Bij Kusters Auto's maken ze werk van het ontzorgen van de klant.

Goede service t.a.v. inruilen van (zeer) oude auto bij aanschaf van een occasion. Alle tijd om de klant te woord te staan en informatie te verschaffen. Geen verborgen of onmiddellijke kosten, aan slijtage onderhevige delen werden alvast vervangen. Leveren ook opties bij een occasion indien mogelijk. Wat ik misschien ook wel had willen zien is een lijstje van aanwezige kleine schades als dat mogelijk zou zijn.

Eerlijk en betrouwbaar

Bij het zoeken naar een nieuwe auto kwamen we uit bij Kusters Auto's. Op zaterdag een proefrit gemaakt en benoemt dat we diezelfde dag ook elders nog naar een auto gaan kijken. Dit was allemaal geen enkel probleem en we kregen te horen dat we vooral niet te gehaast een beslissing moesten maken en zeker ook andere autobedrijven moesten proberen. Uiteindelijk beviel de auto bij Kusters het beste en we hadden ook veruit een prettiger gevoel bij het bedrijf. Uiteindelijk hier een nieuwe auto gekocht. Toen we hem op gingen halen heeft de auto zonder extra kosten een volledige grote beurt gekregen, 4 nieuwe banden en een nieuwe apk. Wij zij zeer tevreden over de manier van werken en de eerlijke en open aanpak.

Onlangs een auto gekocht bij dit bedrijf. Zeer aardige mensen die alle tijd hebben voor de klant met een kopje koffie en een gezellig praatje. Er wordt geen druk gelegd op de verkoop! Wij raden dit bedrijf dan ook aan en zullen zeker terugkeren.

Zeer nette verkoper!

Zeer nette verkopers met auto’s tegen schappelijke prijzen. Warm welkom en komt afspraken na. Top!

Kusters auto, geven een betrouwbaar en vakkundig advies .

Peter en Anita Kusters zorgen voor betrouwbare auto's die volledig nagekeken worden afgeleverd . Als er extra wensen zijn worden die prima ingevuld . Zijn er na aflevering nog vragen kun je altijd terecht voor een oplossing. Kusters Auto's een zeer betrouwbaar auto bedrijf waar je je thuis voelt.

tevreden met de aankoop

leuke garage met veel keus en vriendelijke mensen

fijn autobedrijf

fijne mensen, denken met je mee alle afspraken worden ook nagekomen. geen gehaast, geen gestress. levering goed en zoals afgesproken. fijn zaken doen met hun

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met het kopen van een auto bij autobedrijf Kusters. Er wordt enorm meegedacht met de klant, ze zijn goed bereikbaar, hebben een goede service en leveren hetgeen zoals besproken.

Uitermate goed, geduld was nodig maar daar krijg je dan uitstekende service en een mooie auto voor!

Heb een beetje geduld nodig gehad maar daarvoor in ruil heb ik uitstekende service gekregen Een auto van goede prijs kwaliteit verhouding Een prachtige auto waar ik meer als tevreden mee ben!

Bij binnenkomst rustig kunnen rondkijken, auto die we hadden uitgezocht werd meteen uit de showroom gereden voor een proefrit, daarna alles goed afgehandeld, goede service, vriendelijk, in één woord geweldig.

Goede service!!

Perfecte auto gekocht daar en een goeie aflevering top

De reccenties liegen er niet om! We zijn meer als tevreden

Na wat reccenties te hebben gelezen konden we bijna niet anders denken dan dat we hier moesten zijn. Zij hadden de occasion staan waar we naar opzoek waren. Instappen en gaan dus! Hartelijke mensen met gevoel voor humor, liefde voor het vak en alle kennis in huis. Zeker ook aan de kleinste details werd gedacht. Extra wensen? Geen probleem! Werd geregeld. I.v.m. werk aan onze zijde konden we zelfs buiten openingstijden de auto afhalen. Heb je er iets gezien of twijfel je er langs te gaan? NIET DOEN! Peter en Anita heel erg bedankt voor alles, jullie service en gastvrijheid. Wij wensen jullie nog heel veel klanten en nog meer mooie reccenties want die hebben jullie dik verdiend!

top ,een echte aanrader als je een andere auto wilt

Geweldige ontvangst en goud eerlijke info omtrent auto,en afgesproken zaken die nog moesten gebeuren ,tot in de puntjes afgewerkt. Hartelijke mensen die gaan voor hun bestaan,en eerlijke zaken doen. Gr Art

Prima geholpen met ruim de tijd voor alles

Alles netjes afgewikkeld inclusief half jaar BOVAG garantie,.

Zeer tevreden, en een uitstekende service.

Na een kijkje nemen en een proefrit maken, was ik er snel van overtuigd dat ik op de juiste plek was voor mijn nieuwe auto. Zeer snelle levering, en alle besproken punten zijn in behandeling genomen. (APK, onderhoudsbeurt, banden...........) Dit bedrijf neemt de tijd voor de klant. Zeker een aanrader.

Super goede service

Vandaag mijn 3e auto opgehaald bij Kusters Auto's. Weer een super service en een super snelle levering. Niet voor niks dat de 3e auto ook weer van Kusters Auto's moest afkomen ;)!!

Top en netjes geholpen

4 jaar geleden mijn auto bij jullie gekocht en dat is me zo goed bevallen dat nu weer mijn auto bij jullie heb gekocht

Fijne betrouwbare mensen komen alle afspraken die gemaakt zijn ook na.

Fijne man. Alles wat was besproken is ook gedaan en een klein probleempje wat er onverwacht was ontstaan is erg goed opgelost. Ga er zeker weer terug bij de volgende auto.

Uitstekend geholpen na veel pech

Afgelopen zomer heb ik bij Peter en Anita mijn eerste autootje gekocht. Helaas kreeg ik hier al snel veel pech mee en heb ik na een half jaar al moeten besluiten om een nieuwe auto aan te schaffen. Peter en Anita hebben me hier heel goed bij geholpen en ik ben enorm blij met mijn nieuwe auto. Alleen maar complimenten voor hun manier van werken en het omgaan met klanten.

Fijne mensen

Ik ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid van de dealer, ik ben goed geholpen. Ik zou iemand anders hier heen sturen voor een auto te kopen!

Prima ervaring!

We waren ons aan het oriënteren op een andere auto. We werden bijzonder gastvrij ontvangen door Anita en Peter. Toen we interesse toonden voor een auto konden we op zeer korte termijn een proefrit maken. Uiteindelijk deze auto gekocht en ook verkoop en inruil werd allemaal heel soepel geregeld. Peter en Anita waren voor alle vragen beschikbaar en reageerden zeer snel en adequaat. Hele fijne ervaring dus; aanrader!

Betrouwbaar

Geen gladde praatjes. Naar je wensen lijst samen naar een geschikte auto kijken.

Vriendelijke medewerkers die goed uitleg geven en heel behulpzaam zijn.

Heel klantvriendelijk bedrijf, we werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Anita, auto is hel netjes afgeleverd, en goede inruilprijs gehad voor mijn auto. Zal dit bedrijf zeker aanraden als iemand een andere auto zoekt.

Voor herhaling vatbaar

Heel tevreden, een prachtige auto gekocht bij Kusters. Afhandeling zeer vriendelijk en correct.

Prettige kennismaking

Vanmorgen na een vrij uitgebreide proefrit zaken gedaan met de eigenaren van dit bedrijf. Het ging allemaal (Brabants) gemoedelijk, naar alle opmerkingen/ vragen mijnerzijds werd goed geluisterd en een passende, heel positieve oplossing aangeboden, kortom top!

Randweg 17 5711DJ Someren

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.