Altijd fijn vriendelijk en correct

Een hele fijne eerlijk garage...

Apk en kleine beurt

Heb kunnen wachten met een kopje koffie totdat de auto klaar was. Vriendelijk, behulpzaam en betaalbaar.

Goede service en direct geholpen

Super service vriendelijke personeel vakmannen

Service eerlijk en weinig woorden. Klaar terwijl u wacht.

Service eerlijk en weinig woorden. Klaar terwijl u wacht.

Zoals altijd top service!

Vriendelijk en uiterst bekwaam personeel die goed naar de klant luisteren! Prijs- kwaliteit ook altijd top... wij zijn erg blij ermee, hier nog nooit een negatieve ervaring gehad!

Vlotte en vriendelijke service

Goede communicatie en overleg, ik werd gebeld om te bespreken wat er precies nodig was voor mijn auto en er werd mee nagedacht om ook meteen een APK te doen. Ik werd vriendelijk onthaald en ben tevreden!

Snelle en goede service voor de APK van mijn auto. Prijsvergelijk in omgeving de goedkoopste aanbieder.

Uitstekend geholpen!

Afgelopen periode een nieuwe auto gekocht bij Occasion Center Maastricht en ik ben uitstekend geholpen! Geen enkele vraag was te veel en zelfs bepaalde onzekerheden die nog na de koop ontstonden waren netjes en keurig beantwoord. De auto word dit weekend opgeleverd, maar tot heden ben ik zeer tevreden!

Goede kwaliteit-prijsverhouding

Ben goed geholpen en denken ook met de klant mee.

Auto grote beurt en apk

Gister goed geholpen zijn heel tevreden

service is top.

Directe hulp, geweldige service,

Gewleldig

Je word altijd vriendelijk ontvangen.Reparatie's aan je auto worden vakkundig opgelost,ik raad occassion center aan.

Topgarage

Altijd klaar voor advies. Zeer vriendelijk personeel. Bij bijzonderheden altijd een belletje. Zeer professioneel

korrekt, duidelijk, vriendelijk, snel.

KORREKT, DUIDELIJK, DESKUNDIG, VRIENDELIJK, SNEL.

Prima service, houden zich aan de afspraak.

Prima service, houden zich aan de afspraak.

zeer geweldig

zeer goed geholpen

Altijd direct goed meedenken en zeer servicegericht.

Problemen worden hier snel opgelost waarbij eerst goed gekeken wordt naar het probleem. Mijn ervaring tot nu toe is dat het belang van de klant voorop staat.

Heel vriendelijk personeel en uitstekende service

Super geholpen!

Super geholpen!

Altijd top service bij de mannen!

Altijd snelle en goede service. Zijn al jaren tevreden bij deze garage!

Uitstekend geholpen.

Vriendelijk personeel en uitstekende service. Ben weer blij met mijn Suzuki Alto. M.vr.grt O.Frijns

gewoon goed

altijd netjes en correct geholpen.

Deze keer had ik wat meer problemen met de auto. Maar ik kreeg een leenauto! Dat niet alleen .hij was ook nog klaar voor het donker. Dit omdat ik niet graag rij in het donker. Ik raad deze garage echt aan !

correcte , vriendelijke behandeling, goed werk geleverd.