelaar Beentjes Automotive.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft ons alles uit handen genomen en daar was het ons voornamelijk om te doen. Het is gebleken dat hij erg vakkundig is en oog voor detail heeft. Bedankt Tom, we zullen reclame voor je maken. Groet, Frans en Marit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door de hulp van Beentjes Automotive was de aanschaf van een gebruikte auto snel geregeld en heb ik er alle vertrouwen in dat ik een goede deal heb gesloten. Ik kan het van harte aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij wilden graag van onze 15-jaar oude Opel af en een goede 2e hands VW-Golf Plus hebben. Heeft even geduurd omdat de juiste uitvoering niet voor handen was. Maar Tom heeft de juiste auto toch voor ons gevonden. Zijn er erg blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ja wat zal ik daar op zeggen .. \r\n\r\nHet was perfect . Alleen de grote baas werd verdrietig .

Beste Remco, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Mijn verdriet wegens het gemis van "mijn" Mercedes is, zoals je weet, inmiddels ietwat gesleten. Geniet lekker van jullie práchtige auto! Hartelijke groet, Tom Beentjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen, goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ging erg goed. Als ik Tom niet had ingeschakeld dan had ik misschien wel een miskoop gedaan. Ik ben er erg blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is al een paar maanden geleden maar mijnheer Beentjes heeft ons keurig geholpen, wij zijn zéér tevreden over de geboden begeleiding. Als automakelaar maar ook als persoon kunnen wij mijnheer Beentjes ten zeerste aanbevelen. Hartelijke groet, Jan en Elly.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles boven verwachting geregeld! Echt een aanrader! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad met Tom. Meteen wist ik dat ik een goeie vent had ingeschakeld. Kan iedereen hem aanraden. \r\n\r\nBinnen de garantietermijn was er iets aan de hand met mijn auto, ik had natuurlijk zelf naar de garage kunnen bellen maar Tom nam dat voor mij uit handen. Hoort nog bij de nazorg vertelde hij. Super!