Super service

Goed gevoel bij het bedrijf. Ze nemen de tijd voor je en beantwoorden al je vragen. Netjes verwelkomt bij binnenkomst, maar totaal niet opdringerig.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie CH-r gekocht met een goede uitleg van Kees van de vele mogelijkheden met deze auto.

We zijn heel goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto, een Toyota CH-r. Testrit gemaakt. Even wennen aan een automaat. Goede uitleg van alle mogelijkheden. Top auto.

keurig en netjes

ontvangst zeer goed afspraken zyn top hetwerk aan de auto hebben myn volle tevredenheid houwen zo

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Alsof ik er al jaren kom.

Eerste keer dat ik zaken heb gedaan met ze, maar ik ben niet vanplan meer naar een ander te gaan. Zo verwelkomend, behulpzaam en meedenkend. Gewoon goed!

Fijne en accurate service

Goed aanbod voor mijn inruil auto, snelle en goede service van de werkplaats

Geweldige service

De service van Koopman is geweldig. Je bent altijd welkom, men is zeer klantvriendelijk en er staat altijd koffie voor u klaar. U wordt altijd netjes geïnformeerd over de uit te voeren werkzaamheden en de verwachte datum/tijd dat uw auto weer klaar is. U even wegbrengen of tijdelijk vervangend vervoer wordt altijd keurig met u geregeld. In één zin "Ouderwetse service zoals het hoort in een modern jasje!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Erg blij dat we deze zeer goede garage hebben ontdekt.

Zeer kundig en goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe auto. Deze garage is bij ons tot nu toe onze favoriete garage. Zou het een ieder aanbevelen die een betrouwbare garage zoekt.

Snel geholpen, geen nonsens

Had een acuut probleem, meteen geholpen en direct een APK. 1 werkdag later gereed

Zeer positieve ervaring.

Prettige en spontane sfeer. Vakkundig geholpen.

Zeer vriendelijk en open

We hebben voor het eerst hier een auto gekocht. En dit ging heel soepel. Goede inruilprijs gehad. Zeer vriendelijk en flexibel. De auto bevalt tot nu toe erg goed. En komen hier zeker weer terug. En we zullen het een ieder aanraden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Eerlijke en goede service. Op de bon staat alles wat er gedaan is gespecificeerd

Fijne vakgarage

Wij rijden graag een stukje om, voor vakkundig onderhoud en fijne service!

Prettig geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een autobedrijf met een service naar mijn hart. Gewoon, persoonlijk en een team dat meedenkt. Vanaf het eerste telefoontje tot en met de deal een top bedrijf.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Klantgericht. Denken mee over wat nodig is voor mijn auto, met de kosten in ogenschouw genomen.

Mijn Fiat Ducato personenbus is 20 april 2020 gebracht voor een grote beurt en apk. Prettig dat er wordt meegedacht over hoe de kosten voor onderhoud beperkt kunnen blijven zonder oog op kwaliteit en veiligheid te verliezen. Bus opgehaald en bleek zowel buiten als binnen schoongemaakt. Mooie service. Ook het feit dat ik als klant herkend wordt en dat telefonisch al duidelijk is welke auto ik bezit. Geen nummer dus.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klantvriendelijk en goede service!

Krijg op tijd bericht als de auto gekeurd moet worden. Duidelijk en eerlijk wat er moet gebeuren, zodat je niet voor verassingen komt te staan!

Zoals altijd uitstekend geholpen

Ondanks deze moeilijke tijd vriendelijk en enthousiast personeel.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ter zake kundige voorlichting en beantwoording van vragen.

Terzake kundige voorlichting en beantwoording van vragen.

Klantvriendelijk

Ik kom graag bij Autobedrijf Koopman Immink. Goede en betrouwbare service. Meedenken waar nodig!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Buitengewoon positief en prettig.

Heel prettige ontvangst. Er wordt echt naar je geluisterd. In alle rust. Bij afhalen auto ook heel erg fijne ontvangst. Het autobedrijf heeft zich aan alle afspraken gehouden.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Gewoon toppers

Top service!

Vorige keer met onderhoudsbeurt kreeg ik de auto gewassen terug en deze keer zelfs haal- en brengservice! Je wordt echt ontzorgd.

• Reden bezoek: N.v.t.

heel goed

Altijd een goede service en antwoorden op vragen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De persoonlijke verkoopbegeleiding van Kees Immink was empathisch en commercieel.

De auto bij de oplevering zag er prima verzorgd uit. Achteraf bleken er alleen verschillen te zitten in het uitrustingsnivo tussen datgene wat op de site had gestaan van viabovag.nl en de daadwerkelijke aankoopbeslissing en uitvoering zoals: geen buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar, elektrisch verstelbare voorstoelen, bi-xenon koplampen, koplampreiniging.... Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij kloppen deze afwijkingen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service, maar Fiat onderdelen zijn wel erg duur geworden!

Koopman-Immink is een prettige garage om je onderhoud te laten doen, ik word altijd keurig weer thuis gebracht als ik mijn auto heb afgeleverd en weer opgehaald als mijn auto klaar is. Gratis flesje ruit ontdooi spray wordt gewaardeerd! Onderdelen zijn wel erg duur voor Fiat.

Albert Soncklaan 4

1701BX Heerhugowaard