echt zoals het hoort , perfect

echt zoals het hoort , goede ontvangst en uitleg over de nieuwe wagen , vriendelijke mensen en optijd afgeleverd , ben ook niet bang dat het later met de service anders zou zijn , heb er best vertrouwen in

Top bedrijf

Al meer dan 30 jaar klant. Goede services, vriendelijk, denken met je mee, kom je met een kleinigheidje onverwachts , zullen altijd tijd maken om het te verhelpen.

Uitstekende en snelle service!

Weer keurig netjes geholpen voor een grote beurt aan onze auto.

betrouwbaar en goed

goede service en kennis. betrouwbaar

Ongekende service en advies

Uitstekend bedrijf met vakkundige medewerkers. Duidelijke communicatie Correcte informele bediening Aantrekkelijke prijzen

Niets op aan te merken.

Goede service!!

Vakkundig advies

Zondermeer een goede persoonlijke service.

Mijn ervaring is een zeer prettig bedrijf

Wij zijn in dit bedrijf zeer goed te woord gestaan en heel vakkundig geholpen. Na een mooie auto te hebben gekocht was deze heel snel klaar gemaakt. Zowel de verkoper als de monteurs hebben ons vakkudig uileg gegeven over deze auto. Dit autobedrijf is wat ons betreft voor iedereen zeker een aanrader.

Vriendelijk, redelijk, nuchter, behulpzaam.

We zijn ontzettend vriendelijk ontvangen, hebben ivm even moeten wachten koffie, chocomel, koekjes en snoepjes aangeboden gekregen, de onderhandeling verliep ontzettend redelijk en netjes… het is simpelweg een keurig bedrijf, met hardwerkende en positieve mensen.

Waar voor je geld en man van zijn woord

Omdat ik niet om de hoek woon van deze dealer, belde ik van tevoren om zeker te weten dat er cruise control in de auto zit. Helaas bleek bij aankomst dat de verkoper zich vergist had. Wij baalden, net als de verkoper, van deze vergissing. Vervolgens heeft de verkoper geregeld dat de cruise control alsnog ingebouwd kon worden. Ik heb mijn auto nu een half jaar en ben er nog steeds heel blij mee. De cruise control gebruik ik elke rit.

fantastisch bedrijf

eerlijk en goed advies na het aanhoren van mijn wensen voor aankoop nieuwe auto met bijbehorend het gebruik van de auto. eerdere aankopen hebben mij ook bewust gemaakt van service ná aankoop. Dat is mijn ogen nog belangrijker als even auto kopen. kortom een dikke 10 voor dit top bedrijf

altijd correct en zeer betrouwbaar

altijd correct en zeer betrouwbaar

100 % naar tevredenheid geholpen.

Heel snel en adequaat geholpen in een zeer drukke tijd, top

Klant is echt koning

Prima geholpen, vlotte afspraak na telefonisch contact.

Afspraak is afspraak.

Goede service staan altijd voor je klaar

Altijd goede service. Altijd vriendelijk

Staan altijd voor je klaar

Fijne garage.

Een mooie, klantvriendelijke en eerlijke garage. Altijd overleg voordat er gerepareerd gaat worden.

Betrouwbaar

Fijn garage bedrijf met deskundige monteurs. Ik voel me altijd veiliger na een garagebezoek.

Heel goed geholpen!

Nieuwe auto gekocht. 3e al bij Autoservice van Eersel. Altijd zeer correct en kundig geholpen.

Prima, alles conform afspraak.

De auto had conform afspraak een kleine onderhoudsbeurt gekregen. Daarbij hadden ze een afwijkende zaak geconstateerd. Ze hebben daarover eerst met mij contact gezocht om daarna het onderdeel te vervangen.

Klantgericht en snel

Vriendelijke en correcte mensen

Je word goed behandeld en zijn zeer vriendelijk. Zeker een aanrader om een auto te kopen en te onderhouden.

Blokenweg 2

5165 NR Waspik