Een zeer vertrouwde ervaring.

Was hier een kwartiertje binnen en had al meteen een vertrouwd gevoel. Heel vriendelijke en aardige mensen. Alles tot de puntjes geregeld. Daarom kocht ik mijn Dacia Duster bij Peter Kuster(s).

Gemoedelijk, eerlijk en gezellig.

Onze auto ingeruild tegen een maatje groter. Een eerlijk bedrijf waar je vriendelijk wordt ontvangen. Een proefrit maken kan altijd en niets is verplicht. Fijne mensen om mee zaken te doen en een goede service. Kortom een top bedrijf.

Super tevreden

We hebben een mooie Kia gekocht weekje erna konden we hem ophalen en daar koffie met Papiertjes regelen toen hebben ze ons nog wat uitleg gegeven over de knopjes en zoo super fijne Wij na huis . Daar hadden wij nog iets ontdekt We belde er heen Gesloten. Maar binnen 10 minuten belde ze ons toch netjes terug En binnen twee uurtjes op hun vrije avond stond Peter bij ons thuis op de stoep om het tijdelijk op telossen Wij konden vooruit. Super service en Hij heeft dag daarna spullen besteld en 2 dagen later stond hij weer bij ons op de stoep de spullen te vervangen Nou super service nogmaals hartelijk bedankt daar voor Zeker een aanrader

Persoonlijk en professioneel!

Voor de 3e keer een auto naar wens gekocht bij Kusters auto's. Na een persoonlijk gesprek is Peter op zoek gegaan voor ons. En snel de auto gevonden die we graag wilde. Met de nodige service en garantie zijn we weer erg tevreden over het verloop van de aankoop. Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Goede en eerlijke service, erg vriendelijk geholpen.

Helemaal goed, niets op aan te merken.

Auto ingeruild en skoda superb gekocht, goed verlopen.

Peter en Anita combineren duidelijke zakelijke afspraken met een persoonlijke en vriendelijke benadering. Auto is netjes en met zorg afgeleverd. Ben zeer tevreden.

Hoi ik zal u zeker overal aan bevelen over het netjes af handel over de verkoop van de auto die wij bij u hebben gekocht .

Zo super geholpen

Heel gastvrij Goed en super geholpen Een grote aanrader!!

Meerdere auto's gekocht, en zeer tevreden!

Al meerdere auto's gekocht en kom altijd graag terug!

Bij Peter en Anita altijd perfecte service! Eerlijk en betrouwbaar.

Eerlijk, betrouwbaar en gewoon geweldige mensen!

Super aardige mensen met een geweldige inzet, eerlijk gehandeld en betrouwbaar. Rij al jaren met plezier en zonder problemen en het is er altijd gezellig.

Goeie hulp, transparant over de auto en meedenkend

Ik kwam kijken naar een auto met nog geen 13k op de teller. Ik verwachte dat hier wellicht haken en ogen aan zouden zitten maar niets is minder waar. Dhr. Kusters was volledig transparant over hoe hij aan deze auto kwam en had alle onderhoudshistorie paraat. Meneer en mevrouw nemen ook goed de tijd om alles door te nemen en helpen met het beantwoorden van eventuele vragen. Meneer is voorheen ook monteur geweest, dus had goede kennis over auto's. De auto stond vandaag zoals afgesproken klaar (met nieuwe trekhaak installatie), niets op aan te merken. Heel blij met mijn aankoop en ik kan iedereen aanraden om hier een auto aan te schaffen als ze voor een betrouwbare koop willen gaan.

Goed geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto

Goed geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto.

Rustige en klantvriendelijke benadering

Geduldig, eerlijk en vertrouwd

Prima garage

Vriendelijke mensen die me goed geholpen hebben. De auto kreeg ook nog een APK bij aflevering, dat is netjes. Wat alleen wel jammer is is dat ik schade aan de voorkant ontdekte bij thuiskomst, de panelen aan de voorzijde zijn daar ook verbogen. Maar goed, dan heb ik zelf dus niet goed gekeken. Aan de andere kant was het wel handig als daarop gewezen zou worden.

Fijn autobedrijf met echte service

Na een internetzoekopdracht viel onze keuze op een auto van Kusters Auto's. Afspraak gemaakt en vanuit Renkum naar Someren gereden voor een proefrit. Aldaar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en stond de auto gereed. Na de proefrit met Peter en Anita een en ander besproken. Enkele kleine zaken zouden worden verholpen en de auto zou een onderhouds- en schoonmaakbeurt krijgen. Week later de auto opgehaald, alles was keurig verholpen en glom ons tegemoet. Autorit naar Kusters Auto's was uiteindelijk zeer de moeite waard. Peter en Anita zijn zeer open en toegankelijke mensen. Service is zoals service moet zijn, gewoon goed! In de toekomst zouden we zeker op hun site kijken of contact opnemen voor een zoekopdracht.

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf

Erg vriendelijke en professioneel in het aankopen van een nieuwe auto. Helpen goed en altijd een bakje koffie en een praatje.

Geweldige mensen en super service !

Goede service, precies gevonden waar ik naar zocht.

In juni heb ik een zoekopdracht gegeven aan peter. In de tussentijd fijn contact gehad over de status van mijn zoekopdracht. Uiteindelijk een prachtige auto gevonden. Deze auto hebben ze perfect afgeleverd. Super blij mee. Super goede en fijne service vanuit peter en Anita.

Fijne service, zeer vriendelijke mensen. Ga zo door!!

Wat een suoer bedrijf met aardige mensen

Onze ervaring met deze zeer vriendelijke mensen is zeer positief. Vorige week een testrit gemaakt en vandaag daadwerkelijk de auto opgehaald Er waren wat aandachtspunten die wij hadden aangegeven en die waren allemaal verholpen en de auto stond er als nieuw bij vandaag. Wij komen zelf uit hellevoetsluis en het was de rit meer ala waard. Wij raden iedereen aan die opzoek is naar een betrouwbare auto contact op te nemen met dit bedrijf. Wij zullen in de toekomst zodra wij een nieuwe auto willen eerst bij jullie op de website kijken voordat we ergens anders gaan kijken. Harstikke bedankt voor de service en de heerlijke koffie en heel veel succes met de verkopen van nog vele betrouwbare auto's Groetjes alex & mariska

Vriendelijk en goede service

Heel goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe auto. Peter en Anita namen ruim de tijd om ons te informeren over de verschillen tussen de 2 modellen , waaruit we konden kiezen. Uiteindelijk gekozen voor de luxere versie en onze eigen auto goed kunnen inruilen. Auto is keurig afgeleverd en we zijn dan ook zeer tevreden. Een aanrader.

Prettig en gemoedelijk bedrijf

Kusters auto’s verdiend zeker 5 sterren. In dit bedrijf heerst een ongedwongen verkoop sfeer. En nemen zeker de tijd voor je, ook bij het tweede bezoek en proef rit. Nadat de deal gesloten is wordt je keurig op de hoogte gehouden over het aflever proces. Bij aflevering stond de auto netjes klaar zoals besproken. Wij kunnen Kusters auto’s zeker aanbevelen.

Vriendelijke fijne mensen en een goed bedrijf

Ik ben ontzettend goed en geduldig te woord gestaan. Anita en Peter nemen echt de tijd voor je. Alle afspraken zijn perfect nagekomen zoals beloofd. Ik heb een hele fijne auto gekocht bij hele fijne mensen.

Fijn gemoedelijk en eerlijk !

Vriendelijk ontvangst voelde ons meteen welkom. Auto stond netjes klaar om te bezichtigen. Vragen konden gesteld worden en werden beantwoord. Eerlijk over de auto. Nette aflevering fijn om zaken mee te doen. Tevreden met de auto en met de service.

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.