Geweldige tijd en resultaat

Niet alleen was lessen bij Abdel van expert heel gezellig Maar door veel ervaring van Abdel was het ook met een mooi resultaat De jarenlange ervaring is duidelijk te merken en geeft je tijdens de lessen ook een veilig gevoel Weet ook met precisie aan te geven waar de fout zit en leert je zo snel goed te rijden.

Dankzij Abdel ben ik in een keer geslaagd!

Abdel is een erg fijne en rustige instructeur die goed doorhad wat ik nodig had. Het was erg prettig dat hij in de beginfase van mijn rijlessen nieuwe situaties voordeed. Ook de feedbackmomenten en het uitleggen van situaties door deze te tekenen hielpen mij om te groeien. Abdel straalde uit dat hij vertrouwen had in mijn kunnen, wat zich vervolgens vertaalde in een boost van mijn eigen zelfvertrouwen. Hierdoor zat ik zekerder en relaxter achter het stuur, en overanalyseerde ik niet elke situatie. Dit alles maakt dat ik mijn rijbewijs vol vertrouwen heb kunnen halen en ik raad Abdel dan ook zeker aan!

Eindelijk geslaagd dankzij Expert!

Mijn instructrice bleef altijd rustig en heeft me daarmee veel zelfvertrouwen gegeven. Afspraken werden altijd netjes nagekomen.

Prima over elke angst geholpen

Prima heb door de goede begeleiding me B rijbewijs gehaald

Finally !!!

I switched to Abdel after 2 failed attempts and my next exam was already scheduled. I had lot to improve in very little time. I appreciate the fact that Abdel had a plan before every class. We spent many hours working on my weak areas. To be honest, I was a difficult student to teach but he was very calm and used to explain my every mistake and precaution I need to take care not just to clear the exam but also how to drive responsibly.

• Would you recommend us? Yes

Nadat ik ben overgestapt naar Abdel ging het erg goed. Abdel heeft ervoor gezorgd dat er duidelijk werd wat mijn zwakke punten waren en waar ik aan kon werken. Hij nam alle tijd voor me en was altijd erg kundig en rustig, waardoor ik ook rustig bleef, en mijn zenuwen erg afnamen. Hij is echt een top instructeur en ik zou hem bij iedereen absoluut aanraden. Ook een dikke duim voor Jacqueline die altijd voor prettige communicatie zorgde en altijd de tijd nam wanneer we naar kantoor belde.

Uitstekende lessen

Na eerdere minder positieve ervaring bij een andere rijschool kreeg ik Rijschool Expert aangeraden van vrienden die hier ook succesvol hadden gereden. Nadat ik gezakt was, stapte ik zodoende over naar Expert. Al bij de eerste kennismaking werd er goed meegedacht over planningen en verbeterpunten. Vanaf de eerste les werd er door Abdel uitstekend ingezet op deze verbeterpunten en het maken van veel kilometers om 'normaal' vlot mee te kunnen in het verkeer. De lessen met als insteek het worden van een automobilist (en de bijbehorende feedback) vond ik een enorme verbetering ten opzichte van het eerdere rondrijden als typische leerling die klaargestoomd moest worden voor een 'trucje' (examen doen). De lessen waren bijzonder prettig, de tips erg nuttig en er werd geluisterd naar vragen van mijn kant om bepaalde dingen extra te oefenen. Uiteindelijk ben ik door de lessen van Abdel in één keer geslaagd! Ik zou Expert dan ook 100% aanbevelen bij anderen!

Zeker een aanrader

Yess mijn rijbewijs in the pocket dankzij de expert Miray!

Expert doet zijn naam eer aan

Na eerst een proefles heb ik een perfect advies gekregen, voor beide examens (avb & avd) in 1 keer geslaagd. Goede ervaren instructeurs en fijne secretaresse aan de balie. Najib, Nordin, Sven en Jaq bedankt voor de goede zorgen en natuurlijk voor de rij ervaring.

Gezellig en leerzaam

Ben vandaag geslaagd en heb hier echt een gezellige en leerzaame tijd gehad met mijn rij-instructeur (ronnie) meestal was het gezellig en soms streng wanneer nodig goeie en duidelijke uitleg over alles gehad en daarom in 1x geslaagd ik zou het iedereen kunnen aanraden!

Perfecte rijschool voor je rijbewijs

Met enige stress en moeite afgezocht naar rijscholen in omgeving Leiden. Bij een paar rijscholen geprobeerd. Het duurde daar erg lang om een antwoord terug te krijgen of dit antwoord was erg kort/bot. Eenmaal uitgekomen bij Rijschool Expert kreeg ik een hele nette uitgebreide uitleg van Jacqueline, de geweldige vrouw die plant onder alle stress. Vervolgens proefles gedaan en ik was erg tevreden onder begeleiding van Nordin. Pakket aangekocht en gelijk aan de slag gegaan! De instructeurs zijn erg professioneel, maar je kan er ook mee lachen! Dankzij hen in 1 keer de AVB & AVD gehaald. Ook bedankt Najib! Het enige waar je zelf even op moet letten is dat je binnen je pakket blijft, er wordt namelijk tijdens het plannen niet rekening gehouden met het pakket wat je hebt aangekocht. Dit was natuurlijk wel mijn eigen fout, omdat ik hier vanuit ging. Uiteindelijk een paar lessen onnodig buiten het pakket om gepland en gebruikt. Op het einde stond er nog een klein factuurtje te wachten. Nogmaals, dit is eigen verantwoordelijkheid en stommiteit. Uiteindelijk binnen 2,5~ maand het rijbewijs binnen. Als je deze review als potentiële klant leest, twijfel niet, kijk niet verder. Zij zijn gewoon de beste. Is er een keer wat aan de hand? Geen probleem, Jacqueline lost het netjes met je op en biedt daarbij ook een luisterend oor als het iets vervelends is. Nogmaals heel erg bedankt Noor, Najib, Jacq en uiteraard ook de lieve Nippie. Helaas heb ik niet veel van Sven meegekregen, maar ik hoop dat het snel beter met hem gaat! Groetjes van de dankbare Rory :-)

Voordeel van een grote rijschool

Het voordeel van Expert is dat ze veel rijinstructeuren in dienst hebben. En een kantoor waar Chaque altijd klaar staat met een oplossing. Voor mij persoonlijk was dat super, mijn eerste rij instructeur moest stoppen wegens medische redenen, de tweede instructeur was geen goede match waardoor ik niet goed was voorbereid op mijn examen. Gelukkig heeft Chaque toen een betere match gevonden en ben ik de tweede keer geslaagd met de lessen van Abdel! Mijn advies als je een rijschool zoekt: doe 3 of 4 proeflessen bij verschillende instructeurs om een goede mach te vinden en ga niet gelijk na je eerste proefles een lespakket aan. Het kan je veeel geld schelen!

Vriendelijk geholpen

Ben in 2022 afgereden via Expert na 39 lessen, gelukkig kon het weer na corona. Abdel heeft mij goed geholpen om mij in 1 keer te laten slagen voor het praktijkexamen voor mijn achttiende verjaardag.

Echt een aanrader

Afspraak kon vrij snel gepland worden. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Allemaal netjes geregeld. Er wordt goed gekeken waar je moeite mee hebt om dit extra te oefenen. Ben blij dat ik de stap heb genomen.

In 1 keer geslaagd!!

Dankzij de lessen van Rijschool Expert ben ik in één keer geslaagd voor mijn beide motorexamens! In de zomer ben ik begonnen met een proefles van Najib. Ik kon al binnen 1 week terecht én op zaterdag, wat voor mij erg handig was vanwege mijn werk. De proefles beviel zo goed dat ik gelijk een lespakket heb aangeschaft. Helm en kleding had ik toen nog niet, maar er is ruime keuze bij de rijschool om spullen te lenen. De motoren van het type Honda CB650R zijn vrij nieuw en in goede staat. De eerste lessen (AVB) vonden plaats op het parkeerterrein bij Vlietland of Panbos. De leraren Sven, Rachid, Nordin en Najib hebben veel oog voor detail en weten precies op welke onderdelen je nog moet verbeteren. Dankzij hun tips en rustige uitleg, bereiden ze je 150% voor en daardoor ben ik in één keer geslaagd voor beide examens. De sfeer beviel mij ook heel goed. De mensen van Expert laten je echt op je gemak voelen en qua planning was altijd alles top geregeld dankzij Jacqueline en de andere collega's op kantoor. Dank allemaal voor de top lessen en fijne sfeer! Ik zou Rijschool Expert zeker aanraden!

Unreliable

On the day of my exam, the car broke down. I understand this can happen, but then my driver kept trying to force me to call the CBR and lie that I had corona. He kept saying this is the only way I would get my money back from the exam. Luckily I refused and ended up passing the exam in a car I was unfamiliar with. The entire morning before the exam, my instructor kept telling me I would fail the exam and lose all the money. I also still have not received a refund for unused lessons.

• Would you recommend us? No

Hallo Courtney, Aangezien mijn mail waarschijnlijk niet bij je is aangekomen en je nu overal *** reviews achterlaat. Hierbij een kopie van mijn mail naar jou. Zo transparant als wij zijn, delen we dit graag openbaar. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Courtney, Bedankt voor je aangetekende brief. Aangezien deze in het Nederlands is geschreven, zal ik de verdere communicatie met jou ook in het Nederlands voortzetten. Ik vind het ontzettend vervelend dat deze zaak nu zo’n wending krijgt. Zoals op 11 oktober telefonisch, en daarna per mail, is aangegeven willen wij zéker wél de refund waar jij récht op hebt naar jou overmaken. Wij staan voor het enkel betalen waar je voor rijdt, wij zullen nooit en te nimmer onterecht geld van iemand willen houden. Telefonisch en per mail heb ik jou geprobeerd duidelijk te maken: 1. waarvoor jij hebt betaald 2. waar jij gebruik van hebt gemaakt 3. wat de refund is waar jij recht op hebt. Tijdens het gesprek lukte het mij niet om tot jou door te dringen, toen dit gesprek door dreigementen een andere wending begon te krijgen heb ik besloten het gesprek te beeindigen. Daarna heb ik jou gemaild met hetgeen er tijdens het telefoongesprek is besproken. De bevestiging per mail van mijn collega voor een refund was gebaseerd op de refund, niet op de hoogte van jouw berekening. Ik vind het ontzettend vervelend dat dit voor verwarring heeft gezorgd bij je. Ik heb meerdere malen geprobeerd je uit te leggen dat jouw berekening niet klopt. Het zou namelijk wel heel gek zijn, want volgens jouw berekening zou jij voor de rijlessen slechts 37,60 per lesuur betalen. Terwijl er overal op de website heel erg duidelijk is aangegeven wat de lesprijs in een pakket is en wat de lesprijs is wanneer je deze los aanschaft. Hier heb jij screenshots van gemaakt, als je terugkijkt zul je zien dat dit gaat om 55,- per uur! Naar aanleiding van jouw kijk op onze website, en je klacht over de onduidelijkheid hebben wij inderdaad een aanpassing gedaan op de website. Het woord ‘(gratis)’ is toegevoegd bij de automaat pakketten. De prijzen en alle overige zinnen zijn gelijk gebleven. Het is een Unique Selling Point dat wij een gratis tussentijdse toets aanbieden in al onze pakketten. Zonde om dit niet te benadrukken ;) Al 16 jaar lang runnen wij dit bedrijf, onze website is altijd duidelijk geweest voor al onze kandidaten, alle refunds zijn altijd goed gegaan… Maar blijkbaar was het toch niet voor iedereen duidelijk genoeg. Bedankt voor je attentie hierop. Het is jouw recht om verdere juridische stappen te ondernemen als jij het niet eens bent met onze berekening. Wij willen je graag betalen waarvoor je hebt betaald, maar kunnen je helaas geen korting in vorm van geld teruggeven. Hierbij nogmaals het antwoord op je vraag. Ik hoop dat het ditmaal, in het Nederlands, wel duidelijk is. Jouw tegoed van de niet gereden lesuren staat nog steeds bij ons gereserveerd voor je. Met vriendelijke groet, Rijschool Expert

Uitstekende rijinstructeur

Automaat examen gedaan bij Ronny - uitstekende instructeur, die didactisch sterk is, werkt aan zelfvertrouwen, opbouwende kritiek, rustig. Uiteindelijk gaat het om de instructeur, denk ik. Backoffice was prima, planning en betaling en papierwinkel allemaal soepel. Ik kan deze rijschool aanbevelen.

De beste rijschool!

Ik heb de lessen altijd als zeer prettig en zeer professioneel ervaren. Ik had Rabah als instructeur en zonder zijn expertise was het mij nooit gelukt om te slagen. Zijn manier van lesgeven zou een voorbeeld moeten zijn voor elke rijinstructeur. Klasse! Expert is verder altijd goed te bereiken, fijne mensen en een goede prijsverhouding. Expert; bedankt! Rabah, je bent een held. Bedankt voor alles!

Top rijschool en de beste intructeur

Top rijschool en een top instructeur! Bedankt Fais voor de mooie leerzame lessen.

Erg behulpzaam en nuttige lessen!

Zowel mijn instructeur als de mensen op het kantoor van Expert waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige Rijschool

Ik heb een super ervaring gehad bij Expert. Goede klantgerichte service, goed opgeleide en vriendelijke instructeurs. Door hun ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen!

Goede en leuke Rijschool!

Mijn auto, aanhanger en recent mijn motorrijbewijs gehaald. Ik ben iedere keer graag terug gekomen bij Expert! Een leuke en goede rijschool!

Bedankt Danny!

Ik heb in 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de goede lessen van Danny. Hij is ontzettend geduldig, houdt van een grapje en leert je meer dan alleen bepaalde trucjes op een examen reproduceren. We hebben leuke tripjes met de auto gemaakt en hij heeft ervoor gezorgd dat ik elke keer weer met plezier de auto instapte. Ik heb vertrouwen in mijn eigen rijkunsten gekregen en kan niet wachten totdat ik mijn eigen auto heb. Dank je wel Danny!

Een enorm gezellige en leerzame periode gehad

De afgelopen tijd heb ik het erg naar mijn zin gehad in de auto bij Rabah. Er was ruimte voor een grapje hier en daar, maar puntje bij paaltje nam hij de lessen heel serieus. Fijne attitude, humor en vooral het plezier in het rijden leren ervaren door Rabah. Dankjewel voor alles!

Een top ervaring

Nu bijna een jaar geleden begonnen met rijlessen bij Abdel. Een hele leuke, gezellige maar ook een hele goede instructeur! Fijn dat ik nu mijn rijbewijs heb maar ergens ga ik de lessen ook wel missen. Heel veel ervaring op gedaan en In 1 keer geslaagd voor mijn examen. Expert is 100% een aanrader!!

Pelikaanstraat 21 2312DW Leiden