perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met veel fanatisme en trots heeft Richard mij geholpen. In de voorbereiding, uitvoering en afronding hebben we perfect gecommuniceerd met elkaar. Zijn praktische en kritische houding met een oog voor sportieve details heeft ervoor gezorgd dat \"ons\" doel, is behaald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat rond kijken kwam ik bij Ridderman Auto uit. Daar stond een mooie Renault Megane coupe uit 2012. Na het lezen van de positieve reviews een ritje naar Schoonebeek gemaakt. Richard was erg gastvrij en neemt de tijd voor je. Tevens heldere communicatie via zowel mail als telefonisch. Het hele traject was in 1 week geregeld. Heb de auto op moment van schrijven 1 dag in bezit en ik geniet er volop van! Kortom, wil je een goede service in combinatie met een goede prijs/kwaliteit verhouding dan raad ik je Ridderman Auto zeker aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service en in goed overleg het hele traject van het importeren van een BMW 520d uit Duitsland.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, goede service en advies, fijne koffie, kortom.. een goede reden om voor een volgende auto weer bij Richard aan te kloppen..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend ! Zowel advies als service. Richard is eerlijk,zeer behulpzaam en betrouwbaar. hij verkoopt volgens mij alleen auto\'s waar hij ook zelf volledig achter staat. \r\nMijn ervaring is zeer positief, en zal \'m bij anderen aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luistert naar de wensen van de klant.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service en eerlijk !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige samenwerking, constructief in voorbereidende gesprekken en een correcte afwerking van de gemaakte afspraken

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend advies en service. Richard is een prima vakman die alleen auto\'s verkoopt waar hij ook zelf volledig achter staat. De prijs-/kwaliteitsverhouding is ook prima!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ridderman Auto heeft altijd betrouwbare en zeer luxe autos.\r\nAls hij niet een auto heeft staan naar uw wensen dan zoekt hij er een wat u wilt.\r\nWe hebben nu een Ford Fiesta 1.6 tdci gekocht.\r\nZeer sportieve uitvoering met alles erop en aan, zeer zuinig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer prettig klantvriendelijk bedrijf , No nonsens en met een open visie naar de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is onze tweede aankoop bij Ridderman Auto. Circa 2 jaar geleden een auto voor onze dochter gekocht. Prima bevallen, zowel de auto als het bedrijf. Betrouwbaar, klantgericht en prachtige auto\'s. \r\n\r\nNu waren wij zelf aan een andere auto toe en ook geslaagd bij Ridderman Auto. In tegenstelling bij onze dochter hadden we zelf wel inruil, was geen enkel probleem. \r\n\r\nHet gevoel wat we toen ook hadden werd opnieuw bevestigd. Zeker nadat we na circa 3 weken een irritant geluid onder de motorkap hoorden, niet altijd maar soms. Nadat ik gebeld had werd er ook direct actie ondernomen en konden we dezelfde dag nog terecht in de werkplaats. Gelukkig was het slechts een resonantie van een loszittend onderdeel. Maar de manier hoe hierop ingesprongen werd, gewoon klasse! \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf dat meedenkt met de klant. Neemt alle tijd en het fijne is dat hij super transparant is. Aflevering een checklist van gedane zaken. En ook nog eens lekkere koffie!\r\nOndanks dat hij niet naast de deur voor ons zit is het meer dan de moeite waard.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf waar je je echt op je gemak voelt. Richard is inderdaad heel duidelijk en gastvrij zoals ook al beschreven bij eerdere reviews. Ik heb er een nieuw adres bij, helemaal blij.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Ridderman naar volle tevredenheid een mooie Fiat 500 gekocht. Richard is een fijne persoon om zaken mee te doen, hij staat voor de volle 100% achter de auto’s die hij verkoopt en dat is te merken. Er wordt op een fijne, eerlijke en duidelijke manier gecommuniceerd, zowel via email als in persoon. Dat is wel eens anders in de autobranche..\r\nIk zou zeker opnieuw een auto kopen bij Ridderman.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben onlangs bij Richard op bezoek geweest voor de aankoop van een V70. De gastvrijheid en openheid was zeer goed. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de vraagprijs, inruilprijs en werkwijze. Een aanschafkeuring was uiteraard geen probleem. Het was zeker het bezoek aan Drente waard.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zocht een ruime auto met een hoge instap voor een leuke prijs, prima geslaagd bij ridderman een locale autohandel bij ons in het dorp, als extra een autoradio kado en een bak verse koffie, heeft elke keer keurige auto\'s staan,

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, zeer persoonlijk met aandacht voor details.\r\n\r\nAl met al, een zeer prettige aankoop gedaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben ervaren dat de waarden zoals die in het profiel van het bedrijf zijn beschreven ook echt waar worden gemaakt. De begeleiding bij het maken van de keuze werden begeleid door goede adviezen en het traject tot en met de levering was duidelijk, transparant en zeer correct. Hier zit wat ons betreft ook de kracht van dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een andere bedrijfsauto. We hadden wel iets op het oog maar Ridderman Auto heeft goed met ons mee gedacht. De keuze is een ander model geworden en daar zijn we erg blij mee. Het mee denken hebben we als zeer prettig ervaren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In maart van dit jaar heb ik een specifieke opdracht bij Richard neergelegd. Verkoop mijn Peugeot 508 SW voor de juiste prijs en regel de aankoop van een Golf 7 R-line die vol is uitgerust en maximaal een jaar oud is. Richard heeft gelijk actie ondernomen en binnen een week als tussenpersoon mijn auto zeer deskundig en snel verkocht. De aankoop van de Golf bleek in Nederland zeer lastig (aanbod van slechts een handje vol) waardoor na overleg en overtuiging door Richard uit is geweken naar Duitsland. Richard heeft daar voor mij bij een grote VW dealer in het Oosten van Duitsland de juist uitgeruste Golf R-line gevonden die 10 maanden oud was. Richard heeft vervolgens het gehele aankooptraject op basis van deskundigheid en een zeer goede service geregeld en in krap 2 1/2 week stond de auto al op Nederlands kenteken. De aankoop, het transport, de invoer (rdw keuring en bpm aangifte) en het op kenteken zetten van de auto is allemaal zeer professioneel en adequaat door Richard geregeld. Dus ook voor het invoeren van jong gebruikte auto\'s heeft Richard alle tools en deskundigheid in huis om dit gehele traject van A tot Z voor je te regelen. Richard is gewoon eerlijk, duidelijk, recht voor zijn raap en verwacht geen poes pas. Gewoon een duidelijk en betrouwbaar verhaal. Ridderman Auto uit Schoonebeek zou ik voor de aankop van uw auto dan ook één ieder aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf straalt met hun passie voor auto\'s een zekerheid uit dat je met een vertrouwd gevoel een auto koopt. Zonder er na te vragen of te onderhandelen wordt de auto gewoon tip top afgeleverd.\r\n\r\nDus; Ben je op zoek naar die ene speciale uitvoering, met de juiste kilometers en overéénkomstig de foto\'s vanaf de site ? Dan heb ik maar 1 tip; Ridderman Schoonebeek.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een tijdje terug alweer hebben wij bij Ridderman Auto een mooie en complete VW Polo Bluemotion gekocht. \r\nHet eerste wat mij toen al opviel was dat Richard vaak net even wat andere auto\'s heeft staan dan elders. Dat was ook precies de reden waarom wij bij Richard terecht kwamen. \r\n\r\nGoede foto\'s en de auto is ook precies zoals omschreven dus geen verrassingen achteraf, zoals we dus al enkele keren meegemaakt hebben.\r\n\r\nVanaf het eerste begin heb je een goed gevoel, oprecht en betrouwbaar, dat is ook wat ons is bijgebleven. \r\nHeel tevreden!\r\n\r\n

Europaweg 155 7761 AD Schoonebeek

648 50 87 36