Goede rijschool in Leiden!

Rabah is een fijne instructeur die je op je gemak laat voelen. Hij geeft goede tips en houdt je voortgang goed bij. Een expert bij expert!

Een super Rijschool dat me in één keer heeft doen slagen!

Rijschool Expert biedt goede kwalitatieve rijlessen. Rij-instructeur Rabah had precies door hoe ik reed en waar ik aan toe was. Zeer fijne communicatie, waardoor ik op een hele relaxte manier in één keer geslaagd ben! Zeker een aanrader!

Super fijne rijschool!

Na ongeveer 18 lessen in 1 keer mijn rijbewijs gehaald dankzij de fijne en leuke lessen bij expert.

Snel afrijden onder goede begeleiding

Binnen 4 maanden mijn motorrijbewijs behaald dankzij de goede lessen van rijschool expert !

Leuke en goede rijschool

Ben altijd met plezier naar motorrijles gegaan, met deze twee rij-instructeurs waren de lessen altijd leerzaam en gezellig.

Top rijschool om je motor rijbewijs te halen

Het is echt te zien dat Najib en Rashid met plezier lesgeven. Soms wat streng wanneer dat moet, maar altijd met een lach. Ze nemen ook de dingen die bij de voorgaande les wat minder lekker gingen mee en steken daar extra tijd en moeite in bij de opvolgende les, totdat het goed gaat. Dit gaat altijd gepaard met de nodige tips en uitleg op een leuke manier.

Top rijinstructeurs

Goed gelest en prima hulp vanuit de rijinstructeur waardoor ik in een keer mijn rijbewijs heb gehaald. Wel te weinig info gekregen over de gezondheidsverklaring waardoor ik langer heb moeten wachten op het afrijden

Professioneel en aardig team dat zich 200% voor jou inzet.

Goede instructeurs die duidelijk uitleg geven en de tijd nemen om je te helpen. De lessen hebben een goede balans tussen theorie en praktijk. Ook het ondersteunende team zet zich goed voor in je de beste service te geven. De motoren waarop je les krijgt zijn in goede (nieuwe) staat en fijn om mee te rijden.

Een echte aanrader!

Na mijn proefles was ik direct overtuigd. Dit is de juiste rijschool om mijn motorrijbewijs te halen. Beide instructeurs geven een goede uitleg en weten per persoon de juiste aanpak te vinden. Nu lekker genieten van het rijden!

super

super fijne hulp gehad en duidelijke uitleg zeker een aanrader!

Mijn ervaring was erg goed de rijlessen leerde ik goed wat ik moest doen en ook waar ik op moest letten, en ik voelde me goed voorbereid voor mijn examens bij deze rijschool

Superbe!

Heel fijne rijschool, betrokken personeel en uistekende instructeurs met hart voor de zaak. Dankzij Mo en Rabah heb ik besluitvaardig en rustig leren rijden. Bedankt!!

Goede lessen & topinstructeur

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald dankzij de goede lessen van Nordin, goede sfeer tijdens de lessen en tips waar je iets aan hebt. Ik kan het dus vanuit mijn ervaring ook echt aanbevelen aan iedereen die rijlessen wilt nemen. Communicatie is ook top. En aan Nordin, bedankt voor de lessen!!

Erg fijne en persoonlijke rijlessen

Deze week bij Expert mijn rijbewijs gehaald! Erg tevreden over deze rijschool en met name mijn instructeur Bas. Hij was altijd erg duidelijk in zijn uitleg en communiceerde goed voor het inplannen van rijlessen. Op een hele relaxte manier mijn rijbewijs kunnen halen waarbij het altijd gezellig was in de auto met Bas. Kan het aan iedereen aanraden!

Goed en duidelijk les gegeven!

Heel snel mijn motor rijbewijs gehaald door behulp van Najib en Rashid. Leuk, goed en duidelijk les gegeven. Ze zijn een beetje streng en altijd wat verbeter puntjes te geven waardoor je veel leert.

Top rijschool

Hele goeie rijschool Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij rijschool expert en ben zeer tevreden over de manier van lesgeven, en goede communicatie van instructeur (Faisal) zeker een aanrader voor mensen in Leiden of omgeving Zeker een aanrader

Excellent!

I was able to get my driving license during the pandemic and at 37 weeks pregnant and I credit Rijschool Expert (and Zozik specifically) with this achievement! Zozik was always patient during our lessons and excellent at pointing out areas I could improve. He has a calm manner that puts you at ease - which was important for me as I had a previous driving instructor who would yell if I made a mistake (which was not very effective!) Thank you Zozik and Rijschool Expert for your support! I'm so grateful that I am able to go on adventures in the car with our little girl.

Zeer te vreden!

Ben terecht gekomen bij expert door een hele goede vriend van mij! Hierdoor heb ik geen van te voren research gedaan omtrent rijscholen! Echter kan ik achteraf wel rijschool Expert aanraden aangezien je gewoon goed en veilig leert motor rijden! En dat is naast een leuke sfeer en gezelligheid toch het belangrijkste!! Ik wil het team rijschool expert nogmaals bedanken voor deze toffen lessen Julian

Beste Rijschool

Beste Rijschool !, Ik heb heel erg veel genoten van de lessen en het uitleg tijdens het rijden van mijn instructeur (Rabah). Begin van mij rijlessen had ik veel moeite met het kijken want op het gegeven moment echt te lang duurde voordat ik dit kon, de instructeur had hier nog steeds geduld mee en was altijd positief dat ik het kon . en ja hoor ik ben in 1 x geslaagd met het motivatie van me instructeur. Heel erg bedankt en zeker een aanrader !

Goede individuele hulp en coaching!

Goed en fijn contact met de school! Lessen konden altijd snel en op fijne tijden gepland worden. Daarnaast hele fijne lessen waarbij je zelfverzekerd wordt over het rijden. Bedankt!

Echt een top rijschool!

Ik ben in 1x geslaagd dankzij Mo! Het is een goede rijschool, waarbij er echt tijd voor je wordt vrijgemaakt en er per individu wordt gekeken om zo het beste resultaat te behalen. Al met al ben ik erg tevreden en raad ik iedereen aan om hier zijn/haar rijbewijs te halen!

Top ervaring en 100% succes

Deze mannen weten uitstekend hoe ze instructie moeten geven en altijd met een goed humeur en alle aandacht erbij. Hun standaard is hoger dan die van de CBR examinatoren dus als zij vinden dat je er klaar voor bent kan je er gerust van zijn dat je het kan halen. Najib en Rachid bedankt voor de fun en begeleiding!

Hele goeie rijschool

Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald bij rijschool expert en ben zeer tevreden over de manier van lesgeven, communicatie en gezellige vibe tijdens de lessen.. zeker een aanrader voor mensen in Leiden of omgeving

Dank aan Najib en Rashid voor de leuke en leerzame lessen. Heb ervan genoten!

Heb het er ontzettend naar mijn zin gehad! Top kwaliteit lessen en ook nog eens erg betrokken!

Je bent niet langer bezig dan nodig, ze kijken heel goed naar wat je nodig hebt en passen zich daarnaar aan. Ongelofelijk aardige en goede instructeurs! Najib Rachid bedankt! Groetjes, Niels en Albert

Pelikaanstraat 21 2312DW Leiden