Geweldig!!

Vanwege een ongeval kon ik niet zelf met mijn auto naar de garage voor de keuring, dus werd mijn auto door Auto Service van Eersel opgehaald en weer thuis gebracht!! Dat is pas service!! Super!

Prima garage. Goede service. Vakmensen in dienst.

De beurt is naar behoren gegeven. De klantvriendelijkheid is prima.

Goede klantgerichte service

Laagdrempelige dichtbij garage die geen onderscheid in de merken maakt.

Heldere afspraak, complete afwerking en afmelding

Prettige persoonlijke benadering

Van begin tot eind, uitstekend geholpen.

Tijdens mijn proefrit kon ik langskomen om de auto na te laten kijken. Dit gebeurde dan ook zeer zorgvuldig en professioneel! Toen ik een positief aankoopadvies kreeg werd er ook voorgesteld om de auto via Van Eersel te kopen voor het zelfde geld. Dit gaf mij het voordeel dat ik betere garantie voorwaarden had en een uitgebreide beurt. Al met al ben ik super blij met mijn nieuwe auto en met de service van Van Eersel!

Perfect zoals altijd

Kom al meer dan 20 jaar bij deze garage en in al die jaren hebben ze altijd een perfecte service geleverd. Niet allleen wordt alles vakkundig gerepareerd maar tevens worden er geen onnodige zaken verricht.

Heel goed en vertrouwt

Ze staan als het lukt gelijk voor je klaar

Uitstekend te woord gestaan, geholpen en uiteindelijk de deal gesloten.

Zowel het voortraject : mail bevestiging van afspraak, het bezoek : goede uitleg, auto stond mooi gepoetst klaar voor proefrit, de onderhandelingen liepen goed, het uiteindelijk ophalen van de auto verliepen allen naar tevredenheid. Service en kwaliteit staat hier voorop. En daar houden wij van.

Onwijs vriendelijk en professioneel personeel

Bij het kopen van mijn eerste auto ben ik ontzettend goed geholpen. Vriendelijke mensen en lekker laagdrempelig! Top bedrijf.

prettige ervaring

ben heel goed geholpen

Mijn score zegt genoeg!

Naar wens geholpen, een pluim voor het bedrijf. En de auto die ik zocht Gevonden!

Super service en meedenkend met de klant

Super service en meedenkend met de klant.

Klantvriendelijk

Behulpzaam en vriendelijk

Uitstekende bedrijf

Eerlijk en correct.

Zeer snel en goed geholpen

Niets op aan te merken. Vriendelijk personeel en goede service

Niets op aan te merken. Vriendelijk personeel en goede service

Altijd snelle en vriendelijke service.

Auto is super goed gemaakt geheel kostenloos in de garantie

Persoonlijke service.

Fijne persoonlijke service als je belt en duidelijk door de monteur.

Prima geholpen

Keurig en snel geholpen

Perfecte service, snap het probleem en denkt in oplossingen.

echt zoals het hoort , perfect

echt zoals het hoort , goede ontvangst en uitleg over de nieuwe wagen , vriendelijke mensen en optijd afgeleverd , ben ook niet bang dat het later met de service anders zou zijn , heb er best vertrouwen in

Top bedrijf

Al meer dan 30 jaar klant. Goede services, vriendelijk, denken met je mee, kom je met een kleinigheidje onverwachts , zullen altijd tijd maken om het te verhelpen.

Uitstekende en snelle service!

Weer keurig netjes geholpen voor een grote beurt aan onze auto.