goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Informeel, open, eerlijk, klantvriendelijkheid en kennis van zaken. Dat zijn steekwoorden welke mij te binnen schieten.\r\n\r\nIn augustus 2014 heb ik hier mijn \'oude\' auto ingeruild op aanschaf van een \'nieuwe\' auto. Geen franje of poespas, maar gewoon open en eerlijk. Inmiddels is een jaar verstreken en nog steeds kijk ik met een goed en prettig gevoel op de aankoop terug.\r\n\r\nEn heb je een aantal maanden later nog een vraag mbt de onderhoudshistorie oid? Dan word je ook gewoon uistekend geholpen. Klasse!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij met mijn Renault. Prima geholpen, aflevering goed. No nonsens bedrijf met aandacht voor de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto gekocht bij Ridderman Auto. Heel prettig geholpen, kan niet anders zeggen. Richard reageert heel snel op mail en beantwoord deze volledig en correct. \r\nAfspraken worden nagekomen. En last but not least, de auto bevalt prima en dat is ook niet onbelangrijk. Kortom, prima dus!

Europaweg 155

7761 AD Schoonebeek