Voor herhaling vatbaar

Heel tevreden, een prachtige auto gekocht bij Kusters. Afhandeling zeer vriendelijk en correct.

Prettige kennismaking

Vanmorgen na een vrij uitgebreide proefrit zaken gedaan met de eigenaren van dit bedrijf. Het ging allemaal (Brabants) gemoedelijk, naar alle opmerkingen/ vragen mijnerzijds werd goed geluisterd en een passende, heel positieve oplossing aangeboden, kortom top!

Gastvrij, deskundigheid & goede service

Prima ervaring! Erg gastvrij en nemen alle tijd. Voldoende kennis in huis om alles goed uit te leggen. De service was uitstekend.

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk ontvangen. Had een bepaalde auto in gedachten die er niet zoveel zijn. Na een tijdje hebben ze een auto gevonden die precies aan mijn wensen voldeed. Ben er erg blij mee.

Klantgericht en goede uitstraling

Vanuit De Veluwe afgereisd naar Peter en Anita Kusters om een auto te bezichtigen. Eerst goed tel. contact gehad en afspraak gemaakt. We kregen in Someren van Peter alle ruimte, uitleg en aandacht. Proefrit gemaakt maar de klik met de auto was er niet. Ik heb de beoogde auto niet gekocht. Ik hoefde geen verantwoording af te leggen maar Peter en Anita toonde wel interesse in mijn bevindingen en hadden serieus begrip voor mijn beslissing. Maar De klik met Peter en Anita was er wel. KLANTVRIENDELIJK!

Prima service, auto's voor een goede prijs

Anderhalf jaar geleden waren we op zoek naar een zevenzitter. Via internet bij Kusters eentje gevonden voor een mooie prijs, ook vergeleken met het aantal kilometers en de leeftijd. Ze hadden m uit Duitsland geïmporteerd. Ik kan me de vriendelijkheid herinneren toen we kwamen kijken, ook naar de kinderen toe. En verder ook gewoon een goede service achteraf toen we nog vragen hadden. Het was even rijden, vanuit Zuid Holland, maar het is de moeite waard gebleken. Nu anderhalf jaar later hebben we nog geen noemenswaardige problemen met de auto gehad. Prima zaak, vriendelijke mensen.

Super service!

Anita en Peter hebben ons super geholpen met het vinden van onze auto - service op maat en erg veel kennis. Bedankt!!

Deskundigheid, vriendelijk, behulpzaam, gemoedelijk!!

Erg fijn geholpen en deskundig ze staan achter hun product ze weten waar ze over praten.

Zeer prettig,

Mensen die weten waar ze over praten, niet zomaar een auto willen verkopen. Kennis van zaken en bereidt mee te denken.

Heel netjes en correct geholpen,duidelijke uitleg op al onze vragen

geweldig

zijn goed en fijn geholpen bij het kopen van de auto niet opdringerig fijn advies zijn ook geslaagd hebben zaterdag de auto opgehaald en keurig alles gedaan wat beloofd is geweldig bedrijf zal zeker anderen aanbevelen waren zelfs mensen uit amsterdam om daar een auto te kopen zeg genoeg zal zeker terug gaan las ik weer een anderen koop bedankt firma kusters

Weer erg gastvrij ontvangen en goed geholpen met onze keuze

Altijd vriendelijke mensen. Je voelt er meteen thuis.

Kort en krachtig

Ik was op zoek naar een specifieke auto die Kusters Auto’s in aanbod had. Na een bezoek aan de showroom, een proefrit en beantwoording van al mijn vragen door Anita en Peter heb ik mijn droomauto gevonden. Ook de inruilwaarde voor mijn oude auto was realistisch. Ik weet zeker dat ook deze auto een gelukkige nieuwe eigenaar gaat vinden.

Goeie service

Uittekenende service, laten de klant goed in zijn of haar waarde. Zorgt voor een keurig afgeleverde auto. Zeker een aanrader

snel handelen en goede service

Uitstekend!

Vriendelijk en fijn ontvangst. Zeer tevreden over de geleverde service, alle aflever afspraken zijn netjes uitgevoerd. Het was even rijden maar zeker de moeite waard.

super geholpen.

Gezellige behulp samen mensen. Goede uitleg over de auto .

Prima behandeld

Perfect behandeld en niet opdringerig

HELEMAAL TOP

Het was niet voor het eerst dat wij een auto kochten bij Kusters auto's. Peter en Anita hebben alles goed geregeld, vriendelijke ontvangst , goede service en altijd lekkere koffie.

Hele goede ervaring!

Een heel fijn bedrijf dat met je meedenkt. Vriendelijk, klantgericht en behulpzaam.

Vriendelijk, open en eerlijk daar staat Kusters auto's voor!!

Bij mijn eerste bezoek aan de showroom werd ik vriendelijk ontvangen. Er werd direct ruimte gemaakt zodat ik de auto in alle rust kon bekijken. Alle vragen werden beantwoord, gelijk afspraak gemaakt voor een proefrit. Auto stond netjes op de afgesproken tijd klaar, na de proefrit bij een heerlijke kop koffie de deal gesloten. Alle aflever wensen zijn netjes uitgevoerd. Meer dan top! Anita en Peter zijn twee toppers! Die staan voor service, eerlijkheid en openheid!!

Vandaag mijn 3e auto bij Peter en Anita opgehaald, wat moet ik zeggen.....in een woord uitstekend, iedere keer weer een hele fijne en open communicatie. Goede service en no nonsens. Als je op zoek bent naar een goed en betrouwbaar adres....Kusters auto's! En zeker een aanrader voor de goede koffie ;)

Fijne, betrouwbare plek om een occasion te kopen.

Wij hebben hier onlangs een occasion gekocht. De eigenaren nemen de tijd voor je en zijn niet opdringerig!

Geweldig om hier een auto te kopen.

In mei bij Kusters auto's een zoek aanvraag gedaan voor een MB GLA. Begin september werd ik verwittigd dat men er een gevonden had, maar ik moest niet schrikken als ik hem op de site/FB tegen kwam omdat deze auto in een andere prijsklasse c.q. bouwjaar was dan waarvoor ik de zoek aanvraag had ingediend. Maar men vond het wel zo netjes om het even door te geven. Toch om een proefrit gevraagd en om een lang verhaal kort te maken, ik ben nu de trotse eigenaar van en MB GLA 180. Fijn bedrijf met bevlogen en vriendelijke eigenaars, kortom ik zou zo weer een auto bij hen aanschaffen maar gezien de leeftijd van mijn net aangeschafte GLA zal dat nog even duren.

Deskundig advies, vriendelijke uitstraling

Door de overzichtelijke website gericht de auto kunnen vinden en snel zaken gedaan

Randweg 17 a

5711DJ Someren

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.