Toprijschool!

Erg fijne rijschool met goede instructeurs. Zeker aan te bevelen!

In een keer geslaagd

In een keer geslaagd. De les was top.

Top rijschool!

Op een tempo dat ik prettig vond snel mijn rijbewijs kunnen halen! De instructeurs zijn onwijs gezellig en vriendelijk, maar tegelijkertijd ook streng en leiden je doeltreffend op tot een veilige motorrijder. Daarnaast zijn de motoren zeer goed onderhouden en zien ze er mooi uit. Ik heb de lessen dan ook als erg leuk en leerzaam ervaren en zal zeker terug komen om over 2 jaar mijn rijbewijs A te halen!

Erg veel begrip en geduld tijdens het lessen met als einddoel resultaat!

Ik heb mijn rijlessen als ontzettend leuk ervaren. Mijn instructeur Rabah was erg geduldig, duidelijk en gezellig ,maar ook gericht op resultaat! Naast wat nodig was voor mijn rijbewijs heeft hij mij ook geleerd veilig en met zelfvertrouwen het verkeer in te gaan. Ik kan dan ook met veel plezier en voldoening terugkijken op m'n lessen!

Strak georganiseerd! Waar voor je Money!

In 1 keer geslaagd!!

snel, goed en veilig leren rijden

Een goede rijschool en goede instructeurs. Een goede ervaring en ik heb goed leren rijden bij Expert. Daarnaast zijn het goede voertuigen en ben ik zeer te Vreden op de manier van les geven!!

GEWELDIG

Rijden bij rijschool expert was een fijne ervaring. Top rij instructeur dikke so naar Fais. Ondanks Corona heb ik hier goed leren rijden en mijn rijbewijs kunnen halen.

Dankzij mo heb ik mijn rijbewijs in 1x kunnen halen. Een top instructeur die mij de juiste technieken heeft geleerd. Tijdens de lessen een fijne sfeer. Zeker een aanrader! Bedankt mo en rijschool expert!

een betere rij opleiding had ik me niet kunnen wensen

Rabah heeft mij in slechts 22 lesuren volledig geleerd hoe ik het best mijn rijbewijs kon halen en dat is gelukt. in 1 keer !!! ontzettend bedankt Expert en vooral Rabah in het bijzonder !!!

In 1 keer geslaagd!

Op dinsdag mijn scooter theorie gehaald, na één berichtje gelijk een afspraak voor praktijk op de donderdag en vrijdag! Binnen 1 week je rijbewijs halen, kan bij Expert!

Top! In 1x geslaagd!

Door goede en duidelijke instructie, heb ik mijn beide examens, zowel AVB als AVD in 1x gehaald. Erg leuke gezellige instructeurs en duidelijke uitleg. Ik ga nu met veel plezier de weg op. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Top lessen en goeie rijinstructeur!

Ik heb mijn rijbewijs in 15 lessen gehaald bij rabah op 17 jarige leeftijd en in 1x geslaagd top service en goeie lessen.

Top rijschool!!

Top rijschool met super toffe instructeurs. Professionele spullen, mooie motoren, genot om op te rijden. Kortom, niet twijfelen en kiezen voor Expert!!

Zeer prettige manier van leren: Streng maar rechtvaardig met een lach.

Rijschool Expert heb ik als een zeer prettige leerschool ervaren. Najib is duidelijk in zijn instructies en probeert dit op een goede manier over te brengen. Hij is duidelijk in zijn communicatie tijdens de les maar ook buiten de les om is hij goed bereikbaar. Daarnaast heeft hij een handige app waar je al je afspraken kan zien. Kortom een fijne rijschool voor het behalen van je motorrijbewijs.

Super tevreden, ik ga jullie missen!

Ik kan Rijschool Expert aan iedereen aanbevelen. De mannen hebben mij het juiste pakket gegeven en ik ben in een keer geslaagd. Verder waren ze erg flexibel en hadden ze altijd goede mogelijkheden als ik een keertje moest verzetten maar ook genoeg mogelijkheden bij het CBR voor het examen. Ik heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald en vorig jaar mijn aanhanger. Buiten dat ze goed les geven en goed communiceren hebben we ook veel gelachen. Echt een aanrader!

Super gezellige en goede motor lessen

Met veel plezier voor beide motor examens hier lessen gevolgd en beide in één keer gehaald.

top

ik heb mijn scooterrijbewijs gehaald. het personeel was erg rustig en legde alles goed uit. ook was het fijn dat je de routes reed die je met cbr ook reed oftewel topservice :)

Uitstekenden rijschool

Ik heb vandaag in 1x me rijbewijs gehaald! Bedankt nordin

Gezellig en geduldig!

Het heeft misschien wat langer geduurd bij mij, maar Rabah heeft veel geduld met mij gehad en heeft me altijd geholpen waar dat nodig was. Vanaf de eerste rijles voelde ik me al meteen op mijn gemak en het was altijd heel gezellig en dat heeft mij zeker geholpen. Veel dank!

Top rijschool en top instructeur

Zeer goede rijschool met veel geduld en hulp van Rabah top gezelligheid en zeer goede instructie een echte aanrader Super gedaan expert

(Motor) uitstekend opleiding door Expert verzorgd

Prima begeleiding van rijinstructeur(Najib+Rachid) , wordt heel veel aandacht besteedt aan leerlingen en prima begeleiding. Jongens van expert wil ik dan nogmaals bedanken voor de service begrip en eerlijkheid en zal ook iedereen aanraden om hier je motor avontuur te starten !

Doel gericht op je eigen tempo

De lessen (van Rabah Farhane) waren goed op mijn eigen tempo en goed uitdagend waardoor we elke les goede stappen maakten. Praktijk in 1 keer gehaald door de goeie tips en begeleiding. Tijdens de lessen een fijne sfeer en enthousiaste inzet van de Instructuur. Echt een aanrader!

Zeer tevreden over rijschool expert, ze helpen je overal door heen! Bedankt voor alles en raad iedereen hun aan!

hard waar het kan , zacht waar het nodig is.

| ( motor rijles ) | heel zorgvuldig werd er gekeken naar wat ik precies nodig had om veilig de weg op te gaan. met veel geduld en begrip/mensenkennis hebben de instructeurs mij zo dusdanig begeleid dat ik trots kan zeggen dat ik in een hele korte termijn mijn motor rijbewijs heb kunnen behalen. Jongens van expert wil ik dan nogmaals bedanken voor de service begrip en eerlijkheid en zal ook iedereen aanraden om hier je motor avontuur te starten ! lessen deden we op naked honda bikes echt een genot om op te rijden dus heeel veel plezier gehad en goed begeleid door deze heerlijke machines. Met vriendelijke Groet Bert :)

Toppers!!

Expert doet zijn naam eer aan, een rijschool die je alle fijne kneepjes van het motorrijden in no-time bijbrengt. Directe feedback en strakke begeleiding zorgen voor een optimale voorbereiding voor de examens, waardoor je in één keer slaagt! En niet te vergeten een hele leuke tijd gehad met top instructeurs waar ook zeker ruimte is voor wat humor!!