goede service, goed behandeld

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen. erg service gericht. Bussen wel wat ouder maar goed onderhouden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette bus, aardige medewerkers , prima services

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaring, geen poespas maar gewoon goed geregeld.\r\nprima bus, praktische afwikkeling.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren huren wij tot volle tevredenheid een bus bij Autoverhuur ZuidWest voor de wintersport.\r\nAlles is altijd keurig geregeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed. Bus rijdt wel vrij duur voor een diesel (1:10)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect geregeld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima. \r\nGehuurde busje had: Krachtige motor; goede actieradius; genoeg ruimte voor 7 personen met koffers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, meedenkend, flexibel, prima materieel. Absolute aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraken worden nagekomen en service is top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geregeld, komen gemaakte afspraken correct na.\r\nNette schone auto meegekregen.\r\nNetjes te woord gestaan.\r\nNiks dan lof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg prettig, klantvriendelijk, meedenken, fijne krachtige VW bus die ook nog redelijk zuinig reed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service fijne bus

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede service en alles precies volgens afspraak.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede kwaliteit busjes.\r\nMet alle benodigde voorzieningen er bij, sneeuwkettingen ,veiligheidhesjes,reserveolie enz.\r\nGoede communicatie en prijs kwaliteit verhouding prima.\r\nVoor 3e jaar gehuurd👍👍😊😊

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, klantvriendelijk, fijne bus, adequate afhandeling. Kortom, niets mis mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact. Goede voorwaarden. Meedenkend en flexibel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect!