in een zin: perfect!

prima service, meedenkend en prima kwaliteit bussen!

Een goede en service gerichte manier om vervoer te huren

Fijne en prettige service en afhandeling

Nette en betrouwbare afhandeling

Goede service en opvolging. Flexibele houding tav verandering data van verhuur

klantvriendelijkheid is top

Betrouwbaar, klantvriendelijk

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

Fantastische service en een goede bus!

We zijn fantastisch geholpen door autoverhuur Zuid West. Duidelijke communicatie via de mail. De bus waar we met zijn 8'en mee op vakantie zijn geweest was in prima conditie.

Meer dan tevreden!

Wat een service verleent dit bedrijf. We zaten in een nogal onzekere situatie rondom onze vakantie en de medewerkers van Autoverhuur Zuidwest dachten mee en kwamen met goede oplossingen. Het halen en brengen ging ook enorm soepel. De regels die er zijn, zijn logisch en het zijn er niet meer dan nodig. Je hoeft bijvoorbeeld niet extra te betalen voor een extra chauffeur en je bent automatisch ANWB-verzekerd Het busje was helemaal prima. Reed goed en bracht ons (ruim 3000 kilometer lang) overal waar we naartoe wilden. Al met al, de volgende keer als we een busje moeten huren, huren we die bij Autoverhuur ZuidWest en ik zou iedereen aanraden hetzelfde te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben al een jaren lange goede ervaring met Zuidwest.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met autoverhuur Zuid West is goed. Zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg. Komen zeker terug bij dit bedrijf

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte service, zoals we al jaren gewoon zijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer een transporter hier gehuurd. Van begin tot eind prima bevallen. Duidelijke prijsopgave, snelle reacties op vragen, en snelle afhandeling na terugkomst. Wij bevelen dit bedrijf aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geregeld, reservering verliep top, de cw transporter was er (keurig schoon en technisch in orde) en heeft ons netjes gebracht waar we wilden zijn. (Ruim 1000 km ver) Hellingen van 24% en meer waren geen probleem. \r\n\r\nEnige wat ze zouden kunnen verbeteren is de opties op de auto (elektrische ramen en spiegelverstelling bijvoorbeeld)

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle communicatie, prima voertuigen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het enige wat een min punt is, dat de airco, alleen op de voorbank voelbaar is, dit was op de achterbanken, niet fijn

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. De airco van de VW Transporter is zowel voor als achterin de bus instelbaar. De VW Crafter enkel voorin. Wellicht goed om te weten voor de toekomst. Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie en betrouwbare service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met dit bedrijf is positief evenals eerdere keren.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Redelijk goed. Vlotte bediening, maar wel twee mindere aspecten. \r\n1. Helaas werd mijn vraag over een trekhaak niet opgemerkt. \r\n2. Tijdens de huur moesten kosten worden gemaakt voor vervanging van twee kapotte lampjes. Deze werden niet vergoed.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, de aandachtspuntjes zullen we meenemen voor de toekomst. Lampjes die onderweg kapot gaan zijn inderdaad voor rekening van de huurder. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, goede schone bus, fantastisch

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette mensen in de winkel, alle afspraken nagekomen, ivm vertrektijd bus avond eerder kunnen ophalen zonder extra kosten.\r\nZeer nette bus, heeft ons een veilig gevoel gegeven op onze vakantie.\r\nAl met al een dikke pluim.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel positief en flexibel.

goede service, goed behandeld

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe