Geweldige mensen en super service !

Goede service, precies gevonden waar ik naar zocht.

In juni heb ik een zoekopdracht gegeven aan peter. In de tussentijd fijn contact gehad over de status van mijn zoekopdracht. Uiteindelijk een prachtige auto gevonden. Deze auto hebben ze perfect afgeleverd. Super blij mee. Super goede en fijne service vanuit peter en Anita.

Fijne service, zeer vriendelijke mensen. Ga zo door!!

Wat een suoer bedrijf met aardige mensen

Onze ervaring met deze zeer vriendelijke mensen is zeer positief. Vorige week een testrit gemaakt en vandaag daadwerkelijk de auto opgehaald Er waren wat aandachtspunten die wij hadden aangegeven en die waren allemaal verholpen en de auto stond er als nieuw bij vandaag. Wij komen zelf uit hellevoetsluis en het was de rit meer ala waard. Wij raden iedereen aan die opzoek is naar een betrouwbare auto contact op te nemen met dit bedrijf. Wij zullen in de toekomst zodra wij een nieuwe auto willen eerst bij jullie op de website kijken voordat we ergens anders gaan kijken. Harstikke bedankt voor de service en de heerlijke koffie en heel veel succes met de verkopen van nog vele betrouwbare auto's Groetjes alex & mariska

Vriendelijk en goede service

Heel goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe auto. Peter en Anita namen ruim de tijd om ons te informeren over de verschillen tussen de 2 modellen , waaruit we konden kiezen. Uiteindelijk gekozen voor de luxere versie en onze eigen auto goed kunnen inruilen. Auto is keurig afgeleverd en we zijn dan ook zeer tevreden. Een aanrader.

Prettig en gemoedelijk bedrijf

Kusters auto’s verdiend zeker 5 sterren. In dit bedrijf heerst een ongedwongen verkoop sfeer. En nemen zeker de tijd voor je, ook bij het tweede bezoek en proef rit. Nadat de deal gesloten is wordt je keurig op de hoogte gehouden over het aflever proces. Bij aflevering stond de auto netjes klaar zoals besproken. Wij kunnen Kusters auto’s zeker aanbevelen.

Vriendelijke fijne mensen en een goed bedrijf

Ik ben ontzettend goed en geduldig te woord gestaan. Anita en Peter nemen echt de tijd voor je. Alle afspraken zijn perfect nagekomen zoals beloofd. Ik heb een hele fijne auto gekocht bij hele fijne mensen.

Fijn gemoedelijk en eerlijk !

Vriendelijk ontvangst voelde ons meteen welkom. Auto stond netjes klaar om te bezichtigen. Vragen konden gesteld worden en werden beantwoord. Eerlijk over de auto. Nette aflevering fijn om zaken mee te doen. Tevreden met de auto en met de service.

Top geregeld

Goed geholpen, top geregeld, alleen het poetsen mocht beter.

Zeer fijne ervaring

Goede service. Peter en Anita zijn vriendelijk en hebben goed geholpen zowel met de aanschaf van de nieuwe auto, als het inruilen van de oude.

Heel goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe auto. Goed bereikbaar voor vragen en leggen duidelijk alles uit. Ik zou iedereen aanraden hier een auto aan te schaffen

Ik ben zeer tevreden als klant

Peter en Anita zijn heel behulpzaam, vriendelijk en adviserend. Je wordt eerlijk en oprecht geholpen. Ik zou Kusters Auto's bij familie, vrienden en kennissen aanbevelen.

Perfecte service en kwaliteit met een glimlach....

Peter en Anita hebben me zeer goed geholpen met de verkoop van mijn oude auto en de aankoop (import) van mijn nieuwe auto. Het ophalen van en het papierwerk voor mijn nieuwe auto verliep perfect. Zeer blij met de geboden service in een altijd gemoedelijke en fijne sfeer. Nogmaals bedankt!

Uitstekend, kundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Het is prettig dat ze op afspraak werken. Daardoor krijg je ook echte aandacht en advies. Ruime keuze in diverse occasions in allerlei prijs categorieën. Proefrit maken is geen probleem. Bij interesse krijg je snel een offerte en na aankoop krijg je alles tiptop aangeleverd via email. Heel betrouwbaar en vriendelijk. Geen poespas en afspraak is afspraak. Een aanwinst voor Someren én de autobranche. Succes met jullie mooie bedrijf Anita en Peter.

Heel prettig contact en super blij met mijn nieuwe auto.

Het contact met Anita en Peter was heel prettig. Ze hebben goed meegedacht over mijn aanschaf. Ik wist al wat voor auto ik wilde en zij hadden daar een mooi exemplaar van staan. Ze hebben helder gecommuniceerd over alle voorwaarden en zaken die geregeld moesten worden. Met hun goede uitleg en eerlijke advies kan ik weer op pad met mijn nieuwe auto. Ik hoop weer lang vooruit te kunnen, maar bij een volgende aanschaf hoop ik nog eens bij ze terug te komen.

Goede ervaring(en), prettige verkopers!

Ondertussen heb ik al meerdere auto's bij Kusters Auto's gekocht. Tot op vandaag de dag alleen nog maar positieve ervaringen gehad met dit bedrijf. Elke keer hebben ze bij Kusters Auto's mij een pracht auto weten te bezorgen, en dat voor een goede/schappelijke prijs. Daarbij komt ook nog eens top service! Opzoek naar een leuke auto en goede service? Dan raad ik zeker aan om even een bezoekje te brengen aan de website of showroom van Kusters Auto's.

Vriendelijk en goede service!

Vriendelijke eigenaren en een goede service!

Ik heb deze mensen en dit bedrijf als heel fijn ervaren. Kan met vragen terecht ook nog naderhand. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je. Komen afspraken na en goede service.

Nieuwe auto

Na een ongeval met mijn vorige auto heb ik met de hulp van Peter en Anita weer een nieuwe auto gevonden waar ik me veilig en vertrouwd in voel. Bedankt voor de goede en snelle service!

Aardige mensen, perfect geholpen!!

Kreeg een eerlijk antwoord op alle vragen die ik had. En ben perfect geholpen. Ook het inruilen van mijn oude wagen was op en top geregeld!!

Service is top!

Onze auto was total loss door een ongeluk, alle hulp van Peter en Anita gekregen zodat we toch met een auto naar het werk konden. En binnen korte tijd een andere, fijne auto voor ons gezocht.

Zeer goed!

Vriendelijk, goede service, staan voor je klaar als je ze nodig hebt.

Vakkundig, transparant en eerlijk

Vorige maand een mooie Citroën C4 Grand Picasso bij Kusters aangeschaft. Wij werden goed geholpen. Omdat bij deze auto’s de onderhoudsgeschiedenis (mn. Distributieriem) nogal van belang is, heeft men dit volledig uitgezocht. Was het niet te traceren geweest had men aangeboden de distributieriem kosteloos te vervangen. Erg netjes. Communicatie was ook erg transparant en snel. Een oase in de woestenij van autohandelaren.

top bedrijf

Betrouwbaar en fijn bedrijf dat met je meedenkt

Heel prettig geholpen met de aankoop van de auto

We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. We werden heel gastvrij ontvangen en er werd met veel rust en tijd gekeken of de auto iets voor ons was. Inmiddels onze vierde auto die we hier kopen, en altijd eerlijk en goed advies!

Randweg 17 a

5711DJ Someren

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.