• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, goede schone bus, fantastisch

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette mensen in de winkel, alle afspraken nagekomen, ivm vertrektijd bus avond eerder kunnen ophalen zonder extra kosten.\r\nZeer nette bus, heeft ons een veilig gevoel gegeven op onze vakantie.\r\nAl met al een dikke pluim.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel positief en flexibel.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen. erg service gericht. Bussen wel wat ouder maar goed onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette bus, aardige medewerkers , prima services

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaring, geen poespas maar gewoon goed geregeld.\r\nprima bus, praktische afwikkeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren huren wij tot volle tevredenheid een bus bij Autoverhuur ZuidWest voor de wintersport.\r\nAlles is altijd keurig geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed. Bus rijdt wel vrij duur voor een diesel (1:10)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima. \r\nGehuurde busje had: Krachtige motor; goede actieradius; genoeg ruimte voor 7 personen met koffers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, meedenkend, flexibel, prima materieel. Absolute aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraken worden nagekomen en service is top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geregeld, komen gemaakte afspraken correct na.\r\nNette schone auto meegekregen.\r\nNetjes te woord gestaan.\r\nNiks dan lof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service!!