goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hadden richard gevraagd om voor ons een grotere auto op te zoeken ivm gezins uitbreiding. We zochten een peugeot 308 sw vanaf 2014 met een aantal wensen waar de auto aan moest voldoen. \r\n\r\nNaar een paar weken had richard al de auto gevonden en de kleur en opties wat wij er graag op zouden willen hebben. \r\n\r\nNadat we de auto bekeken hadden en een proefrit gemaakt hadden , was dit de auto die we zochten.\r\nRidderman auto heeft verder alles voor ons geregeld en in orde gemaakt.\r\n\r\nKort daarna hebben we de auto opgehaald. Hij was van buiten en van binnen keurig gepoetst ,\r\n\r\nKortom, wij zijn zééér tevreden over de auto en ridderman auto\'s. \r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben bij Richard een mooie auto gekocht. Hij heeft alle tijd voor ons genomen. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles netjes en correct afgehandeld\r\nRichard is zeer klant vriendelijk \r\nIemand met hart voor zijn zaak en klanten \r\nEn wij zijn zeer gelukkig met onze Skoda van Ridderman\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn eerlijk bedrijf om zaken mee te doen, Richard neemt de tijd voor je en is deskundig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een aantal weken geleden een geweldig mooie, complete Audi gekocht bij Richard. Vooraf was de communicatie telefonisch al erg prettig. Richard heeft voor ons vertrek vanuit Brabant de auto nog extra grondig nagekeken op punten die voor ons belangrijk waren, zodat we niet voor niets naar Schoonebeek reden. Eenmaal daar aangekomen nam Richard uitgebreid tijd voor ons en na een prettige proefrit besloten we de auto te kopen. Door vakanties duurde het een aantal weken voor we de auto konden ophalen en er moesten nog wat dingen aan de auto gedaan worden. In deze weken hield Richard ons steeds op de hoogte. Toen we gisteren de auto ophaalde, stond hij netjes voor ons klaar. Hij had zelfs een aantal punten aan de auto nog verbeterd, zoals de bekleding onder de motorkap en nieuwe batterijen in de sleutels. Wat een service! Richard is erg flexibel, we konden dus ook buiten de openingstijden langskomen. Al met al een enorm positieve ervaring met deze autoliefhebber waarbij je geen seconde het gevoel hebt dat hij je perse een auto wil verkopen. Wij zouden een volgende keer met een gerust hart weer naar Schoonebeek rijden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaringen met Richard. We hebben in vrij korte tijd twee auto\'s bij hem gekocht. Twee auto\'s in nieuwstaat. De tweede was een zoekopdracht die hij voor mij op zich heeft genomen. En dat is hem gelukt. Super mooie auto. De komende tijd zijn wij voorzien maar ik zou er zo weer een auto kopen. Echt een aanrader. Hij neemt alle tijd voor je en helpt echt mee met wat de klant wil

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweede keer auto gekocht. Goeie service en mee denk niveau omtrent keuze in de markt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijfje wat een mooie auto te koop had staan. \r\nVerkoper is een aardige man die rustig en professioneel overkomt.\r\n\r\nIk ben zeer blij met de aankoop.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig zaken doen!! We hebben onlangs onze tweede bestelauto bij Richard gekocht. We zouden gaan voor een gebruikte maar het is uiteindelijk een nieuwe geworden. Het even \"doorzoeken\" van Richard en met een beter advies komen hebben we zeer gewaardeerd en heeft zeker de doorslag gegeven.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service door eigenaar Richard! De advertentie en de auto kwamen exact overeen en de auto werd keurig afgeleverd. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn super tevreden over Ridderman autobedrijf! Hele fijne sfeer, goede service en ook zeer deskundig. Richard neemt je helemaal mee in zijn passie en liefde voor auto\'s. \r\n\r\nWij raden dit bedrijf dan ook zeker aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 3 jaar zijn wij wederom bij Ridderman Auto uitgekomen voor de aankoop van onze auto! 3 jaar geleden hebben wij via Ridderman Auto reeds een prachtig mooie auto gekocht. In onze ogen was het weer tijd voor wat anders en hebben Richard de opdracht gegeven om voor ons een nieuwe auto te zoeken. Na wat specifieke wensen door te hebben genomen is Richard aan het werk gegaan. Uiteindelijk niet veel later heeft Richard voor ons een prachtige Renault Espace gevonden. 2 en half jaar oud, weinig kilometers en natuurlijk weer helemaal vol uitgevoerd. Iets wat je aan Richard wel over kunt laten en natuurlijk ook helemaal past bij zijn bedrijf. Het verkopen van onderscheidende auto\'s!\r\n\r\nNadat de auto gevonden was moest er natuurlijk op financieel gebied nog overeenstemming bereikt worden over de inruil van onze huidige auto en de aankoop van de nieuwe. Op voorhand hebben wij tegen Richard gezegd dat er geen gepingel om de laatste centen moet plaatsvinden. Gewoon 1 prijs die voor beide partijen reëel is. Nou ook dit past helemaal in het straatje van Ridderman Auto. Dezelfde dag nog lag er een offerte die helder en transparant was en naar ieders tevredenheid. Binnen een dag was de deal rond! En zoals net al aangehaald: geen gepingel om de laatste paar euro.\r\n\r\nDan nog even over de aflevering van de auto. Op voorhand is er door Richard een grondige inspectie gedaan en een lijst met in zijn ogen zaken opgesteld die voor de aflevering verholpen dienden te worden. De auto is vervolgens door Richard gelijk naar de plaatselijke Renault dealer gebracht en de geconstateerde zaken zijn netjes onder fabrieksgarantie opgelost. Dus bij aflevering was de auto weer tip top in orde. Iets wat Richard ook niet anders wil. Wat mij betreft is dit echt een onderscheidende factor van Ridderman Auto. De klant staat centraal maar ook de auto. Alles wordt in het werk gesteld om naar ieders tevredenheid de auto af te leveren. Ridderman Auto bevelen wij dan ook één ieder aan!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf zit voor ons niet naast de deur maar was de reis meer dan waard. Komt afspraken na, beschrijving auto klopt als een bus en inruil was ook als afgesproken. Auto gekocht en terug gereden met onze nieuwe auto. Prima, en idd lekkere koffie! Richard bedankt. Groetjes Marcel en Mariël.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf waar je gewoon een goed gevoel bij hebt. Niets is teveel of raar. En leuke auto’s natuurlijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben prachtige Ford Ka uit 2013 bij Ridderman gekocht.\r\nAl vanaf het begin een goed gevoel over dit bedrijf.\r\nOok in de communicatie was Riddeman duidelijk en snel. Ook onze oude Ford Ka konden we bij hem inruilen, maar dat was voor hem moeilijke handel.\r\nHij was daar open en eerlijk in dat hij niet de inruilprijs kon geven die wij op marktplaats zouden kunnen krijgen.\r\nHij heeft ons geadviseerd over de verkoopprijs op marktplaats.\r\nDaar hebben wij hem inderdaad voor dat geld ook verkocht.\r\n Ridderman is in alles een goed bedrijf en zeker een aanrader.\r\nOnze Ford Ka op dit moment net in bezit, nu al heel tevreden. \r\nLaten we zeggen, het is een echte Ridderman Auto! Top!!!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met veel fanatisme en trots heeft Richard mij geholpen. In de voorbereiding, uitvoering en afronding hebben we perfect gecommuniceerd met elkaar. Zijn praktische en kritische houding met een oog voor sportieve details heeft ervoor gezorgd dat \"ons\" doel, is behaald.